Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Hej allesammans. Jag är en kanin, en mycket fin kanin säger matte och det är ju klart att jag e ^^,. jag är en korsning med lite...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: vego96
·
E
Övr. Djur Häromdagen när jag tog en promenad på hemmaplan inåt skogen (jo vi är skogs/latisbor) så upptäckte jag ett skelett i form av en tjurs...
2
Svar
22
· Visningar
3 565
Senast: eternalsunshine
·
Övr. Djur jag berättade idag för en tjej att jag gav betfor till min förra kanin, detta ahde hon aldrig själv haft i tanken trots att hon har...
Svar
19
· Visningar
1 593
Senast: _satelit_93
·
Övr. Djur Tänkte att det kanske kunde vara läge att starta en bildtråd ägnad åt "alla andra djur". Så snigel som kanin, bildbevis på bukes...
Svar
14
· Visningar
1 235
Senast: Farle
·
T
Övr. Djur Hej! Efter att min kanin dog i våras känner jag att jag vill ha en ny liten krabat att umgås med! gärna lite större och ett smart djur...
2
Svar
22
· Visningar
1 842
Senast: vego96
·
Övr. Djur From all of us...to all of you! http://www.youtube.com/watch?v=HERPrbk2yik /KT och grisarna på Mörkmårdens!
Svar
9
· Visningar
849
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Är det någon som vet var jag kan hitta lämpligt strö till en kanin? För tillfället har jag spån, men jag vill helst ha något strö som...
2
Svar
21
· Visningar
5 102
Senast: Angely
·
T
Övr. Djur Letar efter en pump till min guldfisk skål. Men hittar ingen. Kan ni hjälpa mig? :bow:
2
Svar
27
· Visningar
8 264
Lantbruksdjur Hur behandlas det och hur kan man förebygga? Hittar inget svar så jag tänkte att bukebönderna kanske kunde vara till hjälp:) :bow:
Svar
5
· Visningar
1 704
Senast: Invinciblestables
·
Övr. Djur Hej! Jag har två grå dvärgvädurshonor som är ungefär 7 månader. De är systrar och bor tillsammans i en utebur. Nu till mitt...
Svar
5
· Visningar
1 822
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Är hemma hos föräldrarna och hälsar på över dagen, så passade på att ta lite nya bilder på min Fia som numera bor där. Märkte idag att...
Svar
8
· Visningar
839
·
C
Övr. Djur Jag har två innekaniner, två hanar. Båda är kastrerade sedan 1år. (far och son) de har funkat bra ihop, men för några månader sedan...
Svar
8
· Visningar
1 515
·
T
Övr. Djur Jag har två marsvinshonor på ca: 2 år. De är något :o runda och detta beror framförallt på att de rör sig lite. Jag har provat det...
Svar
5
· Visningar
1 163
·
Övr. Djur Är väldigt sugen på att skaffa en liten kotte och har läst en hel del om de. Vad jag förstått så räknas de inte som husdjur i Sverige...
2
Svar
25
· Visningar
4 068
Senast: Septicemia
·
A
Övr. Djur När jag flyttar hemifrån, först om cirka 1,5 år vill säga, är jag väldigt sugen på att skaffa mig ett eget litet husdjur! (Vem vill...
2
Svar
34
· Visningar
7 167
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Behöver lite råd angående en ilsken(?) kanin. Min syster fick en kanin av en bekant för ett år sedan, Viggo. Hon har alltid sagt att...
Svar
6
· Visningar
1 581
Övr. Djur De åt upp växterna som jag köpte till dem, åt upp 20 neontetror, en mal och nu har de även ätit upp 6 st räkor! :mad: Till saken hör...
Svar
13
· Visningar
5 468
Senast: Ickiz
·
K
Övr. Djur Ratt kul och se, men e det ratt? http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article1749472.ab :crazy:
Svar
11
· Visningar
971
Senast: Royal_724
·
Övr. Djur Nu har grisarna blivit tre stycken. Hittade en gris till på annons häromveckan. Bodde ensam i en för liten bur med tidningspapper som...
Svar
16
· Visningar
1 441
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur Nu har jag fått mina bäbisar. Fyra småttingar blev det. Men när blir dom könsmogna? Måste ju veta när jag behöver separera hannarna från...
Svar
11
· Visningar
882
Senast: *tove*
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama