Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Just nu tappar upp ett hett bad...kl 22.25 på kvällen pga av att man just legat på mage inne i en grisbox och gosat med 5 vilda bäbisar...
Svar
11
· Visningar
1 027
Senast: roadkilled
·
G
Övr. Djur Jag hör från alla att det bästa är att man byger egen marsvins bur :) Då dom blir stora och så men jag har ett problem Min mamma (...
Svar
16
· Visningar
8 432
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Jag har någon gång i framtiden lite planer på att avla på marsvin, fullt seriöst med rasrena djur och registrerade i svenska...
Svar
8
· Visningar
1 268
Senast: Septicemia
·
J
Övr. Djur http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1910469.ab Detta slår nog det mesta av alla konstigheter som människor håller på att plåga...
2
Svar
27
· Visningar
2 392
Senast: Otter
·
Övr. Djur :D jag såg sånna när jag var på djuraffärn igår. men jag har glömt vad dom heter :( det är mörka fåglar som inte flyger. dom går omkring...
Svar
11
· Visningar
1 320
Senast: Goat lover
·
T
Övr. Djur Åh, nu vill jag verkligen ha marsvin igen! Saknar min gamla... Tänkt skaffa en hane eller möjligen två honor till sommaren, någon som...
Svar
12
· Visningar
1 215
Senast: Nera
·
Övr. Djur Sonic blev plötsligt mager och fick en stor tumör i magen, som växte snabbt som attan... Var bara att avliva innan det började trycka...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: R8n
·
Övr. Djur Hur många tackor bör man ha för att kunna leva på sina får, d.v.s man tjänar så pass bra på dem att man inte behöver jobba vid sidan av...
Svar
2
· Visningar
1 353
Senast: AKB
·
Lantbruksdjur Hur många får går det på ett garnnystan? Eller hur många garnnystan kan man få ut av ett enda får? *Försöker komma på varför garn är...
Svar
8
· Visningar
1 514
Senast: javill
·
Övr. Djur Klippte klorna på min systers kanin och klippte för långt. Har aldrig hänt tidigare och rackarns var det blödde. Tror mig ha hört för...
Svar
14
· Visningar
2 374
Senast: Sedna
·
T
Övr. Djur Har jag satt denna tråd fel så får moderatorerna flytta på den, jag kan inte komma på nått bättre ställe eftersom jag inte vill bli...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: lizan
·
Övr. Djur Har fyra glada marsvinstanter hemma, en fyraåring, två femåringar och så en nioåring. Nioåringen är pigg och glad, men ålderstecknen...
Svar
5
· Visningar
2 283
Senast: Summercloud
·
Övr. Djur Hur stor bur krävs för 3 marsvin? Är inte ute efter mått som bara följer lagen, utan jag är ute efter de minimimått som krävs för deras...
2
Svar
35
· Visningar
2 870
Senast: R8n
·
D
Övr. Djur Vad ger ni era kaniner för mat och hur mycket?:)
Svar
3
· Visningar
778
Senast: Djur92
·
Lantbruksdjur Hej. Ett av mina får behöver verkas och min fråga är nu hur jag ska gå tillväga? Fick förklarat för mig att det bara är att knipsa av...
Svar
5
· Visningar
2 131
Senast: Qluring
·
Övr. Djur Vi har haft strömavbrott sedan kl 16.30 nu undrar jag. Hur länge klara sig fiskarna utan syre?
Svar
6
· Visningar
6 721
Senast: Royal_724
·
G
Övr. Djur Jag har 2 marsvin som är 3&4 i sommar och den enna är så smal. När jag badar honom så ser man att han är mkt smalare än den andra och...
Svar
16
· Visningar
2 212
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Hej alla lyckligt lottade kaninägare! :D Hur utfodrar du din kanin egentligen? Hö är precis som för hästen, ett basfoder...
Svar
4
· Visningar
1 395
Senast: Skylvik
·
Övr. Djur Kolla filmen i den här annonsen. Brukar en hamster bete sig på det viset? Min känsla är att det är något fel på den:cry...
Svar
4
· Visningar
891
Senast: Septicemia
·
D
Övr. Djur Jag har funderat på att köpa Akvarium!:love: Jag har några frågor!:d -Vad kostar ett akvarium?(skriv hur stort & vad ni köpte det...
2
Svar
31
· Visningar
6 825
Senast: Hero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix