Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Lantbruksdjur Ja, det var min fråga kort och gott! :) Tänker då på får och getter i beteshage och om man behöver vara orolig för att räv ska ge sig...
2
Svar
20
· Visningar
4 914
Senast: Luff
·
Z
Övr. Djur :confused: Vad är det för något?? jag har klämt lite och det kommer ut var :/:eek: jag ska nog ta den till en vetrinär,. elr...
Svar
6
· Visningar
3 075
Senast: zacke94
·
Övr. Djur Hur bra är det egentligen? :crazy: Köpte en förpackning på en djuraffär, av ett lite större märke som gör mycket gnagarmat och -godis...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Totola
·
Övr. Djur :)hejj alla bukisar :D jag tänkte starta en bildtråd på era rasthagar åt era kaniner, berätta lite om dem och gärna hur kaninerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 960
Senast: mizz
·
Övr. Djur Hejsan! Nu har jag ännu lite frågor angående tamråttor! 1. Dom skall ju ha kött ca 1-2 ggr/v, hurdant kött? Alltså rått eller stekt...
Svar
1
· Visningar
750
Senast: Minni-Borg
·
D
Övr. Djur Har kollat runt lite på olika ödlor och fastnade på öken gecko - Stenodactylus petrii för dom verkar lättskötta. nu e bara frågan vart...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: vego96
·
K
Övr. Djur Mina kaniner,Tussen och Snuffan är jätte roiga och ha Tussen är välldigt sällskaplig och gillar att gosa.....Men snuffan min andra kanin...
Svar
2
· Visningar
715
Senast: kanin_ungar
·
Övr. Djur Hämtade hem denna hona idag. Supersöt liten tjej som inte är det minsta rädd. Om man inte bortser från valpen då, men enbart om han...
Svar
12
· Visningar
1 116
Senast: vego96
·
B
Övr. Djur Hej! Mitt teddy marsvin har tappat halvmycket päls på magen och i nacken. Jag vet inte var det kan vara men är lite orolig :confused...
Svar
12
· Visningar
11 038
Senast: Butta
·
Övr. Djur Som ni kanske vet så funderar jag på att skaffa tamråtta. (observera, jag sa funderar så hoppa inte på mig för att jag inte vet så...
Svar
3
· Visningar
877
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Såg nyheterna för ett par dagar sen och där var det inslag om att råttor ökat som sällskapsdjur! :eek: De pratades om råttagility...
2
Svar
26
· Visningar
2 829
Senast: Bellatrix
·
C
Övr. Djur Våran är 10 år nu :D När vi skaffade kanin trodde vi dom blev mellan 3-5 år, men nej så fel man kan bli. Hur gamla har era blivit...
2
Svar
28
· Visningar
2 693
Senast: Rebecka83
·
Övr. Djur :devil: Vad är det för flugor? Pånimmer mycket om dom sk. bananflugorna. Dessa är större och man kan liksom fånga dom i lufen då dom...
Svar
2
· Visningar
875
Senast: åke
·
Övr. Djur En kort och konkret fråga. Kan det funka att arbeta i en zooaffär om man har lite fågelforbi? :confused:
Svar
14
· Visningar
1 109
Senast: Goat lover
·
Övr. Djur Jag hade min kanin endast i "gallret" på golvet och själva "underlaget" var borta för jag städade :) När jag kom in igen hade hon...
Svar
14
· Visningar
1 497
Senast: Dahlgren
·
Övr. Djur Fick in någon smitta i hanflocken som gjorde att jag i fredags fick avliva alla pojkarna... Och Krull som ändå var gammal (skulle fylla...
Svar
5
· Visningar
894
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Hejsan! Jag vill se massa massa massa bilder på era råttor! Är själv sååå sugen på att skaffa en!
Svar
5
· Visningar
931
Senast: KisseNova
·
Övr. Djur Har upptäckt att pojkarna har magrat av väldigt kraftigt. Den som är värst däran är Björn (tyvärr, för hade det varit någon som faktiskt...
Svar
8
· Visningar
1 353
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Min lilla kanin är nu ca 5 månader och har alltid varit rumsren tills vi flyttade till egen lägenhet jag och sambon, hon har alltid...
Svar
2
· Visningar
990
Senast: Tussie
·
T
Övr. Djur Hur fort växer kaninens tänder? Min kanin slutade äta och veterinären kunde konstatera att ena kindtanden hade blivit alldeles för...
Svar
11
· Visningar
1 039
Senast: Tofslan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama