Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur ..eller ja, dem kom förra söndagen och idag var jag ute och tog kort på dem. Dem bidde inte så jättebra(korten) men ville visa er dem...
Svar
7
· Visningar
927
Senast: Royal_724
·
S
Övr. Djur :confused:Hej !:confused: Jag har en hona som varit tjock länge nu, så imorse så kunde hon inte simma utan var slö så jag trodde hon...
Svar
1
· Visningar
1 364
Senast: Hallonkvist
·
Övr. Djur ...på Anders kommer här :D Blir sällan det kommer upp på honom, han är helt enkelt världens sämsta modell och lyckas bara se sjuk ut de...
Svar
7
· Visningar
1 140
Senast: Poni_Tail
·
Övr. Djur Tja, vad ger ni era kaniner för foder, hur mycket? :) Släng gärna ut nån bild på de oxå. :D
2
Svar
32
· Visningar
2 339
Övr. Djur Jag och sambon funderar på att skaffa akvarium. Men vi kan inte komma överens om storleken! :p Han har fått för sig att det måste vara...
2
Svar
31
· Visningar
2 381
Senast: Tires
·
Övr. Djur Idag gav sig jag och stallflicka oss ut på hamsterjakt! Fast bestämda på att hitta våran eftersökta Prins Morgan. Vi har länge planerat...
2
Svar
29
· Visningar
1 835
Senast: Poxz
·
Övr. Djur Nån som har en hum om varför pansarmalarna dör hela tiden??? En efter en gr dom åt, vi har även skaffat nya men dom har dött??? Alla...
2
Svar
21
· Visningar
7 601
Senast: Wild Rein
·
F
Lantbruksdjur Någon som vet om fläderbuskar är ätliga för får och getter? Frågar eftersom vi ska ta bort en stor fläderbuske när paddocken ska...
Svar
3
· Visningar
3 105
Senast: Gerbillus
·
Övr. Djur mina kompisar var hos mig i helgen och när de kom till kanin och marsvinsburen(de går tillsammans, men har den lilla luckan öppen så att...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 483
Senast: Vaccan
·
S
Övr. Djur Jag och pojkvännen ska köpa en algätare i helgen!!! Han har en, förmodligen hona, och nu vill vi ha en hanne så att de kan gosa till...
Svar
18
· Visningar
7 876
Senast: Poxz
·
Z
Övr. Djur Hur länge tror ni den stackaren får leva?
2 3
Svar
55
· Visningar
3 496
S
Övr. Djur Jag och vän har planer på att ta en kull ungar på min hamster med hans hane. Ni som tagit kull/kullar, hur har ni fixat köparna? Innan...
2
Svar
20
· Visningar
2 324
Senast: Stollan
·
Övr. Djur Jag har lite frågor om dvärghamstrar här, som vi kan se om någon kan svara på.. När blir en dvärghamster könsmogen? Hur länge är...
Svar
14
· Visningar
2 604
Senast: Stollan
·
H
Övr. Djur Är det någon som vet någon?? SOLLENTUNA? UPPSALA? Hemsida? Kommer någon av dom bli av?
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Doris e död!!!!:eek: Jag sitter här med värsta paniken i kroppen och vet inte hur tusan jag ska lösa detta! Jag blev helt ställd för...
Svar
3
· Visningar
1 102
Senast: Soppan
·
Övr. Djur Hejsan! Jag skrev tidigare idag om mitt lilla kanin problem på senior men hur som helst så måste jag försöka lösa situationen.. Jag...
Svar
2
· Visningar
747
Senast: Casper
·
Övr. Djur Äldsta sonen kom igår hem från skolan och ställde en fråga som dom tydligen diskuterat hela dagen och den löd så här: Mamma kan...
Svar
6
· Visningar
1 503
Senast: Lillan86
·
E
Övr. Djur Jag har en hona på 10månader. Hon är innekaning, tam, hur gó som helst o rumsren. Aldrig bitit mig. men jag har tänkt på en sak. jag...
Svar
4
· Visningar
747
Senast: ella86
·
S
Övr. Djur Ja vi ska nu flytta till lite större :D Så mina små djur kommer att få ett helt eget rum hade jag tänkt. Jag har en kastrerad han...
Svar
2
· Visningar
807
Senast: Spessartit
·
Övr. Djur Hör egentligen till ÄU, men inbillar mig att jag får bättre svar här. (förlåt ÄU :o) Syrran ( _buke_ ) hittade ett äckligt djur i sitt...
2
Svar
26
· Visningar
8 617
Senast: wtf
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar