Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Har nyss klippt ner ett stycke långhårigt marsvin. Kan jag slänga ut den avklippta pälsen till fåglarna så de kan boa med det (för visst...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: gul_zebra
·
G
Övr. Djur finns det gott om vanvårdade små djur som behöver hjälp? jag och en kompis funderar på att starta någon form av företag som tar hand...
Svar
15
· Visningar
1 220
Senast: lilstar
·
G
Övr. Djur Är det någon som ska till Husdjursmässan i Hammarö/Karlstad nu i helgen 19-20 April? :angel: http://www.husdjursmassan.net/ Jag och...
Svar
8
· Visningar
2 834
Senast: lilstar
·
K
Övr. Djur Hej! Har en 8veckor gammal kaninunge hemma, och funderar lite över hur mycket mat hon ska ha och hur mycket grönsaker hon kan få? Hon...
Svar
18
· Visningar
1 574
Senast: Luem
·
Övr. Djur jag skaffade ju två chinchillor här för ca 2-3 månader sen. fick en hona som en unge ledsnat på och fick en partner till henne av en...
2
Svar
23
· Visningar
1 772
Senast: Nominous
·
Övr. Djur De är ju bara för söta :love: Precis utanför vardagsrumsfönstret Med 1 kompis, de var ytterligare 4 stycken. Haha hur många...
2
Svar
24
· Visningar
2 331
Senast: mizz
·
S
Övr. Djur Heej. Jag ska få kanin imån.. Syrran med! Och nu e det så här att jag inte har den blekaste aning vad den ska heta. Kan du nårra bra...
Svar
11
· Visningar
3 004
Övr. Djur Har fått lite buskar nerklippta och funderar på om jag kan ge grenarna till djuren. Kruxet är att jag inte vet om de är giftiga, inte...
Svar
11
· Visningar
3 684
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur När blir hamsterhonan för gammal att avla på?
Svar
2
· Visningar
878
Senast: Stallflicka
·
Övr. Djur Nån som vet?:bump: Asso jag behöver din hjälp igen!!!:D
2
Svar
20
· Visningar
10 756
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Djur Fick linderödskultingar i måndagsnatt, 15 st!!! En dog direkt och nu är en till dålig. Den verkar ha svårt att stödja på höger bak, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 761
Övr. Djur parade min kanin hona den 19 mars...hon har nu börjat bädda och tagit av sig päls och lagt i boet, är det inte väldigt tidigt :S hon har...
Svar
10
· Visningar
1 935
Senast: Smurfoff
·
E
Övr. Djur Nu är jag trött på detta, har försökt lära min kanin i många år att hon inte ska bajsa på golvet, men inget har fungerat, någon som har...
Svar
12
· Visningar
3 871
Övr. Djur 1.hur aktiverar ni era kaniner? 2.hur stor bur har dom? 3.är de ute? isåfall hur länge? 4.vad får de för foder? 5.ras? 6.storlek...
2 3
Svar
43
· Visningar
12 239
Senast: spooky
·
Övr. Djur Nya lejonungar som nu fått päls. Inte så söta ännu, 11 dgr gamla. unge 2 och så unge 3 o 4
Svar
4
· Visningar
780
Senast: Luem
·
A
Övr. Djur hej! hoppas att det inte finns någon identisk tråd redan, sökte på forumet men hittade ingen så får väl starta en egen. jag fick två...
Svar
5
· Visningar
2 477
Senast: Amiir
·
Övr. Djur :D Min plan när jag skaffade min tredje marsvinstjej var att då sätta stopp ett tag och vänta åtminstone 1 år innan jag skaffade en...
2
Svar
20
· Visningar
1 440
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur Jag sitter här i mina små funderingar och kom att tänka på; kan smådjur som t ex hamster och marsvin äta betfor? Isf i små mängder då...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur En bekant fick rådet av en veterinär att med en vätska (jag vet inte vad det var i, något med oerhört stark lukt i iaf) och en trasa...
2
Svar
22
· Visningar
2 132
Senast: Modig_Korn
·
T
Övr. Djur Jag skrev tidigare om min kanin vars tänder började krångla och hon fick tandrotsinfektion. Vi opererade bort två tänder och fick...
Svar
7
· Visningar
990
Senast: Tofslan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix