jahaa vad gör man???

Sv: jahaa vad gör man???

Det är ju tyvär inte det billigaste...
eller kanske genomskinlig vaxduk eller vad man kallar det, sån man kan ha över bordet!:idea:

Det kostar ju inte så mkt och det blir en hal och ganska tålig yta!

där sa du nåt. var hittar man det? har aldrig sett en genomskinlig vaxduk. bara å häfta fast i listen och sätta med nåt häftstift i väggen. :idea:

Där dom säljer vaxdukar borde dom ha det, vet bara att min farmor har det och hon har köpt det på en lokal affär!
Men ta en titt på tex Ba*h*us eller liknande affär!:)

kanske ska kika runt lite. jag som köpt mycket vaxdukar till dagis men har aldrig sett en genomskinlig.. fast de kanske beror på att jag bara letat efter de med mycket färg och mönster :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 030
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 983
Senast: manda
·
Övr. Djur Hej! I julklapp fick min tioåriga dotter två degus. Vi har ingen erfarenhet av degus sen tidigare men jag har läst att det ska vara...
Svar
9
· Visningar
1 808
Senast: Halcyon
·
Lantbruksdjur Alltså, vad gör man? Grannen till stallet har skaffat gäss. Först 4 st honor och nu även en hanne. Dom här gässen går ju liksom lite som...
Svar
16
· Visningar
2 466

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Atletix
  • Vi som letar häst II

Omröstningar