Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Många frågor blir det...:o Har alltså då ett 100-liters akvarium, med måtten 50x50x50, som varit igång i någon månad. Till det har vi...
Svar
2
· Visningar
1 233
Senast: Mabuse
·
Övr. Djur Alternativt spöke? Imorse när jag lade ut höet i hagen så bara skramlade det till vid hästarnas vind/regnskydd. I ögonvrån så jag...
Svar
8
· Visningar
956
Övr. Djur När jag var liten så körde någon på ett rådjur nedanför vår väg. Rådjuret dog omedelbart och vi tänkte inte så mycket på det. Men efter...
2
Svar
26
· Visningar
2 659
Senast: HeRomer
·
G
Övr. Djur Hej... Jag har två marsvinstjejjer på ett år... undrar om det går att sätta in en tredje? En bebis i så fall.. Någon som vet.. Tack på...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Idag införskaffade jag mig en liten dvärghamster kille. Han är troligen en campbell (vet inte säkert nån får gärna säga om dom tror...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 999
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur Vad är giftigt för råttor? Jag är lite tveksam på vad jag ska ge mina, de älskar bruna bönor på burk i någon lag som de ligger i men...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 783
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Vet nån hur man ska göra om tuppen har fått köldskador på kammen? Upptäckte några svarta prickar på den och den känns varm. Nån som har...
Svar
7
· Visningar
4 633
Senast: ginnies
·
Övr. Djur nu verkar det som om min dröm kanske kan gå i uppfyllelse :D jag ska kanske få en chinchilla! jag har läst massvis om dom och vi har...
2
Svar
29
· Visningar
2 273
Senast: Riley
·
Övr. Djur vad kan det tänkas vara för fågel jag såg här om veckan? den var hyffsat stor - större än en koltrast, bredare och kraftigare, Grön med...
Svar
4
· Visningar
785
Senast: MinIan
·
N
Övr. Djur Har funderat lite grand på oss som älskar djur och dem som inte gör det. Hem till mig är alla sorters djur välkomna. Mig gör det inget...
Svar
7
· Visningar
1 541
Senast: Zaria
·
Övr. Djur Har någon ett tips på var man kan läsa om hur vilda djur uppfostrar sina ungar? /Cello:)
Svar
1
· Visningar
633
Senast: cello
·
B
Övr. Djur Nu vill jag starta en ny tråd där alla kan bärätta om sina minigrisar och visa bilder och allt som går att göra. Så nu ska i se här, Jag...
Svar
2
· Visningar
797
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Min kanin har fått en ful ovana. Hon har slutat vara rumsren. Eller egentligen så beror det helt på var vi befinner oss. Är vi i mitt...
Svar
3
· Visningar
1 132
Senast: vego96
·
Övr. Djur ... men satt och slökollade lite på Blocket. Hittar en annons med följande beskrivning: "Fin stor innekaninbur med måtten längd 70 bredd...
Svar
1
· Visningar
802
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur kan ni ge mig ett svar på varför det blir sporer (ett väldigt högt antal) i mjölken. Har fått en del olika förklaringar så jag vet inte...
Svar
6
· Visningar
709
Övr. Djur Jag köpte för lite mer än en månad sedan två möss. Jag skulle ha två st av samma kön, valde ut mina djur i djuraffären och var så nöjd...
Svar
7
· Visningar
1 144
Senast: _husmusen_
·
Övr. Djur Fyfan vilken söt :love: http://www.youtube.com/watch?v=bicIwwQhNtc
Svar
14
· Visningar
974
Senast: Alisa
·
Övr. Djur Va idag in i en djuraffär och såg två söta små varelser. Mycket livliga måste jag säga. Hur som hellst, dom ville båda springa i sitt...
Svar
8
· Visningar
1 034
Senast: verrdogan
·
Svar
10
· Visningar
1 536
R
Övr. Djur Min fråga till alla er djurälskare är.. -Kan man ha en Degus utan att få fnatt på den när den tuggar på sina pinnar evt buren? Jag har...
2
Svar
37
· Visningar
2 175
Senast: verrdogan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar