Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

W
Övr. Djur Jag har en hona och jag vill ha kaninungar. Vet mycket om det och har nu bestämt mig! Men jag undrar hur man får tag i hane som hon kan...
2
Svar
21
· Visningar
2 175
Senast: Hannaaa
·
Övr. Djur Dom är väl för underbart söta! Men vad har man dom till? Hur gamla och stora blir dom? Kan man ha dom inomhus? Går det att lära den...
Svar
1
· Visningar
835
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Nu har våran nya pippi gjort sig hemmastadd och fåglarna funkar helt utmärkt med varandra. Tyckte det var dags för en liten uppdatering...
Svar
4
· Visningar
1 774
Övr. Djur Läser just nu biomedicinsk teknik och håller på att skriva vademecum för råtta. Är det någon som har gjort det eller som vet var man ska...
Svar
4
· Visningar
1 762
Senast: BuenoBull
·
H
Övr. Djur Har inhandlat två stycken klogrodor, albino, båda har coolat bort inom en vecka. vet någon vad det kan vara för fel??
Svar
3
· Visningar
950
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Jag har precis trixat mig till en tid hos veterinären för mitt äldsta marsvin som har kissat blodblandat sen igår kväll. Håll tummarna...
Svar
6
· Visningar
707
Senast: Dravena
·
Z
Övr. Djur Nån här som har en? Hur är dom i humöret? Lättlärda? Även Grå Jakon är intressant. Hade förr en ara och en gulpannad amason, samt en...
Svar
2
· Visningar
1 299
Senast: Ainon
·
Övr. Djur Hallo Om ca 10 veckor ska vi få hem två st getkillingar. Och vi har ännu inte hittat ngr bra namn till dem. Har ni ngr bra, fina...
2
Svar
21
· Visningar
13 228
Senast: Shenzi
·
T
Övr. Djur Vad ger ni era kaniner att äta, gnaga på osv. Får de bara hö och vatten eller massor av grönsaker och grankvistar. Har kaninen kanske...
2
Svar
24
· Visningar
2 234
Senast: Naaathaaa
·
W
Övr. Djur Om man parar sin hona med en hane hon inte träffat innan, hur stor chans är det att de börjar bråka?
Svar
5
· Visningar
754
Senast: Naaathaaa
·
P
Övr. Djur Gav min häst vitlök för de skulle juh tydligen vara bra mot infektioner o sånt o det säljs juh i ridsportsbutiker och dom säger att det...
Svar
5
· Visningar
1 666
Senast: Masse
·
Z
Övr. Djur Det är såhär, köpte mina marsvin för ja va kan de varit, två månader sedan? Jag har märkt att nu de senaste två veckorna/ veckan har den...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: FjantaZ
·
P
Övr. Djur Hej, jag undrar om någon vet var det finns en bra vetrinär för kaniner i örebro, eller vart man ska åka om kaninen plötsligt blir sjuk...
Svar
2
· Visningar
1 410
Senast: _satelit_93
·
Övr. Djur Hej! Det är så att vi har en lös liten kanin på våran gård. :cry: Den tillhör grannen, men de har mer eller mindre gett upp hoppet om...
2 3
Svar
43
· Visningar
12 447
Senast: Luff
·
M
Övr. Djur hon börjar bli till åren min lilla tjej, och har börjat dricka väldigt mycket! kan hon ha ngn vitamin/mineral brist eller är det...
Svar
6
· Visningar
2 021
Senast: JnY
·
Z
Övr. Djur Såg på Animal för ett tag sen en lejoninna som tagit sig an en liten antilopkalv, som hon värnade om. Drack vatten ihop, sov ihop. Man...
Svar
8
· Visningar
1 205
Senast: Tassetass
·
L
Övr. Djur hej! jag undrar om någon har någon get att sälja? är intresserad. kram
Svar
1
· Visningar
657
Senast: NaTTa
·
R
Övr. Djur Hej! Jag vägde min kanin för kanske några veckor sedan och då vägde han ungefär 2 ½ kg tror jag. Glömde att skriva upp :/ Sedan vägde...
Svar
2
· Visningar
2 973
Senast: Silversnubben
·
Övr. Djur Mina GP-honor ska avlivas om jag inte hittar hem åt de snart. Men hur? Spruta hos veterinären skulle jag föredra i vanliga fall, men...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 752
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30