Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

F
Övr. Djur Hej alla kloka, jag har tänkt skaffa får för att hålla markerna öppna till en början och sen kanske ge sej på att "föröka dom" så...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 882
Senast: Freeky
·
E
Övr. Djur Kaninsjukan är en otroligt smittsam sjukdom. Den börjar med att djuret blir sällskapligare, det rinner ur ögonen, den fäller OTROLIGT...
Svar
5
· Visningar
2 189
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Släng upp bilder på dina/andras kaniner så alla kan komentera de:p ;)
4 5 6
Svar
108
· Visningar
10 463
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Nu har de anlänt - 2008 års sommarjobbare!!! :love: Bilderna är tagna när de fortfarande gick i den lilla strömövningshagen...
Svar
4
· Visningar
1 002
Senast: mian1
·
Lantbruksdjur Tycker att den här bilden är så härlig:) Tog den på jobbet för några dagar sen. Kan man se mer nöjd ut när man sover:D? Fler...
Svar
9
· Visningar
4 382
Senast: lilstar
·
Övr. Djur :love: Först la jag inte märke till den, men är man linslus så är man :D
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: lilstar
·
Övr. Djur Igår hittade min syrra ett rådjurskid i ett dike, (mamman överkörd) och tog med den hem. Vet att det inte är tillåtet att göra så men...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 626
Senast: Rosett
·
Övr. Djur Har en kanin som bor på 3x 3 meter (hästbox) Hon har ett stort hus som jag gjort av ett 'gammalt' kökskåp där hon kan gå in och sova i...
Svar
8
· Visningar
1 889
Senast: Brisa
·
Övr. Djur I måndags när jag mockade ur bädden ur Cias box så fräste det i ena hörnet åt mig,insåg direkt att det var en kotte där så Sandra...
Svar
8
· Visningar
1 031
Senast: amkm
·
Övr. Djur http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2708863.ab Det verkar som om björnen till väldiga kostnader kommer att "räddas" till ett liv...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 328
N
Övr. Djur Jag kanske ska skaffa en sköldpadda, och klurar just nu på hur man kan bygga en smart landdel till akvariet. Denna lådan på ikea...
Svar
4
· Visningar
1 853
Senast: blissare
·
N
Övr. Djur Jag har ett akvarium, 90 långt 30-40 brett och 50 i höjd. Nu vill jag ha något djur i det, tex groddjur/amfibier. Det ska vara litet...
Svar
14
· Visningar
2 809
Senast: Nelly_Muffin
·
Z
Övr. Djur Alla ni som inte gillar ormar, läs inte mer. Såg ett program om ormar häromdan, olika sorter från olika världsdelar. Både...
Svar
7
· Visningar
1 448
Senast: mosig
·
Övr. Djur Jag upptäckte något väldigt konstigt på min lilla kaninbebis idag (12 veckor gammal ungefär). Hon har tappat päls på hela insidan av...
Svar
3
· Visningar
718
Övr. Djur Har ni några förslag vad som kan passa mig? Helst vill jag ha en häst, men ekonomin tillåter inte. Jag skulle gärna vilja ha en hund...
2
Svar
31
· Visningar
3 250
Senast: Findus och Molly
·
L
Lantbruksdjur Idag dog en av våra tackor. Väldigt olyckligt då hon har 3 lamm. Det var antagligen juverinflammation och vi klarade helt enkelt inte av...
2 3
Svar
40
· Visningar
13 050
Senast: lynxlady
·
S
Övr. Djur I går fick jag reda på att min hona hade fått ungar :banana: tio stycken blev det också:eek: (hon är utlämnad på foder just för att få...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: _satelit_93
·
H
Övr. Djur Jag har idag fått en 2månader gammal kanin hane som jag sedan skall avla med min andra kanin hona. när blir kanin hanarna könsmogna?
Svar
1
· Visningar
11 202
Senast: Kaki
·
Övr. Djur Hej! Jag har mina kaniner på balkongen och dom bor idag en och en i en bur som är ca 2.40*60 cm, jag funderarpå att köpa buren nedan...
Svar
4
· Visningar
802
Senast: maalin_
·
D
Övr. Djur Jag har en fråga om fjärilslarver! Hur länge finns larverna? (Hela våren och sommaren lr bara sommaren eller när?) Jätte tacksam för...
Svar
2
· Visningar
2 010
Senast: DeDa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama