Kolla vilka som hälsa på här idag :)

Sv: Kolla vilka som hälsa på här idag :)

Haha, har man inget att göra så hittar man något att sysselsätta sig med ;)

Det kan ju vara så att de helst är ojämna antal av någon anledning, kanske har även dessa hjordar vart ojämna men blivit av med någon medlem - eller så är det bara slumpen som avgör :)

Det ser härligt ut med grönt gräs och blommor. Här är det höga plogkanter och snövitt än så länge.. less.. vill ha vår nu!

Haha, har man inget att göra så hittar man något att sysselsätta sig med ;)

Det kan ju vara så att de helst är ojämna antal av någon anledning, kanske har även dessa hjordar vart ojämna men blivit av med någon medlem - eller så är det bara slumpen som avgör :)

Jag misstänker starkt slumpen.

Såg en flock när jag åkte till tierp idag, 5 stycken!

Eller kanske inte.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 955
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 092
Senast: Luff
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
11 893
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve