Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Övr. Djur hej! någon som verkligen vet vilka kanin pellets som är bra?? finns så många olika o inget verkar bra om man kollar innehållet. vad ger...
Svar
1
· Visningar
767
Senast: Harmoni
·
Övr. Djur Men gud så förbannad jag blir!!!:eek: Läs detta: http://www.aftonbladet.se/helsingborg/article583906.ab
2
Svar
21
· Visningar
1 971
Senast: moo_noi
·
G
Övr. Djur Hejsan! Jag undrar om man kan ha ett "vanligt" marsvin & ett naken marsvin tillsammans ? Jag tänkte dom nakna är ju större tycker jag...
Svar
6
· Visningar
1 634
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Jag har en kaninhane på 7-8 månader. Vi bor i lägenhet så han brukar få springa runt i lägenheten några gånger varje dag. Vi sätter ut...
Svar
5
· Visningar
815
M
Övr. Djur Jag har en parakit som i år är 14 år gammal. Han har fått en böld under ena vingen och näbben har blivit längre :confused: Jag är rädd...
Svar
4
· Visningar
1 226
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Har tidigare haft planer på att skaffa utekanin, men lät bli när jag fick veta om krypen som gärna flyttar in i buren... Jag råkar...
Svar
10
· Visningar
1 312
Senast: Guinea
·
S
Övr. Djur Hej Jag köpte 3 marsvin 1 hane och två honor för 3 veckor sen, jag kom snabbt på att ena honan var dräktig:o.. inget att göra åt de...
Svar
7
· Visningar
2 532
Senast: Soppan
·
Övr. Djur Jag bara undrar,då min granne slängt ut massor av spagetthi till fåglarna,runt och i äppelträdet hamnade det..Ser ut som en julgran med...
2
Svar
20
· Visningar
5 207
Senast: Poxz
·
D
Övr. Djur Hur gammal sak en slammis, Ancistrus (Latinska namnet) vara innan man kan ta dem?? :d
Svar
11
· Visningar
930
Senast: Gabbi
·
S
Övr. Djur Hej-hej! jag kände mej sugen att skaffa några akvariefiskar igen för att ha något fint att titta på och pyssla lite med ibland. Jag...
Svar
6
· Visningar
902
Senast: _satelit_93
·
Övr. Djur Det hoppar runt en väldigt söt liten rund mus här på golvet helt ogenerad över att jag sitter här vid datorn. Den är typ 50 cm fr...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Generalen
·
Övr. Djur Jag har tänkt på detta ett tag nu. Ser man en bild på en kamels fot, så ser den ju onekligen ut att ha en mjuk undersida. Men är den...
Svar
2
· Visningar
1 473
Senast: Soppan
·
Övr. Djur Min snart 14-årige son är lite inne på att han vill ha en skäggagam. Och jag tycker också att det vore skoj! De verkar vara väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 689
Senast: Sofiplopp
·
E
Övr. Djur Se så, lägg in bilder på era söta djur som är sömniga. Gäller ALLA olika djur :) behöver inte vara erat eget djur eller husdjur, utan...
Svar
16
· Visningar
1 855
Senast: Egonson
·
Lantbruksdjur Eftersom grisar bara är bäst kommer här litet ordspråk om grisar! Nöff!:love: Av små grisar blir det stora svin. Man göder inte...
Svar
1
· Visningar
14 683
Senast: Gris-Eva
·
M
Övr. Djur jag har hört att man ska ta det lite försiktigt med att ge kål till kaniner, då det är gasbildande och kan ge magproblem... är detta...
Svar
6
· Visningar
6 756
Senast: Luem
·
V
Övr. Djur Hejsan Jag äger ingen häst, men en ko, men det spelar inte så stor roll i detta ämne tror jag. Ni kan ju låtsas att det är en häst jag...
2
Svar
20
· Visningar
2 535
Senast: SiZo
·
G
Övr. Djur Jag ska i augusti hålla kalas för mina marsvin :) och har redan börjat planera fast jag tror bara 2 kaniner kommer men en då :) Kan...
Svar
7
· Visningar
1 300
Senast: Dahlgren
·
Lantbruksdjur När studierna är avklarade ska vi åter ut på landet och då hoppas jag på hästar och eventuellt några fler bondgårdsdjur. Egna...
Svar
8
· Visningar
5 772
Senast: tessiem
·
Övr. Djur Har två kaninhanar som jag har i varsina burar jämte varandra! ( Ej kastrerade) Frazze (Hermelin)gör allt för att komma in till Lufzen...
Svar
12
· Visningar
999
Senast: maalin_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack 17
  • Atletix