Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

D
Övr. Djur Vad ger ni era kaniner för mat och hur mycket?:)
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Djur92
·
Lantbruksdjur Hej. Ett av mina får behöver verkas och min fråga är nu hur jag ska gå tillväga? Fick förklarat för mig att det bara är att knipsa av...
Svar
5
· Visningar
2 138
Senast: Qluring
·
Övr. Djur Vi har haft strömavbrott sedan kl 16.30 nu undrar jag. Hur länge klara sig fiskarna utan syre?
Svar
6
· Visningar
6 743
Senast: Royal_724
·
G
Övr. Djur Jag har 2 marsvin som är 3&4 i sommar och den enna är så smal. När jag badar honom så ser man att han är mkt smalare än den andra och...
Svar
16
· Visningar
2 223
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Hej alla lyckligt lottade kaninägare! :D Hur utfodrar du din kanin egentligen? Hö är precis som för hästen, ett basfoder...
Svar
4
· Visningar
1 409
Senast: Skylvik
·
Övr. Djur Kolla filmen i den här annonsen. Brukar en hamster bete sig på det viset? Min känsla är att det är något fel på den:cry...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Septicemia
·
D
Övr. Djur Jag har funderat på att köpa Akvarium!:love: Jag har några frågor!:d -Vad kostar ett akvarium?(skriv hur stort & vad ni köpte det... 2
Svar
31
· Visningar
6 827
Senast: Hero
·
Övr. Djur Hittade nya pellets i djuraffären idag, Supa Rabbit Excel från Burgess. Nån som testat? Hoppas de är bra, två kg kostade 59 kr, nersatt...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: vego96
·
Övr. Djur Ni som har två kaniner som delar bur, hur funkar det? Mirasol och Dennis kommer väldigt bra överens på det hela taget, men har dem...
Svar
2
· Visningar
718
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag har en teddydvärgvädur som blir 8 månader om några dagar och jag tänkte börja begränsa mängden torrfoder då. Jag undrar om...
Svar
6
· Visningar
2 244
Senast: Skylvik
·
Övr. Djur Nu är jag hemma med min lilla igelkott. Han är för tillfället inte anträffbar men ska se om jag kan få några bilder på honom. (Om inte... 2
Svar
20
· Visningar
1 666
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Vi har en rätt "snobbig" tjej i klassen som klär sig i äkta skinn och så. Som bara änvänder dyrt och älskar sin skinn jacka, vi hade ett... 2
Svar
24
· Visningar
2 047
Senast: yos_911
·
F
Övr. Djur hej!Jag har 2 marsvinspojkar,behöver nu tips hur man sköter pälsen! Vilken typ av kam,shampo,balsam?Bada,kamma hur ofta?Har skaffat 2...
Svar
1
· Visningar
847
Senast: Coronas_Marsvin
·
Övr. Djur Får jag lov att presentera Fredrik - min ena Afrikanska Jättesnäcka. Visst är han söt? ;) Nån mer som har snäckor? 2
Svar
26
· Visningar
1 765
Senast: gul_zebra
·
T
Övr. Djur Just nu ligger min lilla älskling och opereras. Veterinären skall försöka ta bort den ena kindtanden som växer för långt. Den slits inte...
Svar
17
· Visningar
2 303
Senast: Tofslan
·
Övr. Djur Jag saknar han så jävla mycket, min älskade nine <3 Jag har ju 4 st, men han betydde allt! Nu har jag bara tre kvar. Saknar han så jag...
Svar
1
· Visningar
864
·
G
Övr. Djur Hur länge kan man avla med hanarna ? Finns det nån åldersgärns ? Jag har 2 marsvin på 3&4 år i sommar och kanske kanske kunde...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Vi har gått och skaffat oss ett akvarium, 100 liter är det, och åttkantigt. Vi är nybörjare båda två, så nu skulle jag behöva lite... 4 5 6
Svar
118
· Visningar
25 378
Senast: DeDa
·
Övr. Djur Vissa kommer säkert tycka det här är lite konstigt men men!!!:p Mina fiskar har tvingas leva i en rätt liten vas. Typ tre liter. Nu... 2
Svar
26
· Visningar
1 763
Senast: lilstar
·
Övr. Djur Jag har haft flera fiskar, två och två. Senaste var två slöjstjärtar. De lever tillsammans med ett scalarpar och några neontetror plus...
Svar
9
· Visningar
1 916
Senast: Skumbananen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka