Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur En lite konstig fråga, men ändå. De är så att jag ska resa bort imorgon och har glömt köpa nytt rent spån åt kaninen. Han fick allt...
Svar
6
· Visningar
2 918
Senast: vego96
·
Övr. Djur ... när jag läser sådant här.. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2384033.ab Man ska inte ha den här typen av djur i...
2
Svar
22
· Visningar
1 871
Senast: blohme
·
Övr. Djur Vad kan detta vara? :angel: Jepp! Jag har varit iväg till djuraffären för att köpa hö och sand, men förälskade mig i en liten...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 303
Senast: kaiisa
·
N
Övr. Djur Idag ska jag hämta hem en ny liten tupp, och jag vill såklart att den ska lära sig tycka om mig:D är det någon som har tips på hur man...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Nelly_Muffin
·
Lantbruksdjur Jag har nu letat runt lite på SJV:s hemsida, men kan inte direkt riktigt hitta något specifikt ang. måttbestämmelser för hållande av ett...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: Nenneh
·
S
Övr. Djur Nu e det såhär. Min kanin på 9 veckor bara ligger i ett hörn och rycker. Han kan få det i bland men vet nån varför han gör så? Det e...
Svar
6
· Visningar
2 363
Senast: vego96
·
M
Övr. Djur Denna djurlek går på att man ska komma på ett djur, som börjar på den bokstaven som det förra djuret slutade på. Svårt att förklara med...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
6 868
Senast: Maltise
·
Övr. Djur Nu när det är riktigt varmt och skönt här hemma försöker jag lägga så mycket tid jag bara kan utomhus med grisarna och de älskar det...
Svar
8
· Visningar
948
Senast: Septicemia
·
Lantbruksdjur Jag ska beställa nummerbrickor till årets lammskörd - ja, jag väntade till de var födda för att slippa beställa en massa i onödan eller...
Svar
3
· Visningar
3 335
Senast: ameo
·
S
Övr. Djur Vi har fått någon slags ägg i vårt akvarium och vi misstänker starkt att det är våra ancistrusars. Hur ser deras ägg egentligen ut...
Svar
2
· Visningar
2 475
Senast: Skumbananen
·
F
Övr. Djur Hej! Jag undrar om här är några som har getter hemma hos sig? Vi har nämligen skaffat ett tvillingpar på tre månader, då jag har...
Svar
5
· Visningar
1 082
Senast: Mli
·
G
Övr. Djur Hur kan man se om det är tupp resp. höna man har?
Svar
4
· Visningar
8 584
Övr. Djur Min 9-veckors kaninhane försökte sig på ett parningsförsök med sin jämnåriga syster. Han verkade inte riktigt fatta vad han gjorde...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: Mli
·
Z
Övr. Djur Hejsan, jag funderar på att skaffa hamster. Jag har bara lite frågor. Jag har hört att man inte ska ha två guldhamstrar tillsammans...
Svar
5
· Visningar
916
Senast: lilstar
·
Övr. Djur FÅR getter hållas ensamma? Eller måste man enligt lagen ha flera?
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Septicemia
·
H
Övr. Djur hejsan! jag har himla sug på att skaffa djur men jag vet inte vilket. måste vara allergivänlig (där ingår ej hamster!) jag bor i...
2
Svar
35
· Visningar
3 941
Senast: Sasse
·
Övr. Djur Hejsan, Jag har en löwen hona som är jätte trevlig och mysig! Men... hon har magrat av MKT på senare tid. Hon äter som vanligt med...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: Luem
·
Övr. Djur Träffade en fd. klasskamrat tidigare idag och hon hade en sådan fin kakadua på axeln! Jag liksom så många andra tycker kakaduor är så...
Svar
5
· Visningar
1 216
Senast: Luff
·
S
Övr. Djur Hej! Funderar på att köpa en Belgisk Jätte! Vet inte riktigt hur dom är?! Måste man ha 2 jättar eller kan man ha en själv? Hur är...
Svar
10
· Visningar
8 767
Senast: Trygg
·
V
Övr. Djur Halloj! Undrar om någon kan ge något tips? Det gäller en ko, men antar att problemet borde vara likadant på en häst. Har en ko som...
Svar
18
· Visningar
2 481
Senast: Vajja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Banta/slimma ner shettis?
  • Atletix