Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur i flaskorna till mina kaniner. de bor i ett eget hus där det är nollgradit och det blir tillräckligt kallt för att vattnet ska frysa...
2
Svar
26
· Visningar
3 204
Senast: _Skifting_
·
Övr. Djur Vår ena gerbil dog tyvärr igår och vi står nu inför det delikata problemet att skapa en ny liten flock. Den andra gerbilen kan ju...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: aiquen
·
F
Övr. Djur Köpt en ny lite krabat som måste få ett få ett smeknamn... Han heter ju en sak på stamtavlan men detta passar ej så något annat är mer...
Svar
11
· Visningar
903
Senast: PontiLove
·
Övr. Djur ja blir så arg...jag har världens bästa rymmarkaniner...dom bor nu i garaget då dom rymde från sin utebur hela tiden. men tror ni inte...
Svar
5
· Visningar
763
Senast: R8n
·
P
Övr. Djur Hejsan, min kanin har helt plötsligt börjat bitas. Det var igår kväll då hon hög efter mig, hon bet inte så att det gick hål men ändå så...
Svar
2
· Visningar
3 975
Senast: Pretty
·
Övr. Djur Hur mycket vet ni om dissa söta varelser. Finns de mycke uppfödare? Kan man ha en åsna till samma saker som en häst? Massa nyfiken för...
Svar
9
· Visningar
1 468
Övr. Djur Igår kväll blev min lilla Sparris dålig. Kunde inte gå utn vinglar samt ser avmagrad ut. Avmagringen måste gått väldigt snabbt då jag...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: squarepants
·
M
Övr. Djur Hur har ni det i burarna? Nu när det börjar bli kallt? Våra har spån i botten, ett isolerat hus fullt med halm och jag lägger halm på...
Svar
9
· Visningar
1 758
Senast: Sedna
·
Övr. Djur Sitter och känner mig kluven. Nu när min Apalone ferox blivit i det närmaste fullt utväxt så vill han inte äta torrfoder alls...
Svar
8
· Visningar
6 455
Senast: Zizzy
·
Övr. Djur En av min systers kaniner såg jag idag hade en svullen testikel, det första jag tänker på då är cancer. Jag vet inte om det är...
Svar
1
· Visningar
1 956
Senast: Mng
·
Övr. Djur Vi har ett par ancistrusmalar som är väldigt ivriga på att föröka sig. Hanen har precis släppt ut 6:e kullen (tror jag att det är) ur...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Hur vet man att en kanin är brunstig? Försökte med min hane på en hona igår, han satte på henne som vanligt några gånger utan att...
Svar
6
· Visningar
1 907
Senast: Harmoni
·
Övr. Djur Vad betyder detta? Ligga platt på mage och andas hastigt, kanske knirpa lite med tänderna. Rädd? För varm? Slicka i ansiktet. Jag...
Svar
7
· Visningar
4 673
Senast: fejko
·
Övr. Djur Ska iväg och köpa ny pump till akvariet imorgon, tror den gamla håller på att haverera. Låter väldigt lustigt oxå! Någon har tips på en...
Svar
8
· Visningar
1 515
Senast: Royal_724
·
T
Övr. Djur Har ni några tips om vad man kan göra för öekar eller något liknande med sin kanin? Skulle va trevligt med lite leksakstips till...
Svar
0
· Visningar
1 315
Senast: Tessi93
·
Övr. Djur Min ena unga råtta (4 månader) piper när man tar på henne. Hon är inte så mkt hanterad så kan ju vara därför. Hon vilar lungt i min...
Svar
1
· Visningar
1 265
Senast: KisseNova
·
R
Övr. Djur För 6 dagar sedan tog jag min kanin till veterinären eftersom jag misstänkte att hon inte var bra, hon rörde sig inte som vanligt, höll...
Svar
13
· Visningar
16 756
Senast: Tinuri
·
O
Övr. Djur Mina råttor avlivades nu i veckan. Nästan 4 ½år gamla. Är det enormt gammalt eller bara ganska gamla? Jag hade räknat med max 3 år...
Svar
7
· Visningar
883
Senast: lilstar
·
E
Övr. Djur Egentligen är det två knölar, fast den andra är väldigt liten. Han har haft dom i kanske 1-2 år, de varken blivit större eller mindre...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: lovely_piff
·
M
Övr. Djur Heej, har en kanin hane på ca 8 år.. igår jag att hans avförning var tänt av slem, såg ut som genomskinlig gele.. idag tvättade vi av...
Svar
5
· Visningar
3 870
Senast: ElinorAnna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama