Träffa vargar på Kolmården

Sv: Träffa vargar på Kolmården

Alla ni som har åkt dit på "skolresa" kan läsa här! Varje år får vi önska vilket ställe som helst att åka på skolresa till. Det ska bli kul (alla brukar diskutera ihop vad vi ska rösta på men lärarna vet inte om det :p ) Det ska bli skojigt skojigt. skojigt skojigt :banana: (alltså att få veta vart vi ska åka) Förra året röstade jag på en Åsnefarm I LOVE ÅSNOR :love:

Sv: Träffa vargar på Kolmården

Nja det där är inte sant. För ett år sedan hade du 40 min tillsammans med delfinerna. Nu är det en timme. Man får klappa, prova att ge några kommandon och även vara med dem under vattnet en stund. Men man har aldrig fått simma med dem pga. säkerhets riskerna.
Jag vet för jag var där i lördags och det ÄR värt pengarna.

Goat Lover! jag vill bara säga att jag ÄLSKAR din "visningsbild"

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 040
Senast: Anonymisten
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 136
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
3 767
Senast: Sasse
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 486
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar