Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Övr. Djur Jag har en femårig majsorm som heter Amalthea. Och skulle vilja se bild på din/dina ormar. Så in med bilder bara:) Här finns bilder på...
Svar
12
· Visningar
8 762
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Visa bilder på era fågelburar!
Svar
1
· Visningar
1 529
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Nu behöver jag hjälp av alla kloka seniorer igen! Hur högt elstaket kan en räv hoppa? Staketet kommer att vara tätt, så att krypa under...
2
Svar
23
· Visningar
12 647
Senast: mul
·
B
Övr. Djur Har varit ute efter en Belgisk jätte hur länge som helst nu .. Har tittat på Blocket eller olika uppfödare men det finns ingen som har...
Svar
16
· Visningar
1 830
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Är det någon som har en gård med djur, nötkreatur? Hur funkar det för er med ekonomin och arbete? Vilken är den bästa och med...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: Tibra
·
Övr. Djur Kan man ha två undulater av samma kön tillsammans? Stämmer det att honan inte häckar om hon inte har någon holk, även om hon bor...
Svar
2
· Visningar
2 185
O
Övr. Djur I morgon ska jag avliva min älskade råtta. Hon har fått tumörer som växer extremt snabbt och magrat av sista veckorna + tappat päls...
Svar
8
· Visningar
873
Senast: Orzon
·
A
Övr. Djur Hej! Talade idag med en vetrinär på Roslagstulls djursjukhus i stockholm (som tydligen ska vara dom bästa inom kanin) jag berättade...
2 3
Svar
55
· Visningar
11 464
Senast: apollo1
·
D
Övr. Djur Jag köpte en kaninkille i våras. Kommer inte ihåg hur gammal den var men det var absolut gammal nog att skiljas från sin mamma. Han har...
Svar
11
· Visningar
1 130
Senast: Laaya
·
Övr. Djur Jag (läs min pappa :angel:) ska ev. bygga nya burar att ha istället för sådana inneburar som man köper. Jag har alltså innekaniner och...
2
Svar
33
· Visningar
2 363
Senast: CoNo
·
Övr. Djur igår fyllde jag 30 o fick en bedårande liten galt som fick namnet Olsson. Olsson är 12 veckor gammal o snäll men väldigt blyg. Nu undrar...
Svar
15
· Visningar
3 716
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Skulle behöva spruta lite Radar på rummet, har fått in en massa flugor som vägrar låta mig vara ifred :devil: Kruxet är väl bara alla...
Svar
17
· Visningar
1 251
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Jag vågar för tusan snart inte gå utanför dörren längre!!:o Efter att ha hört allt om en björn som dödat en människa och en annan björn...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 401
Senast: Gnist
·
Övr. Djur Frågar å min pojkväns vägnar (jag vet att det finns några reptilintresserade här) angående ämnet herpetologi. Sedan ett par år...
Svar
1
· Visningar
2 157
Övr. Djur Hur gör ni med höet till kaninerna? Jag har mina kaniner i stallet i lite större burar, har haft höet liggandes på marken då jag inte...
2
Svar
21
· Visningar
2 215
Senast: Welsh
·
Övr. Djur Igår skrevs en tråd (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=820432) ang ett par pojkar jag sett som jag bara var tvungen att ha...
Svar
9
· Visningar
945
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur igår när jag cyklade hem från jobbet så såg jag nånting riktigt märkligt! en hög med ca 10-15 döda fåglar vid ett träd! precis utanför...
2
Svar
27
· Visningar
3 063
Senast: Jolanta
·
M
Övr. Djur Har blitt akvarienörd till pappas stora förtjusning. O har jobbat på Arkenbutiken i satn nu i sommar o en morron kommer det inte en dam...
2
Svar
27
· Visningar
5 275
Senast: Cailla
·
Övr. Djur OM man ska "flusha" sina fårtanter, hur länge ska man då tillskottsfodra dem innan man släpper in baggen? En vecka? En månad? Annat...
Svar
10
· Visningar
2 377
Senast: ameo
·
E
Övr. Djur Min pojkvän har blivit sugen på att skaffa iller, men innan vi gör något förhastat vill jag ha reda på så mycket som möjligt! Vad är...
Svar
16
· Visningar
3 278
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama