Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur Vi har en gammalmodig båsladugård där kalvarna står i kättor med spaltgolv. Vi strör med halm, men ibland går halmen inte igenom...
Svar
18
· Visningar
1 390
Senast: Invinciblestables
·
Övr. Djur funkar det?? det känns ju som en rätt enkel lösning då ajg inte riktigt vet hur jag ska göra de större anläggningarna. eller är det nån...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Nominous
·
Övr. Djur Hejsan! Imorgon ska jag åka iväg och hämta hem en ny liten kanin :banana:, en omplacering på ca 10månader. Nån som har tips på om jag...
Svar
2
· Visningar
776
Senast: Lena
·
L
Övr. Djur Min kanin har varit sjuk sen igår vad kan jag göra åt det och vad kan det vara? Hon har diarre och det rinner genomskinligt slem ur...
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: vego96
·
Övr. Djur Hej! Hur gör ni för att era kaniner inte ska gnaga på allt inomhus typ stolsben, sängben sladdar :crazy: m.m. Sladdarna får man väl...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: vego96
·
Övr. Djur Kan man ha några guppys (hur många?) i ett akvarium på 31 liter, eller är det för litet? Och är det dömt att misslyckas om man sätter...
Svar
17
· Visningar
1 919
Senast: aiquen
·
Övr. Djur jag förstår inte att det finns så kalla männiksor som kan göra såhä mot djur!!! :cry::cry: de borde få vara med om samma sak.. "när...
Svar
10
· Visningar
1 343
Senast: Applepie
·
P
Övr. Djur dvs, Höger och Vänster, det är mina nya råttpojkar det. Efter att ha varit utan råttor hemma så sög det ordentligt av råttabstinensen...
Svar
1
· Visningar
1 124
Senast: Poxz
·
I
Övr. Djur Nu ska ni få se lite bilder på 2 otroligt söta varelser som hälsade på i mitt stallskåp igår:D Mamma berättade att hon hade skymtat...
2
Svar
32
· Visningar
2 641
Senast: kvandi
·
T
Övr. Djur Jag vill ha tips på hamsterleksaker till min hamster Mickey. Då menar jag inte typ saker man köper utan ovanliga grejer man gör...
Svar
1
· Visningar
1 242
Senast: ainasoja
·
V
Övr. Djur Hejsan :) Jag köpte två möss för lite mer än 1 år sen. De är jättegulliga och snälla och jag undrar om ni vet hur länge möss lever? Elr...
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Coronas_Marsvin
·
Övr. Djur Hur gammal kan en get vara när man betäcker henne ?? Någon som vet?? Hon har haft killingar innan.
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Luff
·
Övr. Djur Idag var dagen D! Jag fick träffa de underbara vargarna! Det var verkligen en upplevelse!
Svar
18
· Visningar
1 674
Senast: wtf
·
P
Övr. Djur Okej.. Nu hade jag tänkt att dela med mig av min lilla "askungesaga" om våran kanin.:D I området där jag bor fanns det under en kort...
Svar
8
· Visningar
1 521
Senast: pluppalot
·
Övr. Djur Skulle vara trevligt med en bildtråd på getter :) Dessa underbart kluriga djur! Här kommer lite bidrag med Wilma & Wilma. Svarta...
2
Svar
22
· Visningar
3 350
Senast: Abova
·
Övr. Djur Vad kan vara en lagom/optimal temperatur i vårt nyligen införskaffade akvarium? Vi har tänkt oss siamesiska algätare, pansarmalar...
Svar
11
· Visningar
1 574
Senast: Tires
·
Z
Övr. Djur Nu rådfrågar jag er fisk-kunniga människor därute :) Jag har ett akvarium på 220 liter. Däri bor en hel blandning av fiskar, bl.a...
2
Svar
22
· Visningar
4 318
Senast: Gabbi
·
B
Övr. Djur Min chinchilla, som jag haft sen snart 7 år tillbaka har fått någon typ av ögon sjukdom. Vi har aldrig haft några problem tidigare men...
Svar
7
· Visningar
1 461
Senast: Bebsii
·
Övr. Djur Jag vill ha ett hus i min marsvinsbur och jag vet inte hur många gånger jag har stått och hållt i sånadär trähus de säljer i djuraffärer...
Svar
10
· Visningar
1 274
Senast: Yuw
·
Övr. Djur Jag har ett marsvin, som jag "ärvt" från min farmor. Jag vet inte hur gammal han är, men han är ingen ungdom.. Han är så tunn! Han får...
Svar
12
· Visningar
1 278
Senast: MikaTela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama