Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hej! Jag vet att det har funnits flera sådana här trådar förut, men jag hittade ingen som var direkt ny så jag gör en egen. Finns...
Svar
2
· Visningar
10 773
Y
Övr. Djur Mitt marsvin har börjar fälla rätt mycket päls och är lite öm i "hårbotten." Gillar inte om man kliar så att fingrarna kliar på...
Svar
5
· Visningar
2 767
Senast: Yuw
·
S
Övr. Djur Hej! Jag har en kanin som bor inne just nu men som ska flytta ut så småning om. När kan man flytta ut en innekanin, hur stora temp...
Svar
3
· Visningar
1 439
Senast: Sandra S
·
P
Lantbruksdjur Hej, Jag undrar om någon kan ge mej regler och råd om hur man får ha litet antal får/stutar/hästar/höns i sverige. Finns det något...
Svar
5
· Visningar
1 115
Senast: Jadzia
·
Övr. Djur Plockade ihop hagen igår, så kaninerna fick springa av sig ordentligt. Dock är hagen lite kal just nu, men ska fixa lite kul åt dem sen...
Svar
2
· Visningar
795
S
Övr. Djur Haha, ja , nu hade jag tänkt starta en djurtidning, MEN, jag har inte något bra namn :cool: Kan inte NI hjälpa mej med att komma på ett...
Svar
6
· Visningar
983
Övr. Djur Har sökt lite efter svar eller liknande tråd, men kunde inte finna något. Jag har då två marsvinshonor som är ca 7 månader nu. Dom...
Svar
4
· Visningar
1 473
Senast: Stormenzs
·
Övr. Djur Satt och klippte klorna på mitt sexåriga marsvin nyss, när jag känner en stor knöl baktill på henne. En knöl stor som kanske är ca två...
Svar
5
· Visningar
2 003
Senast: Kilauea
·
Övr. Djur Tänkte allt vi kunde ha en liten bildtråd för oss som har minigrisar. Här kommer mitt bidrag med Ebba-Gris under äppelträdet som just nu...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
45 578
Senast: search
·
G
Övr. Djur Jag funderar på att kastrera mina 2 marsvins killar så att dem kan gå med min bästis marsvins flickor. Men ett marsvin är ju 3 och...
Svar
5
· Visningar
921
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Jag har funderat på att skaffa gerbiler och har därför lite frågor. * Ni som har katt/er också, har ni gerbilerna i ett "eget" rum...
Svar
18
· Visningar
2 009
Övr. Djur Hur ska jag göra med min lilla höna ? Hon gick av ägget en gång så det blev kallt. Hon ligger fortfarande. Jag har inget annat att...
2
Svar
26
· Visningar
10 605
Senast: Tättran
·
E
Övr. Djur Jag ska vara marsvinsvakt i fyra dagar nästa vecka. Jag har haft två marsvin förut, men det var tio år sedan så jag kommer inte riktigt...
Svar
11
· Visningar
1 306
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Är lite nyfiken på hur allas marsvin bor, så släng in lite bilder! Såg också för längesen någon som hade en stor hage inomhus till...
Svar
15
· Visningar
3 567
Senast: paradiset
·
G
Lantbruksdjur Här är ett filmklipp som jag hittade på YouTube. :eek: http://www.youtube.com/watch?v=JOTBc7XKy6U&feature=related Tyvärr har jag...
Svar
8
· Visningar
10 135
Senast: Gris-Eva
·
Lantbruksdjur 4 "vildsinta" kor kom lös när slaktbilen välte, hur löser polisen det? De stressar korna i 4 timmar... De är på väg till slakt...
Svar
15
· Visningar
1 554
Senast: Sammet
·
Övr. Djur Vad tror ni om detta? Jag har just varit ute och renoverat kaninens sommarbur, den hade diverse skador efter "lilla" jycken som HOPPAT...
Svar
13
· Visningar
2 555
Senast: Horse_synovia_Femur
·
Övr. Djur Jag har ett prekärt problem. Jag har två kaniner, syskon, pojke och flicka. De har varit särbo i tre år (de är tre år gamla), men nu...
Svar
1
· Visningar
1 056
Senast: Luem
·
Övr. Djur Hjälp! Vi har haft får i ganska många år men jag har aldrig varit med om att en tacka har fått fyra lamm! Ibland får de tre st och de...
Svar
9
· Visningar
2 597
M
Övr. Djur jag har en liten hermelin kanin på 9 veckor. Han är bara för underbar=).. Min fråga är..vad för frukter kan man ge kaniner utan att...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: vego96
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama