Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Svar
20
· Visningar
1 769
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur Jag har en marsvinsdam på dryga 10 år, lite skruttig men mår bra för att vara i den höga ålder som hon är. Hon bor just nu ensam (ja...
Svar
7
· Visningar
878
Senast: Summercloud
·
Övr. Djur Pratade just med mamma och vi kom fram till att mina gamla undulater från sista 'kullen' nu är runt 10 år gamla. Hur länge till lever de...
Svar
1
· Visningar
975
Senast: Linda.B
·
Övr. Djur Uppe i köpcentrat vid jobbet finns ett lunchställe där dom införskaffat 2 guldfiskar att ha som prydnad vid beställningsdisken:crazy...
Svar
17
· Visningar
1 823
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur Är det någon som har erfarenhet av krampanfall hos marsvin? Jag hittade nyss Tjalle liggande på burgolvet, allt spån var borträfsat och...
Svar
5
· Visningar
1 532
Senast: Septicemia
·
D
Övr. Djur Min kanin bor i en av boxarna i stallet, har en egen liten bur i ena hörnet där han får mat och vatten. Senaste månaderna har han varit...
Svar
9
· Visningar
834
Övr. Djur Jag blev lite insipirerad av tråden på ÄU som handlar om ifall man behöver fly och får 10 minuter på sig att packa det man behöver...
Svar
19
· Visningar
1 281
Senast: Thrill
·
G
Övr. Djur Har funderat ibland hur det ska bli när sonen flyttat hemifrån. Slutar man med djur då eller ägnar man istället mer tid åt dem / skaffar...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Milou
·
Övr. Djur Häromdagen fick jag mig en rejäl chock då jag tittade ut genom fönstret och såg detta: Tog ett tag för mig att inse att det faktiskt...
Svar
7
· Visningar
1 987
Senast: Prosit
·
Övr. Djur för medel när ni gör rent urinfläckar i buren? Jag brukar använda diskmedel men tycker inte att det hjälper i mina kaninerns burar.
Svar
6
· Visningar
930
Senast: vego96
·
A
Övr. Djur Hej! Jag har en 10 månaders Belgisk jätte. Han har börjat att hacka tänder (vilket ju inte är bra) och SAMTDIGT som han gör detta...
Svar
5
· Visningar
5 138
Senast: annelee75
·
Övr. Djur Min katt har varit borta i flera dagar och kom nyss hem (i sig inget ovanligt). Han hade en rätt stor fästing som jag plockade, den är...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 224
Senast: Svanhild
·
H
Övr. Djur I slutet av sommaren upptäckte jag en stor böld fram på bröstet på min kanin. Åkte in med henne till veterinären som tog hål på bölden...
Svar
1
· Visningar
830
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Hej! Vill ta upp mitt hamsterägande igen. Hade guldhamstrar när jag var yngre men sen inte haft på många år. Och nu till frågan...
Svar
1
· Visningar
1 113
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Hej! Vi har övergått från vanligt hö till ensilage pga hosthäst. hästarna fick då spruta för att kunna äta av ensilaget, det finns vissa...
Svar
2
· Visningar
856
Senast: Wippos
·
E
Övr. Djur hej! som sagt var har min grannes hamster lunginflammatjon (stavning??). Jag börjar bli lite ororlig över min egna lilla hamster nu när...
Svar
5
· Visningar
1 130
Senast: eddan2000
·
Övr. Djur Vi kommer om ett par veckor flytta (har anlitat flyttfirma), men funderar nu på: Hur flyttar vi våra akvariefiskar på bästa sätt (för...
2
Svar
26
· Visningar
3 675
Senast: Mynta2
·
Övr. Djur Kan man para en kaninhona nu? Honan har bara varit ute men det är väl för kallt nu att föda ute, kan man då ta in den tills den fött och...
Svar
5
· Visningar
804
M
Övr. Djur Har tre möss- honor i en bur. Alla tre olika personligheter. En av dem är lite manisk/energisk av sig. Har varit väldigt på i hjulet, nu...
Svar
5
· Visningar
924
Senast: Modig_Korn
·
M
Övr. Djur Hittade ingen sån här tråd när jag sökte och letade i forumet...Tycker det skulle vara kul om vi kunde skicka in lite bilder på våra...
2
Svar
20
· Visningar
2 683

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka