Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Behöver lite hjälp med att artbedöma ett par fåglar som knaprar på fågelfröna här ute... Jag har svårt att se om det är bofink eller...
Svar
5
· Visningar
892
Senast: Poppinella
·
B
Övr. Djur Tja..då var det ett hjul till som har vandrat till soptunnan!!:devil: Dottern har 2 hamstrar-mor och dotter. Dom bor i var sin bur...
Svar
4
· Visningar
2 827
Senast: gul_zebra
·
F
Övr. Djur rubriken säger rätt mycket:smirk: du ska lägga in en bild på roliga djur. Skriv gärna non rolig komentar till:p
Svar
1
· Visningar
925
Senast: NaTTa
·
S
Övr. Djur Luddegrisen(marsvin) är sjuk. Idag såg vi att hela hans vänsteröga är gråblåttglasartat(blivit blind?). Han är också skygg, och har...
Svar
5
· Visningar
803
Senast: Zawilca
·
H
Övr. Djur Det är så att jag har olika typer av fiskar, +många typer av tertror-citrontetra, neontetra, kardinaltetra, zebrafisk, pristellatetra...
Svar
13
· Visningar
5 313
Senast: Hopplapolle
·
Övr. Djur Om jag har förstått saken rätt kan inte harar o kaniner få barn, men gotlandskaniner (eller rabbisar som man säger på Gotland) kan få...
Svar
13
· Visningar
9 340
Lantbruksdjur Har hemma firade 5 glada grisar jul med massor av extra gott! Alla fick god god risgrynsgrot. Gissa om det ar kul att mata grisar med...
Svar
1
· Visningar
777
Övr. Djur Kan man ha halm som underlag i buren? Alltså typ tidningar i botten, spån ovanpå det och halm överst? Tacksam för snabbt svar...
2
Svar
30
· Visningar
3 291
Senast: Spessartit
·
Övr. Djur Vad kostar en ko att köpa? jag och stall kompisen började fundera:angel:
2
Svar
24
· Visningar
21 692
Senast: LIA
·
Övr. Djur Var idag till veterinären och fick sellnic konstaterat. Fick Ivomec, som ska ges 1 gång i veckan i tre veckor. Jag har tänkt...
2 3
Svar
53
· Visningar
10 272
Senast: Kira
·
Övr. Djur Har nu på ett par ställen läst att man gärna kan utfodra kaniner med grön paprika, men vad spelar färgen för roll? Försökte ge stora...
Svar
6
· Visningar
5 719
Senast: Goat lover
·
Lantbruksdjur Finns det någon baketerie eller nåt i en höns/ank besättning som kan ge magsmärtor och diarre hos människor?
Svar
12
· Visningar
5 293
Senast: Gris-Eva
·
M
Övr. Djur Jag har alltid bott på landet, så när en ex en hamster dör går man ut i trädgården/skogen och begraver den där. Men vad gör man när man...
Svar
13
· Visningar
3 068
G
Övr. Djur Söker efter två nya avelspar med Gerbiler. Problemet är bara att här i närheten verkar det bara vara djuraffärer. Vill man ha från...
Svar
12
· Visningar
2 407
Senast: Gerbillus
·
Y
Övr. Djur Jag letade efter en sån här tråd men kunde inte hitta någon, har jag missat den ber jag om ursäkt. Men alla ni råttmänniskor, lägg in...
Svar
11
· Visningar
897
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur ha ha lite bråttom när det serveras morot.... vänta jag vill åxå ha! ingen fara alla på en gång! vi delar...
Svar
4
· Visningar
1 105
Senast: Flipp
·
A
Övr. Djur Vid vilken ålder kan man kastrera en hankanin? Vad kostar det ungefär? vet att det är olika priser var man bor.
Svar
7
· Visningar
1 155
Senast: charmant
·
A
Övr. Djur Min ena kanin har börjat att få konstig färg på sitt bajs. Det är väldigt ljustbrunt/lite röda pluttar. Någon som vet vad det kan vara?
Svar
4
· Visningar
1 343
Senast: Sedna
·
C
Övr. Djur På min sambos o dotterns pojkväns jobb så hade de en rolig "enligt dom då" lek häromdagen. Min sambo var på kurs så han var inte är o...
2
Svar
24
· Visningar
2 160
Senast: Invinciblestables
·
Övr. Djur min kaninhona (hermelin/löwen) är nu 7 månader. hon och hennes "kastrat-kompis" bor i en innebur och en hage med kompostgaller i...
Svar
14
· Visningar
5 909
Senast: Josssefine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Dressyrsnack 17