Sv: Akvarium
Hua.......!
Här är mitt andra akvarium:
97 liter och innehåller krabbor och tetror.
Hua.......!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är mitt andra akvarium:
97 liter och innehåller krabbor och tetror.
som ex. PraktBothian.. Den är över 15 cm nu... jätte.. Sen så har vi 3 st fiskar som är över 7 år gammla..
,..
Då ska du se hur stor den blir när den är vuxen!
hua.. nu vet man ju inte om man vågar lägga in bild på vårat..
Era är ju så fina..
men men.. Detta är vårat 470liters.. Vi har 4 scalarer (tror jag de heter), 4 segelfens Molly Mix, 1 PraktBothia, 4 Antristus malar, 1 kamphane, och 2 malar till.. en som jag kallar För grisen (tror det heter Pansarmal) och en som jag kallar för hajen..
Just nu så får det se ut lite som det vill eftersom vi är mitt i flytt och dessutom så är växterna på tillväxt just nu..
Någon som har tipps på hur man får det att se trevligare ut sen?? känns så rörigt just nu..
"Hajen" ser ut att inte vara någon mal utan en siamesisk algätare. Och skaffa gärna några kompisar till pansarmalen, det är en stimfisk! Det ser bestämt ut som ni har neontetror också?
Hur sköter ni om era växter, de ser fina ut? (ljus, näring, CO2?)
Men vad är det för sorts pansarmal då? Det låter jättekonsigt att den skulle vara så aggressiv, de brukar ju vara supersnälla mot varandra? Våra skulle nog helst bo på varandra om de kunde.
Vad fiiint salamanderakvariet var! Hur stort är det?