okej nu har jag funderat ett tag...

Sv: okej nu har jag funderat ett tag...

joo det har jag :idea: men har de snopp med då *tänker mig en myra med en snopp*

The Argentine Blue-bill has the largest penis in relation to body size of all vertebrates; while usually about half the body size (20 cm), a specimen with a remarkable 42.5 cm-long penis is documented."

:eek: amagad :rofl:

:rofl: såg bara namnet på fliken sedan fattade jag :rofl:

The Argentine Blue-bill has the largest penis in relation to body size of all vertebrates; while usually about half the body size (20 cm), a specimen with a remarkable 42.5 cm-long penis is documented."

:eek: amagad :rofl:

hahaha Sheet var jobbigt att släpa omkring på en så bjässe. :p

:rofl: *tänker mig en stor fågel med en jätte koldolme hängandes och dingla när dne flyger :rofl: *

du piffen jag tror att den kan dra in den, eller linda den runt benet eller nått :D:D

Det finns ju däggdjur som lägger ägg, ordet däggdjur kommer från ordet dägga vilket betyder att dia och därmed kvalar inte fiskar som är levandefödare som däggdjur eftersom de inte diar sina ungar :)

:rofl: jag med :D fast det förånade nog inte dig :angel:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 703
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 040
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 222
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 513
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama