Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hittade nya pellets i djuraffären idag, Supa Rabbit Excel från Burgess. Nån som testat? Hoppas de är bra, två kg kostade 59 kr, nersatt...
Svar
1
· Visningar
733
Senast: vego96
·
Övr. Djur Ni som har två kaniner som delar bur, hur funkar det? Mirasol och Dennis kommer väldigt bra överens på det hela taget, men har dem...
Svar
2
· Visningar
717
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag har en teddydvärgvädur som blir 8 månader om några dagar och jag tänkte börja begränsa mängden torrfoder då. Jag undrar om...
Svar
6
· Visningar
2 238
Senast: Skylvik
·
Övr. Djur Nu är jag hemma med min lilla igelkott. Han är för tillfället inte anträffbar men ska se om jag kan få några bilder på honom. (Om inte...
2
Svar
20
· Visningar
1 664
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Vi har en rätt "snobbig" tjej i klassen som klär sig i äkta skinn och så. Som bara änvänder dyrt och älskar sin skinn jacka, vi hade ett...
2
Svar
24
· Visningar
2 045
Senast: yos_911
·
F
Övr. Djur hej!Jag har 2 marsvinspojkar,behöver nu tips hur man sköter pälsen! Vilken typ av kam,shampo,balsam?Bada,kamma hur ofta?Har skaffat 2...
Svar
1
· Visningar
845
Senast: Coronas_Marsvin
·
Övr. Djur Får jag lov att presentera Fredrik - min ena Afrikanska Jättesnäcka. Visst är han söt? ;) Nån mer som har snäckor?
2
Svar
26
· Visningar
1 765
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Just nu ligger min lilla älskling och opereras. Veterinären skall försöka ta bort den ena kindtanden som växer för långt. Den slits inte...
Svar
17
· Visningar
2 301
Senast: Tofslan
·
Övr. Djur Jag saknar han så jävla mycket, min älskade nine <3 Jag har ju 4 st, men han betydde allt! Nu har jag bara tre kvar. Saknar han så jag...
Svar
1
· Visningar
862
·
G
Övr. Djur Hur länge kan man avla med hanarna ? Finns det nån åldersgärns ? Jag har 2 marsvin på 3&4 år i sommar och kanske kanske kunde...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Vi har gått och skaffat oss ett akvarium, 100 liter är det, och åttkantigt. Vi är nybörjare båda två, så nu skulle jag behöva lite...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
25 354
Senast: DeDa
·
Övr. Djur Vissa kommer säkert tycka det här är lite konstigt men men!!!:p Mina fiskar har tvingas leva i en rätt liten vas. Typ tre liter. Nu...
2
Svar
26
· Visningar
1 759
Senast: lilstar
·
Övr. Djur Jag har haft flera fiskar, två och två. Senaste var två slöjstjärtar. De lever tillsammans med ett scalarpar och några neontetror plus...
Svar
9
· Visningar
1 916
Senast: Skumbananen
·
Övr. Djur Jag har två små marsvinshonor och dom är 5-6 månader gammla nu. Ett "problem" Har inte den blekaste aning om vad dom är för raser...
Svar
6
· Visningar
972
Senast: Beccan89
·
S
Övr. Djur Det här är Malte! En riktigt stor och fin mal! Köpte honom igår:love:
2
Svar
32
· Visningar
2 760
Senast: Skumbananen
·
Övr. Djur En av mina råttor har fått en tumör, den måste ha vuxit ut väldigt snabbt för den är redan rätt stor och sitter mycket dumt till på ena...
Svar
12
· Visningar
4 364
Senast: gul_zebra
·
L
Övr. Djur Kan kaninen äta det?
Svar
4
· Visningar
1 677
Senast: Lilija
·
L
Övr. Djur Hej! Jag undrar var man kan köpa åsnor. Är det någon som vet en hemsida?
Svar
5
· Visningar
909
Senast: Goat lover
·
D
Övr. Djur Har någon försökt att "föda" upp nån insekt med metamorfos?:d (ägg, larv, puppa & insekt) Jag försöker med flugor just nu!:smirk: Det...
Svar
6
· Visningar
903
·
G
Övr. Djur Nu när jag inte fattar hur man lägger in biler så vill jag gärna se lite bilder på andras djur. Jag vill se bilder på : Marsvin,Kaniner...
2
Svar
33
· Visningar
6 640
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix