Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hur ska jag göra för att få upp vilken på min kanin? Han är en lejonhuvad kanin som bor ute i stallet.( har alltid gjort det) Räddade...
Svar
13
· Visningar
3 087
Senast: Josssefine
·
Övr. Djur Hur länge är dvärgväduren dräktig?? Borde veta då jag haft kaniner under hela min uppväxt...men har glömmit:o:angel:
Svar
2
· Visningar
706
Senast: Wild Rein
·
Övr. Djur Har tre små svin här hemma. De kommer ut på golvet och springer varje dag, men det känns inte som tillräcklig aktivering. Kel blir det...
Svar
11
· Visningar
2 505
Senast: Hopplapolle
·
Övr. Djur Hejsan! Nu skall jag börja med kaninavel, som jag drömt om i hela mitt liv. Jag har valt dvärgvädur för att jag är intresserad av...
Svar
15
· Visningar
1 374
Senast: Lisbeth
·
O
Övr. Djur ....och ska skaffa nya. Råttor pratar jag om då. Mina gamla gick häda nyligen(döda och begravda alltså). Väldigt gamla och friska in i...
Svar
7
· Visningar
882
Senast: lilstar
·
Övr. Djur Nu är det så att jag planerar att skaffa mig dvärghamster sen när jag har bott in mig i min nya lägenhet. Men jag vill kunna så mycket...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 935
Senast: Blue_moon
·
K
Övr. Djur Kan grön anolis simma? Jag vet ju att dom dricker droppar från blad, men vad händer om dom skulle hamna i vatten?
Svar
1
· Visningar
1 252
Senast: Goat lover
·
A
Övr. Djur Ja ni läste rätt! Jag håller på att bli knäpp på alla nyckelpigor som dyker upp inomhus och verkar komma från tomma intet. Det började...
Svar
8
· Visningar
1 266
Senast: Copper
·
Övr. Djur Som säkert några här vet så har jag ett gäng smågrisar och fick för ett tag sedan reda på att några måste bort. Nu är ett ultimatum...
Svar
14
· Visningar
2 730
Senast: MikaTela
·
S
Övr. Djur Hej! Jag funderar på att skaffa en minigris, jag vill veta lite mer om dom. Får man ha en minigris själv, eller måste man ha två? Vad...
2
Svar
24
· Visningar
5 482
Senast: Stallflicka
·
Övr. Djur Jag skaffade ju en liten tjejkaninunge för ett par månader sen, som sällskap till min vuxna kanin. Allt funkade finfint, bortsett från...
Svar
10
· Visningar
1 244
Senast: vego96
·
Övr. Djur Har varit ner på SRS luciautställning idag (igår nu...) för att hämta hem en ny liten tös - en sm ccp (chocolate point siamese) vid namn...
2
Svar
37
· Visningar
2 105
Senast: R8n
·
Övr. Djur Meningen var ju att jag skulle sluta med alla dessa omplaceringar och skaffa uppfödarråttor hädanefter, men det sket sig direkt. Idag...
Svar
8
· Visningar
1 012
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur ...köper ni till era smådjur? Jag brukar köpa mitt från affären märket Zooman och ibland från djuraffären. Men har fått för mig att...
2
Svar
23
· Visningar
2 364
Senast: Phocahontas
·
N
Övr. Djur ...Är jag ju tvungen att visa upp ^^ Brisby's Turbonegro, "Turbo" Cinnamon pearl, hane Impulsköp is the shit :banana:
Svar
14
· Visningar
1 432
Senast: hasselby
·
W
Övr. Djur Jag har ett marsvin på 3-4 år, men jag har ingen aning om vad det är för ras :S Vet att det är väldigt svårt att se sånt genom bilder...
Svar
8
· Visningar
1 473
Senast: Butta
·
S
Övr. Djur I förrgår den 12 lämnade min marsvinsdam livet på jorden, efter 11 underbara år tillsammans :cry: Det är helt otroligt när man tänker...
Svar
3
· Visningar
963
Senast: Butta
·
Övr. Djur Plötsligt har vi fått omedelbar och akut obalans i akvariet. Det växer alger överallt, och då menar jag verkligen överallt...
Svar
11
· Visningar
9 931
Övr. Djur Har lääänge funderat på att skaffa marsvin släppte dock den tanken och skaffade mig min lilla Filur som många vet här. Dock dök tanken...
2
Svar
20
· Visningar
1 525
Senast: MikaTela
·
A
Övr. Djur jo jag skata över grannens kanin hade jag tänkt är så sugen har inte haft nån kanin på några år. men funderar på om dom kan äta...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: AKB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17