Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Sedan i Söndags morse är min hankatt spårlöst försvunnen. Han blev kastrerad i Tisdags och släpptes ut för första gången igen i söndags...
Svar
7
· Visningar
829
Senast: Soranto
·
Övr. Djur Hej och hå, finns det någon fisk-kunnig härinne? Har hänt en mycket märklig sak i mitt akvarium, var bortrest förra veckan och när...
Svar
14
· Visningar
8 557
Senast: Elan01
·
F
Övr. Djur Hej! Det är så här; Jag har haft nöjet/besväret med att ha passat en liten minigris i två månader, medan hans familj är på semester. Det...
2
Svar
35
· Visningar
3 479
Senast: Freeky
·
Övr. Djur Mina kaniner bor i stallet. Hade lite problem förra året med att mössen åt upp kaninernas mat, men hände kanske 5 gånger. Men nu är det...
2
Svar
23
· Visningar
2 089
Senast: Royal_724
·
Övr. Djur Jag har två råttor som bara skiter eller pissar när man tar upp dom, typ direkt :/ Detta är skitjobbigt!! Är det nåt de gör eller e de...
Svar
2
· Visningar
739
Senast: aiquen
·
F
Övr. Djur Jag har två franska vädurshonor födda 2005. De är märkta med 415 resp 715 i örat. Av detta drar jag slutsatsen att "5" i...
Svar
8
· Visningar
998
Övr. Djur mina kaniner bor just nu i garaget..och innan dess har dom bara bott utomhus..tror ni jag kan flytta in dom nu i mitt rum eller blir det...
Svar
4
· Visningar
866
Senast: Luem
·
Övr. Djur Hej! Nu hoppas jag att ni marsvinsexperter har pa buke kan hjalpa mig att tolka mina marsvins beteende :) Jag har tva hanar, Glenn...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: tessiem
·
Övr. Djur Länsrätten i Mariestad har bifallit överklagandet mot Djurskyddsmyndighetes beslut om att inte medge dispens för ligghallar på KC Ranch...
Svar
6
· Visningar
1 471
Övr. Djur www.savethesheep.com Titta på videon på förstasidan. Hur kan man göra så?!?!?!?!?
Svar
14
· Visningar
1 254
Senast: skuggan_
·
Lantbruksdjur Ahhha! Var prcis ute och kollade till Gudrun....hon ligger och grisar 2 st ute! Ska rusa ut med kameran nu!!!! /KT
5 6 7
Svar
127
· Visningar
9 786
Senast: Gris-Eva
·
M
Övr. Djur igår parade jag & min granne våra kaniner :) och nu undrar jag, hur vet vi att hon verkligen blev dräktig? (de fick göra det minst tre...
Svar
11
· Visningar
5 840
Senast: maalin_
·
G
Övr. Djur Jag har lite frågor då jag tänkte sätta ut mina Hanar utomhus på Sommaren. Jag undrar : Kan dom verkligen va ute på natten ? Och dom...
Svar
7
· Visningar
863
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Hej hej! Jag har en kastrerad dvärgvädurshanne som bor ute nu sedan ett år tillbaka ungefär. Innan dess bodde han inne med oss i...
Svar
4
· Visningar
1 428
Senast: MittNyaJag
·
Z
Övr. Djur En kompis var och hälsade på hos en familj med en 5-årig dotter. Solen sken och det var varmt. De satt på verandan och fikade. Då ropade...
Svar
6
· Visningar
957
Övr. Djur Hej. Jag har två baggar som sällskap/betespusare. De båda är flaskuppfödda och enormt keliga av rasen helsingefår samt korsning...
Svar
15
· Visningar
2 933
Senast: Qluring
·
Övr. Djur Åhhh, om 1v så ska jag ev.hämta hem mina nya råttor. Har köpt omplacering istället för nya. Dom är skit söta. En riktigt stor bur...
2
Svar
30
· Visningar
2 259
Senast: Vår_Vinter
·
Övr. Djur Här är dom nu. Dålig kvalite, för det är taget med mobilen... Men vi får se om dom syns :) Nykläckta Bäbisarna rymmer från huset...
2
Svar
23
· Visningar
1 630
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Skulle det gå att ha ett stim rödmunstetror i ett akvarium som har strax över 7 i pH (tror jag - jag har ju inget akvarium så jag kan...
Svar
7
· Visningar
1 284
Senast: aiquen
·
B
Övr. Djur En sorglig sak hände igår. Systers älsta honkanin skulle kastreras (1 år gammal, började bli för dominant mot de andra kaninerna) men...
Svar
4
· Visningar
816
Senast: Modig_Korn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Sabotage?