Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hur får gnagare i sig vatten i "det vilda livet"? I fångenskap har vi ju vattenflaskor som hänger upp och ner som de sedan suttar på för...
Svar
16
· Visningar
1 390
Senast: Terja
·
Övr. Djur Snor från kattforumet. Lägg in alla kaniner ni haft i namnordning, fyll på listan från sista personen som skrev :) Anton Ebba...
Svar
12
· Visningar
1 121
Senast: Royal_724
·
Övr. Djur Stod ute på balkongen då en fågel krashlandade i gräset för att sedan ligga orörlig. Min vän gick ned och den lever, men rör inte på...
Svar
14
· Visningar
4 971
Senast: YlvaG
·
Övr. Djur Vill tipsa om den här utställningen. Den visar vad som sker på slakterier. Om man inte vet det tycker jag att man borde se detta...
11 12 13
Svar
248
· Visningar
15 702
Senast: gul_zebra
·
Övr. Djur Hjälp !:bump: önskas av er som har kläckvana!:bow: Jag har fått den stora äran att ta hand om syrrans kläckmaskin medans hon är borta...
Svar
9
· Visningar
8 218
Senast: ginnies
·
Övr. Djur Läste att grodor, ödlor och ormar är fridlysta i sverige, vilket gör att jag ställer mig frågan: Måste inte detta också gälla ynglen...
Svar
4
· Visningar
3 749
Senast: Gerbillus
·
Övr. Djur Var nyss ute på promenad och ser en skatunge som attackeras av en massa skator och måsar. Jag (som egentligen inte tar in vilda djur)...
2
Svar
32
· Visningar
4 576
Övr. Djur Har en massa flugor här hemma som jag måste bli av med... Funderar på att spraya Radar. Kruxet är att jag har en drös husdjur. Hur...
2
Svar
20
· Visningar
8 408
Senast: _satelit_93
·
K
Övr. Djur Hej! Jag skulle bli så tacksam om vi kunde få några råd av er marsvinskunniga. Min marsvinshanne började låta lite konstigt för två...
Svar
4
· Visningar
2 836
Senast: kickikompis
·
Övr. Djur JAg behöver hjälp.. vill så gärna ha en åsna eller mula på foder i ett år och köpa den om allt går bra.. men jag kan inte så mycket om...
2
Svar
26
· Visningar
9 243
Senast: Donkey
·
Övr. Djur Vad använder ni för vattenpyts till era kaniner, och hur mycket rymmer den? Jag brukade använda nippelflaska, en sån på typ 3 dl, till...
Svar
2
· Visningar
3 926
Senast: vego96
·
Övr. Djur Skulle det funka med en foderautomat som de säljer till grisåtlar? Ja alltså till minigrisar som vistas i hage? Dels för att de ska få...
Svar
1
· Visningar
1 156
Senast: KungTulle
·
T
Övr. Djur Hej! Har nu fjärde kullen kycklingar på två år, och har fått en liten stackare som jag misstänker det är nåt fel på. Hanhon är något...
Svar
14
· Visningar
3 299
Senast: bubbel
·
Övr. Djur Nu har jag tröttnat! Vi var i stallet igår på kvällen. Det var hemskt! Klockan var väl 21.00 någonting. Vi monterade upp en pool...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: åke
·
Övr. Djur Detta fina exemplar finns inte långt härifrån och fångades på bild med en uppriggad sk "åtelkamera" vid denna egenhändigt valda plats...
Svar
14
· Visningar
1 141
Senast: Viva
·
Övr. Djur Har 2 undulater, en hane och en hona. Hanen pickar i honans nacke och det har resulterat i att hon är helt kal där. Han är i övrigt...
Svar
5
· Visningar
799
Senast: doglover
·
Övr. Djur I dag hörde vi plötsligt ett ihärdigt krafsande ljud bakom luckan som går till en nisch i murstocken i mitten av huset. Efter mycket om...
Svar
3
· Visningar
1 081
Senast: MikaTela
·
T
Övr. Djur Jag har ett marsvin som har urinvägsinfektion (hon kisssar blod och det luktar väldigt illa i buren) och vägrar äta. När jag ringde...
Svar
10
· Visningar
4 327
Senast: Con
·
Övr. Djur Jag funderar på att skaffa höns. Dels gillar jag dom för dom är söta och roliga och dels så har jag blivit beroende av de ägg jag brukar...
2
Svar
23
· Visningar
4 551
Senast: KungTulle
·
A
Övr. Djur Min kaninunge juckar på sin kompis, men kompisen gör inget, är detta normalt??
Svar
3
· Visningar
1 747

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka