Ett bra djur?

Sv: Ett bra djur?

Aha, det förklarar det hela. Eller, det rekommenderas väl inte att man har katter och kaniner ihop, då kaniner tillhör kattens normala bytesdjur, och visst, jag tog inte med Dennis hem förrän han var över fyra månader, ifall... :crazy:

Ähh... Vår gamla katt och min kanin gick jättebra ihop, de var polare och kisse låg alltid och sov på kaninburen, och då var katten ändå gammal och hade släpat hem rätt stora bytesdjur så som ekorrar när minliten kanin flyttade in

Bild modell gigantisk, så jag länkar...

Vår nya kisse går också bra ihop med kaninerna, men man fick ju passa de första gångerna han var ute samtidigt som kaninerna. Dock blev kisse så lagom paff då det plötsligt var kanin som jagade katt och sedan dess är det han som är bytesdjuret. :angel: :D

Sv: Ett bra djur?

Katterna var ju vana vid vuxna kaninen, och det har ju aldrig varit nåt. Men nej, ta hem en pälstuss på dryga halvkilot tyckte jag var att utmana ödet. Så det fick vänta ett tag. :)

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 457
Övr. Barn Frågeställning enligt rubriken. Mina barn är så stora nu att det är mer regel än undantag med kompisar på besök i huset. Det börjar...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 165
Senast: startpompe
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
8 220
Senast: Migo
·
Däggdjur Har noll erfarnenhet av smådjur men har haft häst, hund och katt i hela mitt liv. Dottern på 7 år önskar sig en kanin hett, och...
Svar
12
· Visningar
4 098
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama