Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Övr. Djur Är det någon som vet något om talgoxar? Titta hit :D Jag har ett träd utanför fönstret där en talgoxe brukar sjunga. Han sitter där...
Svar
11
· Visningar
1 262
Senast: Poxz
·
L
Övr. Djur Hej, Jag har en ungkanin som jag skulle vilja starta i kaninhoppning. Men jag tror att lättklasserna är lite för höga att börja med...
Svar
9
· Visningar
1 280
Senast: elina89
·
Z
Övr. Djur Jag läste om en som fött upp en harunge med kattmjölk.. kan det vara den ''kattmjölken'' som säljs i mataffärer eller menade hon...
Svar
18
· Visningar
5 383
E
Övr. Djur Hjälp min kaninhona ska ha kaninungar vilken dag som helst men är det något speciellt man ska göra när dom kommer?:confused:behöver svar...
Svar
8
· Visningar
3 414
Senast: Zab
·
Övr. Djur Uncle Google svek mig, så nu frågar jag, en nykläckt ;) kycklingägare, det allvetande Buke: Vad ska mina nio nya små vänner äta? De...
Svar
8
· Visningar
26 568
M
Övr. Djur Hej Nu är jag här igen med mina frågor om kaniner, hoppas någon där ute åter igen vill hjälpa mig. Jag har 2 ungar som bekant som...
Svar
9
· Visningar
1 136
Senast: sally_lipton
·
Lantbruksdjur Nu vill jag se bilder allas får, skriv vad det är för ras, om det är tackor, eller baggar eller lamm hur gamla de är osv om ni orkar och...
Svar
8
· Visningar
1 135
O
Övr. Djur Marsvinskunniga, hjälp mig nu :bow: Jag ska ställa en fråga å en kompis vägnar och hoppas att någon härinne åtminstone har en teori...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: OhNoez
·
M
Övr. Djur Min ena hona har börjat, vad jag tror, märka revir. (ca 6 månader gammal) vi har kisstänk ut över hela golvet ca 1 meter från buren och...
Svar
18
· Visningar
10 196
Senast: Amber_89
·
P
Övr. Djur Hejsan, jag undrar om man kan ta en kull på en kanin som är 3,5 månader ungefär, troligtvis könsmogen eftersom han försökte göra det med...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Luem
·
M
Övr. Djur jag har en fråga som jag faktiskt har funderat på ett tag ... ^^ ni som har grisar som sällskapsdjur, äter ni skinka o. dylikt som...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
17 615
Senast: gul_zebra
·
K
Övr. Djur Har tänkt lite nu och skulle vilja köpa en kompis till min andra hankanin Charlie. Vet att man egentligen inte ska ha hanar ihop, men...
Svar
9
· Visningar
2 604
M
Övr. Djur Som rubriken säger. Frågar efter erfarenhet som andra gjort...
2
Svar
22
· Visningar
3 771
Senast: Zarro
·
N
Svar
13
· Visningar
1 584
Senast: Zarro
·
D
Övr. Djur botten ärfull med gröa alger!:crazy: Hur ska man få bort dom?:confused:
Svar
13
· Visningar
23 623
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Jag har en tacka som har två extra spenar, inte riktigt lika stora som de två "ordinarie", men det verkar absolut som att lammen (hon...
Svar
7
· Visningar
1 366
Senast: ameo
·
Övr. Djur Jag är så förbannat trött på alla gamla glass och kaklådor som jag just nu har djurfoder i. Visst, de fyllre sin funktion alldelels...
Svar
10
· Visningar
1 872
Senast: vego96
·
Övr. Djur Mirasol hjälper till på balkongen
Svar
0
· Visningar
146
·
Svar
0
· Visningar
133
·
A
Övr. Djur Har två kaniner, 4 & 5 månader gamla. Någon/båda (?) kissar på burväggen och är dom ute och springer skvätter dom på väggarna.:crazy...
Svar
2
· Visningar
1 275
Senast: Amber_89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama