Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Nu har min belgiska jätte vandrat vidare :cry: Min lilla snutta :cry:
Svar
12
· Visningar
976
Senast: Hero
·
S
Övr. Djur http://s19.photobucket.com/albums/b164/sahara_angel/?action=view&current=2007-11-15002.jpg...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Skumbananen
·
S
Övr. Djur Jag har två kaninhonor. Ena är en vanlig bondkanin på 7 år och den andra är en dvärgvädur på 5-6 år. Nu har jag en kompis som har en...
Svar
6
· Visningar
1 579
Senast: soffii
·
K
Övr. Djur min kompis vill sälja sin 1 åriga hamsterhona till mej:love:, det är en dvärghamster, jag undrar om det går att ta en kull på den eller...
2
Svar
22
· Visningar
3 673
Senast: Nenyah
·
K
Övr. Djur Men hur gör myror och andra insekter barn :angel: någon som vet? :rofl: sedan igelkottar? Lix. hur skönt är det att få en tag på...
2
Svar
29
· Visningar
6 049
Senast: Krulidut
·
Övr. Djur Hur sjutton går man tillväga när man ska klippa klövarna på en minigris? Själva klippningen är inget problem, men resten. Hon vill inte...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 605
Senast: Russin8
·
Övr. Djur Såg idag en annons om åsnor till salu. Hur är det med dessa djur? Ska de också ha någon form av pass? Någon som vet?
2 3
Svar
45
· Visningar
10 761
Övr. Djur Igår, söndagen den 10/2 2008 kl 19.20, somnade min älskade Zvinto in. I torsdag fick jag ett samtal om att Zvinto såg lite hängig ut och...
Svar
6
· Visningar
1 039
S
Övr. Djur Vi har små små snäckor i vårt akvarium som sätter sig på väggarna och dessutom äter upp växterna. Därför kan vi inte ha så många olika...
Svar
19
· Visningar
1 215
·
Lantbruksdjur Finns det sådana? Som ser ut som vanliga grisar, men som inte är så jättestora som vuxna. Vi har ju fått låna sommargrisar och tycker...
Svar
19
· Visningar
8 540
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Han dog idag, mitt lilla hamsterskrälle. Han låg på sidan vid sitt hjul, och såg ut att ha somnat vid ett av sina matförråd....... Han...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: nevin
·
Lantbruksdjur Vera (2 år) är sig inte lik, hon är trött och deppig, inte alls busig och lekfull som hom brukar vara. Vill bara vila. Hon har var lite...
2
Svar
20
· Visningar
9 448
Senast: Goat lover
·
H
Övr. Djur Jag har i över ett halvår varit fodervärd åt en papegoja (grå jako, runt ett år gamal) och nu undrar gojans ägare om jag vill ta över...
Svar
5
· Visningar
2 049
Senast: HannaJ
·
H
Övr. Djur Lyckades tappa mitt Eheim (innerfilter) i golvet så att den där smala, vita pinnen, som liksom går genom propellern, gick av! Kan man...
Svar
8
· Visningar
1 002
Senast: heylan
·
Övr. Djur Ja se rubriken. Är det någon som har gjort det? Min bästa kompis fyller 30 och jag har beställt presentkort på vargklappning till honom...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 894
Senast: lingon_barino
·
T
Övr. Djur Funderar på att köpa ett akvarium och vill ha lite insperation. Sätt ut bilder på era akvarium:bump:
Svar
3
· Visningar
881
Senast: Tarzzan
·
Övr. Djur ja igår fick jag ett tokryck och kom på att mit akvarium ser ut som nåt jävla tonårsrum med för mycket saker i och inte städats på flera...
Svar
13
· Visningar
1 091
Senast: Nominous
·
M
Övr. Djur Hej, Skulle behöva tips och råd av ett ev. illerköp. Jag är uppvuxen med hundar och diverse gnagare. Till sommaren ska jag flytta...
2
Svar
30
· Visningar
3 410
Senast: Zaria
·
S
Övr. Djur Jag läste på någon sida på internet att man kan ta kokosnötens yttre skal och med det göra grottor till fiskarna. Behöver man göra något...
2
Svar
23
· Visningar
2 955
·
D
Övr. Djur Animal rights hävdar att ca 85% av alla pälser kommer från djur som bli flådda levande, ska det vara så här?:confused: Se...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 316
Senast: Annna_91
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar