Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Övr. Djur Jag har i mitt akvarium 8 neontetror (bl a), En av dem har börjat simma på ett underligt sätt. Dn hoppar fram i vattnet med huvudet...
Svar
4
· Visningar
2 007
Senast: DeDa
·
Övr. Djur Hur ser era akvarium ut? Lägg ut lite bilder vill göra om i mitt akvarium men har noll ideer på hur jag ska omorganisera det hela. Så...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
37 003
Senast: DeDa
·
N
Övr. Djur Jag har nu funderat på att starta upp mitt akvarium igen, har ett akvarium på 105 L:love: , som jag haft fiskar i förut. Vill nu ha lite...
Svar
2
· Visningar
920
B
Övr. Djur Jag undrar om det är någon som vet om det är vanligt att använda far och dotter till avel. Alltså inavel. Kultingarna är tänkt till...
Svar
14
· Visningar
3 195
Senast: diartistakasha
·
Övr. Djur :banana: nu är min nya bur klar!! den blev jättefin tycker jag och chillorna lär nog tycka att det är roligt att bo nu :D...
Svar
7
· Visningar
827
Senast: maalin_
·
Övr. Djur Hur ofta dias de? Vi har ungefär 10st men vi ser aldrig att mamman är där, ligger i andra änden av buren. De verkar pigga och så...
Svar
15
· Visningar
7 110
Senast: Welsh
·
Övr. Djur I går fick min kompis ridko lov att avsluta sina dagar, 2½ år gammal :( Hon fick stafylokock a och veterinären tyckte att det var lika...
Svar
4
· Visningar
944
Senast: _husmusen_
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag tänkte ta och bada min lilla smutsiga kanin :) Jag undrar lite hur man ska göra och om någon av er har badat er kanin...
Svar
9
· Visningar
6 835
Senast: Dahlgren
·
Övr. Djur Igår kunde det slutat illa :eek: Min far höll på och plockade och pillade i trädgården, tar några stora grenar med sig för att gå ner...
Svar
16
· Visningar
1 617
Övr. Djur Hur fan kan man? Det är såhär, Jag och min kille bodde i en lägenhet på landet, då hade vi 5 kaniner. Nu, plötsligt pga saker som...
2
Svar
23
· Visningar
1 906
Senast: Salikon
·
Övr. Djur Finns det fler än jag här som jobbar med kossor?? Hade varit kul att veta lite mer om era arbeten. Vad ni har för arbetstider m.m
2
Svar
37
· Visningar
3 415
Senast: aldente
·
Övr. Djur Såg en annons på kameler & reagerade där på, om jag får citera, Nu vet jag ju inte hur stor "en större trädgård" de tänker på är...
Svar
6
· Visningar
897
Senast: Imnir
·
Övr. Djur mitt har mattats massor, å ska köpa nytt. ska det vara varmvitt eller kallvitt?
Svar
7
· Visningar
1 697
Senast: Nominous
·
Övr. Djur Jag köpte för någon månad sedan en liten allvitamin flaska till kanin.. tänkte att: lite vitamin tillskott skadar ju inte något djur...
Svar
3
· Visningar
1 303
Senast: MinIan
·
H
Övr. Djur hejsan. min hamster Särla dog idag. hittade henne död på burgolvet:( känns som om jag aldrig mer kommer att bli glad!! :cry::cry::cry:
Svar
15
· Visningar
1 189
Senast: Hogwartsexpressen
·
Övr. Djur Hej, jag kom bara å tänka på en sak här ikväll...Jag har funderat på att skaffa mig möss (igen) Men funderar också på om jag ska köpa...
Svar
7
· Visningar
1 046
Senast: Gerbillus
·
M
Övr. Djur Jag har en kastrerad hankanin, som väldigt gärna lägger på sig lite extra emellanåt.... Men nu har jag börjat med en "diet-dag", då han...
2
Svar
21
· Visningar
2 003
·
Övr. Djur Jag funderar på att köpa en liten kanin till familjen. Men vet inte om jag ska köpa en hona eller en hane. Vilket är bäst som första...
2
Svar
34
· Visningar
3 100
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Djur Jag är så himla trött på att se djur behandlas på ett dåligt sätt. Jag är så less på att se djurägare med mottot "de överlever"- vadå...
Svar
16
· Visningar
1 609
·
Övr. Djur Igår var jag och köpte 2 råttbebisar, helt underbart söta!:love: 2 st hanar blev det. (Musse och klas) Musse är steel blue (tror...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 046
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve