Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

T
Övr. Djur Min kanin, har inte så mkt päls på öronen längre, det är halv kalt på vissa ställen. Hon tappar hur mkt päls som helst kan de vara...
Svar
7
· Visningar
1 060
Senast: Cattis_E
·
W
Övr. Djur Min hamster dog igår av helt okänd orsak, inte ens veterinären vet vad som var fel :/ jag hittade henne helt ihopkurad i huset och hon...
Svar
1
· Visningar
932
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Min kanin ska troligtsvis få ungar om några v, så jag behöver namn! :) Dem ska börja på A, får gärna vara dubbel- och trippelnamn och...
Svar
11
· Visningar
5 049
Senast: lovely_piff
·
Övr. Djur Natten till idag så gick smågnabbande lite väl över gränsen inne hos mina grisar. Jag har rätt länge misstänkt att 2 av pojkarna är...
Svar
8
· Visningar
1 021
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Och visade samtidigt som sin okunskap även sina fördomar tydligt.. Tafflig hantering av en myndighet, som nu dessutom gjort sig skyldig...
Svar
15
· Visningar
1 171
Senast: LIA
·
R
Övr. Djur Hej! Ska få hem 2 killingar och de ska få dela hage med min shettis under sommarhalvåret. Undrar om deras "vinterförvaring", behöver de...
Svar
19
· Visningar
2 624
E
Övr. Djur Jag tänkte höra lite med er här gällande min familjs förra kanin. För drygt fyra-fem år sedan så fick mina småsystrar en kanin. En...
Svar
4
· Visningar
2 667
Senast: eerie
·
Övr. Djur Finns det fler här inne som är akvariefantaster precis som jag? Har mest varit inne på hästsidorna men kom nu på att detta forum finns...
2
Svar
33
· Visningar
9 700
Senast: Lotus7
·
S
Övr. Djur Jag har en guldhamster hona. Syrran har en dvärghamster kille. Jag tänker inte para dem. :crazy: Är bara nyfiken på om det hade...
Svar
4
· Visningar
2 144
Senast: Poxz
·
A
Övr. Djur Fick tyvärr ta bort min älskade kanin idag :cry: :cry: Det känns jätte hemskt..
Svar
5
· Visningar
761
Senast: anna_bpj
·
Övr. Djur Kaninpest? Nej nej nej! Upptäckte igår kväll att ena kaninen var dålig - knipte med ena ögat och hade snor i näsan. Ringde idag till...
Svar
14
· Visningar
1 325
Senast: Itchie
·
Övr. Djur Slaktsvin kanske bör nämnas. Jag har läst i en bok, som iofs var gammal redan när jag läste den. Att hundar kan bli sjuka av att äta...
Svar
13
· Visningar
1 106
Senast: Luff
·
F
Övr. Djur Hej Igår dog mitt ena marsvin :( vilket jag är mycket ledsen för. För att gå vidare funderar jag nu på att skaffa två nya små svin...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: Flisis
·
A
Övr. Djur Det är så att mitt ena marsvin (2½ år) har börjat tugga av päls på mitt andra långhåriga marsvin (5 år). Så femåringen ser lite knäpp ut...
Svar
4
· Visningar
1 267
Senast: amanda00
·
Z
Övr. Djur Läste att vildsvinen ökar lavinartat över nästan hela landet. De bökar upp stora arealer. Nu vill jägarna införa skyddsjakt, då de...
Svar
1
· Visningar
784
Senast: Goat lover
·
Övr. Djur Idag satt jag och tittade på tv, såg då ett litet litet yngel simma i akvariumet:p Köpte nya fiskar förra mån, valde ut en hona som va...
Svar
3
· Visningar
810
Senast: Josssefine
·
Övr. Djur Vad har ni för leksaker/aktiveringsaker till era kaniner? Är så tomt hos mina! Köpte en "toalett" till min ena kanin då han alltid...
2
Svar
21
· Visningar
2 612
·
Övr. Djur Jag är en liten guldhamsterflicka som gärna vill ha ett namn. Matte har lite idétorka och vill ha hjälp av er. Tänk på att jag...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 565
·
A
Övr. Djur Vår "hamsterhjul" 6 veckor har blitt förkyld :( Ögonen var igenkletade idag. Inte så rinnig nos, lite oskött päls lite seg i kroppen...
Svar
2
· Visningar
1 094
Senast: Ameyo
·
M
Övr. Djur Jag har två stycken hermelinkaniner, två honor. De är 5 månader gamla och i föregår började den stora av dem att försöka "para" sig...
Svar
2
· Visningar
716
Senast: Magrinette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama