Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Lantbruksdjur Fattar mig kort - vad är det för knölar getter har på halsen?
Svar
8
· Visningar
5 894
T
Övr. Djur Hittade denna spindel på min vägg i min lägenhet och jag skulle gärna vilja veta vad det är för sorts spindel. Tyckte den var ganska...
Svar
1
· Visningar
965
Senast: pinky
·
Övr. Djur Lyckades jag fånga på bild i dag. Nu är det alltså älg jag snackar om och inte nöt av något slag ;) Vi såg dessa...
Svar
10
· Visningar
1 497
Senast: Nenneh
·
Övr. Djur Jag har precis tingat två små degus ungar som jag får till helgen. Ska bli så kul. Några här inne som har degusar? Ni får gärna göra...
Svar
8
· Visningar
1 694
Senast: Riley
·
H
Övr. Djur Jag har funderat mycket på sista tiden vad jag ska göra med mina kaniner.:confused: Jag har tre dvärgvädurar som är i olika åldar. Jag...
Svar
2
· Visningar
881
Senast: Liquitriq
·
0
Övr. Djur Hej! Jag Undrar om Ni vet Nånstans Som man kan köpa en Kanin bur som jag kan ha inne, jag vill köpa den från en affär och den ska finnas...
Svar
2
· Visningar
822
·
0
Övr. Djur Hej! Tack för att ni tittade in! jag behöver hjälp med en sak, jag kan verkligen inte komma på ett bra namn till en liten...
Svar
4
· Visningar
780
·
Övr. Djur för ett par dagar sen kom dessa underverk till världen. titta och njut..... uppdaterar med fler bilder efter hand. alfas bäbis (hon...
Svar
4
· Visningar
820
Senast: mylisen
·
B
Övr. Djur Då har jag varit o köpt 2st kaninhonor efter att varit utan kaniner i nästan 3år. Det blev dvärgvädurskaniner! Som det ser ut nu så...
Svar
10
· Visningar
1 228
M
Övr. Djur Jag har en vädursblandning på 3 år. När jag fick honom var han ca 11 veckor och då var han go och hoppade upp på min mage när jag låg i...
Svar
17
· Visningar
2 829
Senast: Guinea
·
Övr. Djur Hej! Jag är vakt åt en Grekisk Landsköldpadda och jag ska göra en bur åt henne ute. :rofl: Jag har aldrig gjort det förut och skulle...
Svar
18
· Visningar
2 270
Z
Övr. Djur *Lite bakgrundshistoria* Mina två små marsvin köpte jag i slutet av förra sommaren. För ungefär två månader sedan så upptäckte jag...
Svar
5
· Visningar
1 682
Senast: t-oka
·
Övr. Djur Jag har börjat fundera lite på hur man gör med kroppen när ett litet djur, i mitt fall marsvin, dör. Kan man helt enkelt gräva ner den...
Svar
16
· Visningar
2 230
Senast: Con
·
Övr. Djur Jag har blivit kidnappad i en hjul-grej! Jag var alldeles yrvaken och inte alls beredd på nåt sånt här! Min dumma matte tände ljuset och...
2
Svar
27
· Visningar
3 111
Senast: KungTulle
·
Lantbruksdjur Kom hem nu ikväll och fann att en av mina minigrisar blivit returnerad. Dumpad i en hästbox utan vatten..och med en lapp att dom inte...
Svar
9
· Visningar
1 889
·
Lantbruksdjur Hur är folk funtade egentligen? En kompis till mig ringde just... en dag för inte så länge sedan, när det var ett otäckt ruskväder stod...
2
Svar
25
· Visningar
2 260
·
Lantbruksdjur Nu har jag fått ordning på mitt lilla hönshus:love: och bestämt mig för att köpa på mig några utbrända fabrikshöns. För några år sedan...
Svar
14
· Visningar
4 031
Övr. Djur En kompis till mig har en rätt gammal kanin, som är oerhört kinkig på maten. Han äter inte HÖ och äter lite av sin pellets. Problemet...
Svar
8
· Visningar
920
C
Lantbruksdjur Jag vill bara hör om det är någon mer här inne som har märkt hur inteligenta hönor är?? Tog bort hönorna för ca2år sedan men en...
Svar
5
· Visningar
1 161
Senast: ginnies
·
Övr. Djur Vi har ett litet trä(d)toämne hemma, som jag hoppas att någon kan hjälpa till med. :D Sambon har läst på om våra degus, och hävdar...
Svar
8
· Visningar
1 795
Senast: shallow_xx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama