Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Jag ska bli sambos och vi har nyligen flyttat in i en lägenhet. Känns dock lite tomt utan djur då jag är van att ha både katter hundar...
2
Svar
36
· Visningar
2 835
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Är det någon här inne som har koll på när undulater blir könsmogna? Vi har en kull som kommit ut ur boet för en liten tid sen och nu...
Svar
4
· Visningar
1 012
Senast: Morsan
·
B
Övr. Djur Finns det någon "maxgräns" för hur långt det får gå mellan kullarna för kaninhonor? Vet att bäckenet stelnar på vissa djur efter en...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Hur länge dröjer det innan palettcikliderna föds från det att äggen lagts?? Och brukar paletterna äta upp sina ägg?? Eller är det andra...
Svar
1
· Visningar
2 682
Senast: Sheltien
·
Övr. Djur hade tänkt para min hona holly med grannens löwen hane . vilka färger kan de tänkas bli samt hårlag? holly är hermelin/löwen siames...
Svar
8
· Visningar
1 612
Senast: Harmoni
·
H
Övr. Djur Har blivit erbjuden att köpa ett 270-literskar till ett bra pris. Detta har dock stått tomt ett par år, varför jag måste kontrollera om...
2
Svar
25
· Visningar
5 186
Senast: aiquen
·
H
Övr. Djur Brukar ge mina kaniner lite småpinnar att gnaga på. Om man ska ge dem en grankvist, bör man ta bort barren eller kan de äta dem med?
Svar
1
· Visningar
1 073
Senast: lady_mike
·
H
Övr. Djur Kan man strö med torv i kaninburen? Kanske med halm eller spån ovanpå? Stallkaninerna bodde i somras i en box med torv och tyckte de...
Svar
8
· Visningar
2 974
Senast: Annna_91
·
Övr. Djur Hur gjorde ni kaninuppfödare från början? Skaffade ni både en hona och en hane och hade då 2 åtskilda burar? Eller skaffade ni kanske...
Svar
11
· Visningar
16 651
Senast: KungTulle
·
P
Övr. Djur Hej allihopa!:) Jag har 2 utekaniner som jag släpper ut i gräset så ofta jag hinner. men när de spöregnar ute så är de ju inte så kul...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Bellatrix
·
S
Övr. Djur Har skaffat en guldhamster tjej nyligen. Super snäll och fin.. Men jag tycker det började lukta jätte snabbt i buren. En kompis sa att...
Svar
9
· Visningar
4 450
Senast: Stallflicka
·
P
Övr. Djur Hej, min kanin har börjat snuva/hosta när hon är ute och hoppar utomhus. Hon står i frådet annars och hon har aldrig nyst/hostat när jag...
Svar
2
· Visningar
2 050
Senast: Pretty
·
G
Övr. Djur Halloj alla glada djurfanatiker.:) Jag vill bara tipsa er om husdjursmässan i Örebro som är i helgen. :idea: (27-28 okt.)...
Svar
10
· Visningar
3 294
Senast: nevin
·
Övr. Djur En medlem på GP-hörnan skrev ett inlägg om en smådjursdag där hon ska visa upp sin GP. Kopierar därifrån: "Lördag 27/10 firar...
2
Svar
33
· Visningar
2 721
Senast: gul_zebra
·
C
Övr. Djur I stallet där jag står så finns det x antal kaniner som blir skötta helt perfekt och lite till, idag så kom tjejen som sköter om dessa...
Svar
8
· Visningar
3 521
Senast: Zanza
·
Övr. Djur Ska starta en sydamerikansk biotop...hade jag tänkt..har någon tips? råd? Jag utgår ifrån scalarer... Har två andra kar, ett 250l och...
Svar
1
· Visningar
2 685
Senast: wtf
·
N
Övr. Djur Var ute med vovven för en stund sedan. Bor i ett bostadsområde med mycket skog. Gick den sedvanliga svängen utefter en cykelbana...
Svar
15
· Visningar
1 457
Övr. Djur Har ett 4-årigt marsvin som på senaste tid har börjat kissa på golvet. Han har en bur som inte är så jätte stor där han har fullt med hö...
Svar
2
· Visningar
1 086
Senast: Lindon
·
R
Övr. Djur Jag vet inte om man får göra såhär här, skänka/sälja djur på bukefalos? Jag litar mer på en hästsajt än blocket när det gäller...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: Hiwiie
·
B
Övr. Djur Hej jag skaffade en undulat igår den 22/10-07 och den var jätte tam den sitter på fingret. Men hon hoppar inte på fingret själv man for...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama