Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Vad har ni märkt för skillnad på er kanin när den blivit äldre? Jag har 2 honor som nu är 5 år gammla. Den ena kanin var från början...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur Jag har trotsat råttförbudet lite idag (syrran är allergiker så råttorna får hållas på mitt rum, men iom att hon inte kan respektera att...
Svar
15
· Visningar
1 871
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Detta med akvarier börjar kännas nästan hopplöst, så nu skulle jag vilja höra lite mer om era erfarenheter. Hur svårt är det egentligen...
Svar
9
· Visningar
2 413
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Vi funderar på att skaffa ett par köttdjur och detta är nytt för oss. Ingen i familjen har haft kor sen farmor så vi har lite dålig...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
16 680
Senast: Invinciblestables
·
Övr. Djur Far jag presentera Glenn och Percy, mina nya kompisar :love: De ar broder, 14 veckor gamla. Tankte passa pa att fraga om nagon kan...
Svar
13
· Visningar
1 065
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Mina ruggade rätt rejält i 3-4 veckor och var klara i 2 veckor och nu börjar det igen? Är det normalt? Varför?
Svar
2
· Visningar
724
Senast: paradiset
·
Övr. Djur Jag brukar släppa mina marsvin lösa i köket där det inte finns några sladdar. Men nu är jag trött på att det ser stökigt ut för man...
Svar
15
· Visningar
2 254
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Jag har ett par guppies i ett 50 l akvarium. Jag gör delvattenbyte ca 1ggr/v. Matar en ggr/dag o 26 grader varmt. Nu har dett dött tre...
Svar
1
· Visningar
898
Senast: Gabbi
·
Lantbruksdjur Kan man avmaska en dräktig get? Är det något annat man bö tänka på när man ska betäcka en get? Det kom lite plötsligt på eftersom jag...
Svar
19
· Visningar
3 747
Senast: Goat lover
·
Z
Övr. Djur Hej.. jag har en liten hermelinkille på ca 2 år.. det är så att jag har aldrig köpt en sort kaninpellets... utan jag har kört med lite...
2
Svar
23
· Visningar
9 035
Senast: GeeBee
·
E
Övr. Djur Vet någon vad det här är för sorts orm? Jag har extrem ormfobi men eftersom jag vill veta så fick jag ju offra mej och hämta kameran...
2
Svar
24
· Visningar
8 002
Senast: Frankiie
·
N
Övr. Djur Nån som har bra tips på hur man får akvarieväxterna att stanna på botten?=) Dom har en tendens att flyta upp hela tiden=( Vill inte...
Svar
5
· Visningar
1 258
Senast: Naggur
·
N
Övr. Djur Jag har 2 vatten sköldpaddor,, rödörad å gulbukad.. o hade tänkt göra om terrariumet.. hur ser det ultimata ut? hur mkt vatten? i...
Svar
1
· Visningar
759
Senast: Mynta2
·
T
Övr. Djur Alla som vill skriva om era kaniner; Varsågod! :rofl:
Svar
18
· Visningar
1 453
Senast: Cheeky_nicke
·
Övr. Djur Eftersom jag är en oerhört stolt ägare till mina första marsvin så tänkte jag presentera dem och vill gärna veta lite om era marsvin...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 418
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Vår ena gerbil är jättesjuk. :cry: Vi var hos veterinären med honom idag och det är ganska åliga chanser att han klarar sig. Han har...
Svar
5
· Visningar
1 433
Senast: Minni-Borg
·
S
Övr. Djur Läste tråden om hur gamla kaniner blev och tänkte då fråga om det är nån som har nymparafiter. Jag har en hane som heter Fridolf och...
Svar
3
· Visningar
1 574
Senast: Sproti
·
Övr. Djur Mina råttor brukar få vara ut och springa i lägenheten, men upptäckte idag att de gnagt på nästan alla sladdar under soffan! Som tur...
Svar
4
· Visningar
1 399
Senast: Gerbillus
·
J
Övr. Djur Hur många gör sin egen mat till sina djur? Jag har 2 gerbiler och jag har köpt maten hos djuraffären. Första gångerna var det helt...
Svar
12
· Visningar
1 443
Senast: Gerbillus
·
G
Övr. Djur Hej allihopa. Jag funderar på att köpa en kanin till våren/sommaren men har några funderingar kring det hela. När vintern kommer måste...
Svar
6
· Visningar
3 815
Senast: GeeBee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama