Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Fy vilket dåligt samvete jag fick nu. Skulle klippa av gräset på vår ridbana och när jag kommer på andra varvet hittar jag fyra harungar...
Svar
12
· Visningar
1 656
Övr. Djur Har övertagit min systerdotters kaniner och hitills har de fått medföljande blandning av pellets från affären. Kan man inte ge dem något...
2
Svar
24
· Visningar
5 124
Senast: fiaskurken
·
N
Övr. Djur Min lillebror stack från skolan för han såg en undulat. Nu är den hemma hos oss i en bur gjord av en kartong och ungsgallret. Ja...
Svar
12
· Visningar
2 351
Senast: Poxz
·
J
Övr. Djur ;)Hej Mitt marsvin Amadeus Är världens mysigaste och han är 1½ år och jag tänkte undra i fall man kan köpa ett till utan att Amadeus...
Svar
7
· Visningar
1 171
Senast: Stollan
·
F
Övr. Djur Alltså jag blir så trött, i höstas dog mitt ena fyråriga marsvin av lunginflammation. I november köpte jag två nya små grisar som är...
Svar
17
· Visningar
3 632
Senast: t-oka
·
S
Övr. Djur Hej. Jag har ett marsvin som är ca 3 år gammal. Från hennes ögon har det börja att rinna. När hon kurrar så låte det mer som ett...
Svar
11
· Visningar
1 893
Senast: t-oka
·
S
Övr. Djur Någon som har något förslag på vad min nya kaninhona kan heta? :) Sitter och försöker komma på ett passande namn, men skulle bli glad...
2
Svar
23
· Visningar
14 675
Senast: daniidansi
·
J
Övr. Djur Hejsan jag undrar om det är någon som vet hur gammal kaninen ska vara för att få sin första kull. :confused: Min kompis kanin är 1 ½...
Svar
10
· Visningar
4 677
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Hur vanligt är det att grävlingar är så sysselsatta med sitt att de inte ens märker två människor som går och pratar och dessutom har...
Svar
10
· Visningar
1 568
Senast: TinyWiny
·
Övr. Djur Vi har ju en liten, liten ekologisk amkobesättning. Varje år får kossorna var sin kalv. Det blir mestadels tjurar, av någon underlig...
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: Modig_Korn
·
Övr. Djur Jag har av och till ( mer till ;) ) haft undulater och tagit kullar på dem sedan 1996 när vi fick mammas ex undulater. Nu efter en paus...
2
Svar
25
· Visningar
5 674
Senast: agnes1123
·
Övr. Djur Vilka husdjur har ni bukefalister hemma? Allt från hamster till lama, hjälp mig räkna! För att inte listan ska bli 20 mil lång med...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 277
Senast: tessiem
·
Övr. Djur Alla ni som har Nymfparakiter/kakaduor !! Vad heter dom? Ålder? Gärna lite råd och skötseltips!! (nybliven mamma till lille...
Svar
1
· Visningar
1 833
Senast: Linda.B
·
F
Övr. Djur Någon som har en aning om vad som kan ha hänt med min kanin? Så här ligger det till; min kanins skin är konstigt... när ja nyperi dt så...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: Haukur
·
S
Övr. Djur Ja, nu har min lillebror äntligen fått köpa ett marsvin, men egentligen blir det väl jag som tar hand om det .. för det mesta (...
2
Svar
35
· Visningar
2 500
Senast: Willebillebus
·
Övr. Djur När jag cyklade till stallet häromdagen fick jag en otrevlig överraskning. Längs med en 2 km lång grusväg satt det med hyfsat jämna...
Svar
12
· Visningar
2 355
Senast: Tires
·
Övr. Djur Efter alla trådar som varit om hur hemsk man är om man inte tar hand om minsta lilla skadade skatunge,avlivar djur för födas skull samt...
2
Svar
31
· Visningar
2 196
Senast: aiquen
·
Övr. Djur Såg dessa söta nere vid hamnen för ett tag sedan, kom på bilderna idag när jag la in dom på datorn. Är dom inte bra juvliga :love...
Svar
12
· Visningar
1 185
Lantbruksdjur Vi har sedan några år tillbaka höns men då vi planerar att anlägga en damm så tänkte vi att det kanske hade vart trevligt med några...
Svar
5
· Visningar
1 780
Senast: Trissa
·
Övr. Djur lite bakgrund: kaninen (Diffen) är 1 år nu i sommar, fick honom i julas. Han blev på tok för "hingstig" :D så det blev att kastrera...
Svar
6
· Visningar
9 511

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka