Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur I lördags var min marsvinshona Doris (snart 5 år) precis som vanligt.. pigg och framåt och klättrade på burgallret efter mat.. Igår...
Svar
5
· Visningar
4 801
Senast: R8n
·
Övr. Djur Hejsan, tänke fixa om i min nyinköpta råttbur lite. Skicka bilder på era råttburar snälla! Berätta gärna oxå om vaed era råttors...
Svar
1
· Visningar
1 117
Senast: gul_zebra
·
M
Övr. Djur hejsan!! Jag har en liten fråga! Det är så att jag bor i lägenhet och vill skaffa kanin. Men min kille är allergisk så det måste bli...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 023
Senast: Minni-Borg
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag undrar vad ni brukar ge era kaniner för grenar att gnaga på?? Av vilken sort? Vad är det man ska undvika och går det bra för...
Svar
7
· Visningar
11 851
Senast: Pretty
·
Övr. Djur Har fotat de små smådjuren en sväng, fattas bara nya bilder på marsvinen och råttorna... ^^ Sverker, sobel korthår, hona...
2
Svar
32
· Visningar
2 988
Senast: maalin_
·
Övr. Djur Hur gammal ska en råtthane vara innan man bokar tid för kastrering?
Svar
8
· Visningar
1 422
Senast: Viva
·
S
Övr. Djur Jag måste bara skriva av mig. Har pga olika orsaker bestämt mig för att sälja min ena get.. en bagge. Jag vill att han ska komma till...
Svar
18
· Visningar
1 765
Senast: search
·
Övr. Djur Har idag öronmärkt våra lejonhuvade kaninungar. Är de inte söta :love:
Svar
16
· Visningar
2 513
Senast: Harmoni
·
Övr. Djur En grov missberäkning :o gjorde att mina tackfor tog slut betydligt tidigare än jag förväntat mig, över påskhelgen. :o Och jag kommer ha...
Svar
6
· Visningar
3 315
Senast: ameo
·
Övr. Djur Ja, som rubriken säger, hur lär ni kaninerna? har ni några knep? Jag håller på att lära en hane nu, med målet att vi ska tävla om 7...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: maalin_
·
Övr. Djur Hejsan! Jag har haft mina råttor i ett lite fixat akvarium, med lufthål o grejer, men nu när råttorna inte e bäbisar längre måste det...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: Minni-Borg
·
Övr. Djur Jag har kommit fram till att min ena gammelflicka troligen ska få en kull här hos mig (hon har haft kull tidigare med fina och friska...
Svar
19
· Visningar
1 474
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur Hej! Jag har två kaniner som bor i en stor bur på min balkong. Självklart har dom rent i buren fri tillgång på hö och vatten som byts...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: Salikon
·
Övr. Djur Hur länge matar ni fåglarna ute? Har haft jordnötter och talgbollar till fåglarna i vår skog under vintern men hälde upp de sista...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: sofia77
·
E
Övr. Djur Har ni något spesielt ni brukar göra för att dom ska trivas o må bra.. Är öppen för allt =)
2 3
Svar
42
· Visningar
3 228
Senast: Ewe J
·
Övr. Djur Jag tycker så synd om alla småfåglarna nu. Efter en snöfri vinter så har vi nu fått ca 35 cm snö. Försöker mata med bröd som blir...
Svar
15
· Visningar
1 407
G
Övr. Djur ...... man hör konstiga ljud och smällar. :crazy:
Svar
5
· Visningar
1 193
Senast: A-K.Eng
·
Övr. Djur Igår kom pojkvännen med burarna och Järnsaxa, som stått hos hans föräldrar. Är så skönt att ha alla kaninerna samlade nu! ^^ Järnsaxa...
Svar
3
· Visningar
987
Övr. Djur Zizzy gav mig sen fd chillabur nu i veckan. :bow: Nu i helgen byggde jag om den, från chilla bur med halvplan till trevåningsbur med...
2
Svar
28
· Visningar
2 365
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Hur gör man när man inte har flera hundra kronor att lägga ut på bur (dom extra hundralapparna sparas hellre till veterinär) men vill ge...
Svar
12
· Visningar
1 402
Senast: Guinea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix