Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Övr. Djur Någon som vart på en kanin utställning förut som gärna skulle vilja berätta hur det går till och liknande? :D Jag har nygligen köpt en...
Svar
1
· Visningar
1 062
Senast: Luem
·
Övr. Djur Mina lejonkaniner verkar lite slöa, dom har nytt kallt vatten och så men dom bara ligger och sover liksom behöver jag oroa mig? Har...
Svar
6
· Visningar
1 310
Senast: Sasse
·
Övr. Djur Nu vill jag ha bilder på era betesburar för kanin/marsvin! Gärna på sådana som ni byggt själva :) Funderar på att skaffa en eller två...
Svar
1
· Visningar
881
Övr. Djur Upptäckte en lustig sak idag. Häromsistens när kaninens foder var på upphällningen så drygade jag ut det med familjens musli - riktigt...
Svar
4
· Visningar
1 166
Senast: Luff
·
Svar
0
· Visningar
158
Senast: Tinen
·
Övr. Djur Man kan väl få tolka bilden som man vill. Jag ser den lite som "The Last Unicorn" där ögat fungerar som själens spegel. Med andra ord...
Svar
0
· Visningar
202
·
Svar
0
· Visningar
137
·
L
Övr. Djur ni som inte orkar bläddra genom hela http://www.atourhands.com/horses.html/ hänvisas till kollaget på denna länk...
Svar
19
· Visningar
1 584
Senast: liiinis_
·
Övr. Djur Mitt liv har sedan barnsben varit berikat av husdjur. Jag kan faktiskt inte minnas en tid utan fyrbent, bevingat eller akvatiskt...
2
Svar
20
· Visningar
2 155
Senast: lynxlady
·
Övr. Djur Har ni hört talas om dom? :rofl: ascoolt ju! :D Just den där arten som är på bilden blir 45 cm höga och väger 2 kg :).
2
Svar
32
· Visningar
5 909
Senast: Soranto
·
Lantbruksdjur Om man vill låna/hyra ett par får över sommaren, för att växelbeta hagarna, vart vänder man sig? Andra tips?
Svar
11
· Visningar
9 871
Senast: Invinciblestables
·
G
Övr. Djur Kolla in detta. :eek: Kaninen jagar bokstavligen upp ormen i ett träd. :rofl...
Svar
8
· Visningar
1 114
Senast: aysha
·
H
Övr. Djur Hejsan jag skulle vilja ha lite hjälp med ett problem som har kommit på min kanin.. Jag köpte henne för ett halvår sedan av en kompis...
Svar
16
· Visningar
3 784
Senast: Zanuzzi
·
Övr. Djur Hur gör man för att slippa vildsvin inne i hästhagarna? Räcker det med en låg eltråd tro? Igår när jag kom hem hade hingsten gått...
2
Svar
30
· Visningar
3 483
M
Övr. Djur startar ny kanintråd med lite annan inriktning =) Hur gör ni när ni korrigerar era kaniner? Har ju två ungar som naffsar lite när man...
Svar
1
· Visningar
812
Senast: obeskrivbar
·
Övr. Djur Har byggt klart grabbarnas utebur idag så de fick komma ut en kortis :) Eller klart och klart, inte helt klart men den går att använda...
2
Svar
36
· Visningar
2 203
Senast: gul_zebra
·
S
Övr. Djur igår kväll fick han äntligen somna in. igår morgon hittade jag hans äldste vän tätt tryckt mot Diago. "den lymmeln har rymt igen!"...
Svar
5
· Visningar
1 053
Senast: Mims
·
Övr. Djur Här är Monsters nya burkompis, för närvarande kallad X.
Svar
14
· Visningar
770
Senast: Septicemia
·
Övr. Djur Kan man ge överblivna popcorn till småfåglarna eller är det dåligt för dom på något sätt? Vet inte hur dom klarar saltet osv.
Svar
7
· Visningar
11 431
Senast: gejsa
·
M
Övr. Djur Varför finns det hoppande vithajar runt Sydafrika men inte någonannanstans där vithajar finns?
Svar
4
· Visningar
1 907
Senast: Gabbi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama