Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

B
Övr. Djur Mina tre marsvinstjejer har en utebur som är 2m lång och 1m bred (2 kvadrat meter) jag håller nu på med mitt lilla hemmabygge som är...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: MikaTela
·
W
Övr. Djur http://www.youtube.com/watch?v=txq_BogA1NM&feature=related Jag är i chock tillstånd. Hur lär man musen en sånhär lång bana ?
Svar
18
· Visningar
1 200
Senast: always_TsT
·
Övr. Djur Ska sälja kaninungarna och fick ett mail där jag fick intryck av att de skulle vara tvungna att ha det? Är det så? Tacksam för svar :)
Svar
2
· Visningar
989
Senast: carmarnic
·
Övr. Djur Här är ett par bilder på mina små New Hampshire-kyppisar:love: Vill gärna se bilder på era kycklingar oxå :bump:
Svar
12
· Visningar
2 712
Senast: Maltise
·
Övr. Djur Att det ska vara så omöjligt att få tag på en viltjour. Det är så att minst två måsungar ramlat ner, troligen från hustaket, utanför...
Svar
4
· Visningar
3 982
Senast: Yrja
·
Övr. Djur Jag har fått en stor fin bur av Zizzy ( :bow: :bow: :bow:) för min dvärghamster att bo i. Men dom två våningarna är av galler och för...
Svar
9
· Visningar
882
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur Vilka andra fiskar går de tillsammans med? Har förstått att de kan vara ganska tuffa mot andra arter.
Svar
4
· Visningar
2 302
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Hör och häpna - den sjukt ljudallergiska zebran vill skaffa fåglar! :eek: Skämt åsido, så illa är det inte. Har lite funderingar på...
Svar
8
· Visningar
4 652
Senast: gul_zebra
·
H
Övr. Djur Såg denna på marken i morse elelr för ngn timma sen när ja skulle hämta posten.. Ser väldigt stor ut. och liknar ngn sorts nattfjäril??
Svar
5
· Visningar
1 046
Senast: Jeremia
·
E
Övr. Djur Har en "medelålders" hane som är kastrerad sen flera år tillbaka. Nu har vi utökat familjen och fått hem en liten dvärgvädurshona...
Svar
5
· Visningar
1 912
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Djur Jag vet inte om det är något fel på ena min kanin och tänkte om ngn här kunde ge tips. Det är en Fransk vädur på 1 år. Hon har börjat...
Svar
4
· Visningar
884
Senast: Limelight
·
B
Övr. Djur Hur gör du för att aktivera dina marsvin :confused: Jag har själv tre och har försökt med en massa saker.
Svar
6
· Visningar
1 435
Senast: Butta
·
Övr. Djur Lite missvisande titel kanske då jag inte äger varken fiskar eller akvarium. Däremot älskar jag vattenväxter och har drösvis med vaser i...
Svar
13
· Visningar
2 604
Senast: Haukur
·
M
Lantbruksdjur jag och min man ska (äntligen :bump:) i augusti flytta till en liten gård där det bl.a finns en ganska stor hönsgård. bra tycker jag då...
Svar
15
· Visningar
6 154
Senast: Zita
·
Övr. Djur Igår hittade jag en duva på plattan som är utanför stallet men under tak. Den är stor som en vuxen duva, men har små tunna gula...
Svar
4
· Visningar
888
Senast: Lina_Zacha
·
S
Övr. Djur Jag har ormfobi och efter jag nästan trampade på en för ett par veckor sen har det blivit värre. Nu känner jag att det börjar påverka...
2
Svar
33
· Visningar
2 323
Senast: John_Franzen
·
P
Övr. Djur Undrar bara (av ren nyfikenhet): Skulle jag kunna köpa en kanin som sedan bodde varannan vecka med mig hos mamma och varannan vecka hos...
Svar
1
· Visningar
1 530
Senast: vego96
·
S
Övr. Djur Upptäckte idag att vi hade ett getingbo under kattens favoritsovplats på balkongen:eek:. Rena turen att han aldrig blev stucken... Vi...
Svar
3
· Visningar
1 884
Senast: Skuggabaldur
·
Övr. Djur Har helt ofrivilligt fått rena Agatha Christie i mitt akvarium. Vi började med tio viltfångade rödfenstetror i november. Nu är det sex...
Svar
4
· Visningar
1 520
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama