Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Mellan alpacka och lama ? wiki svek mig :cry: Men visst är alpackas någonslags mindre lama, eller är det samma sak? Typ som känguru...
Svar
7
· Visningar
1 676
Senast: _Viva_
·
Övr. Djur Hej, jag kom in till råttorna (två honor, en brun och en grå/vit) som vanligt och skulle ge dem ny mat och vatten..Så när jag närmar mig...
2
Svar
33
· Visningar
3 607
Senast: vego96
·
S
Övr. Djur Har en duva som går omkring på gårdsplanen. Jag misstänker att det är en brevduva eftersom jag läste i tidningen för ett tag sedan att...
Svar
11
· Visningar
4 926
Senast: maalin_
·
M
Övr. Djur Får man som privatperson ha påfåglar? Vad kostar de? Kan de gå fria? :D
Svar
17
· Visningar
13 201
Senast: Nenneh
·
Övr. Djur Vi var ute vid poolen idag, pysslade lite i både rabatten och poolen, och lillen for fram som en tornado. Rätt var det var så hittade...
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: Yrja
·
A
Övr. Djur Nån som har koll på normal dos till marsvin på bactrim vid urinvägs inflamation? e lite tveksam till dom angivelser jag...
Svar
5
· Visningar
4 860
Senast: Zawilca
·
Lantbruksdjur Jag har flera gånger fått info om att fårens vinterhage blir infekterad så man bör inte släppa ut lammen där på våren. Jag undrar om...
2
Svar
21
· Visningar
3 407
Senast: Luff
·
M
Övr. Djur Hej alla Någon som har erfarenhet av ringorm på kanin? Har hittat detta på min jätte och frågan är om det krävs veterinärbesök eller...
Svar
4
· Visningar
4 678
Senast: manicsundance
·
A
Övr. Djur ååå längtar.. På Lörda ska jag åka och hämta två Dvärgvädurs Löwen :love: antingen blir det två ungar, eller en unge och en mamma=) Ska...
Svar
13
· Visningar
1 103
Senast: Harmoni
·
A
Övr. Djur Nu har jag hämtat kanin ungarna och tänkte visa några bilder:love:http://jmlm.bilddagboken.se/p/show.html?id=202018461&directlink=1...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Josssefine
·
S
Övr. Djur http://www.blocket.se/vi/16238059.htm?ca=23_10_s Hmm, ja. Jag kallar det mer en fågelbur .. :cool:
2
Svar
31
· Visningar
2 129
Senast: Josssefine
·
Övr. Djur Nu har här varit spekulanter och tittat på grisekultingar igen..... "Hoppas" jag skrämde bort dom!!! :rofl: Dom e MINA, MINA...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 037
Senast: Zizzy
·
T
Övr. Djur hittade denna gula, mystiska spindel utanför häromdagen, någon som har sett en sådan spindel innan här i sverige? har googlat och...
2
Svar
27
· Visningar
47 422
Senast: elias
·
Övr. Djur Det här är Hampus, 10 dagar gammal och ca 800g tung. Han är resultatet av att mamma Majken betäcktes av sin bror vid 3,5 månads...
2
Svar
21
· Visningar
2 085
Övr. Djur Tog in min avelsgalt Börje i morse eftersom jag vill att Gudrun också ska få gå i hagen. Tanken är att det blir skifte varannan dag så...
Svar
5
· Visningar
876
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Jag har haft en gammal bur som blivit kvar hos mamma ett tag efter att jag flyttade hemifrån. Mamma satt ett senaste datum som den...
2
Svar
25
· Visningar
2 260
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Har fått ny invånare i trädgården, nämligen huggorm. Mindre trevligt då vi har barn, hund och katt. Vet att huggormar är fridlysta men...
Svar
14
· Visningar
4 352
Senast: novosibirsk
·
Övr. Djur i trädet utanför mitt fönster sitter en talgoxe (?) och sjunger så här: TI TI tu tu TII TI TI tu tu TII alternativt: TI TI tu...
Svar
16
· Visningar
2 559
Senast: IngelaH
·
Övr. Djur Jag och kaninerna ska åka hem till föräldrarna ett par dagar, undrar bara om det är någon som har en kreativ idé på hur man bäst delar...
Svar
5
· Visningar
1 431
Senast: Septicemia
·
S
Lantbruksdjur Undrar lite om det räcker att ha 1 get eller ett får ihop med minishettisen? Eller skall man ha fler? Vad tycker ni, skall man ha get...
Svar
4
· Visningar
1 310
Senast: Zaria
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama