Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kolla in skillnaden med det nya lysröret! Tidigare satt bara ett standard med varmt ljus i, nu är det även ett med blåare ljus i. Har satt de blå fram medan de "gula" sitter i bakkant.
Vart har du köpt dina guppysar? Det verkar inte vara "vanliga"?
Jag hade en otorligt livskraftig stam som var uppblandat mest med "vildguppy" fick jag i alla fall sagt för mig. De tålde verkligen allt Men jag gav bort dem när jag flyttade...
De är faktiskt köpta i "vanliga" djuraffärer, dock valda med omsorg. Förr odlade jag själv fram en hel del vackra och speciella guppisar som jag lämnade vidare till en akvarieaffär - jättekul! Hanarna är ju givetvis de roligaste, men jag gillar verkligen en av honorna jag har nu, hon har stoor, blå och lite flikig stjärt, ser nästan ut som en "hanstjärtfena". Hoppas hon ärver ner det! (hon längst till höger på "omgjord65")
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.