Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur Min kaninbebis på 11veckor (belgisk jätte ) har de senaste dagarna börjat vingla på bakdelen!!! Jättekonstigt ser det ut! När han är...
Svar
16
· Visningar
5 296
Senast: Prrrooosssiiittt
·
Övr. Djur Träffade på ett par intressanta älgar idag. Kanske skulle vara något för synkroniserad simning?
Svar
12
· Visningar
1 569
Senast: Lilahnee
·
Övr. Djur Någon här som äger en grön leguan? In med bilder! Jag kommer förhoppningsvis snart att skaffa mig en egen bebis. :love:
Svar
2
· Visningar
837
Senast: Jenka
·
T
Övr. Djur Jag var just och hämtade två underbart söta kaniner! En hermelinpojke (ca 5 år, kastrerad) som heter Joppe och en hermelin/lejonhuvad...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: 00D0012
·
B
Övr. Djur ja.. ni ser ju rubriken. lägg in en bild på er hamster och skriv lite... (själv tycker jag sverker är jätte söt) SO LETS...
Svar
12
· Visningar
1 602
Senast: Con
·
G
Övr. Djur Är den också borttagen. :eek: Varför det nu då? Jag som ville veta hur det går med hittegrisen. :(
2
Svar
20
· Visningar
2 162
Senast: KungTulle
·
T
Övr. Djur Min sexåriga marsvinshona har plötsligt blivit förlamad (?) i bakbenen. Igår och imorse var hon som vanligt, men nui vid halv tre kan...
Svar
14
· Visningar
11 024
Senast: TheVoice
·
S
Övr. Djur Jag har just varit och köpt ektozon för vi verkar ha svampangrepp, våra guppy'sar mår inte bra. Men jag är osäker på hur jag ska göra...
Svar
0
· Visningar
1 440
Senast: Skumbananen
·
Övr. Djur Under 1 år har vi medicinerat vår en undulat hona då hon har haft kramper. Hon svarade på medicinen jätte bra men de senaste månaderna...
Svar
2
· Visningar
909
Senast: OhNoez
·
Övr. Djur Det har jag funderat på en del eftersom en vanlig anledning till att många har sina marsvin eller liknande ensamma är att dess partner...
Svar
7
· Visningar
14 730
Senast: Nidorina
·
Svar
2
· Visningar
871
Senast: _satelit_93
·
N
Övr. Djur Har funderat på att skaffa en kanin nu ett tag :d Men vill veta lite mer innan så det inte blir nå tokigt av det hela. Har haft inne...
Svar
1
· Visningar
763
Senast: _satelit_93
·
N
Lantbruksdjur Hejsan, jag är lite intresserad av får. Alla får som jag känner till är jobbiga som f*n för att dom rymmer hela tiden. Det verkar som...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: flickancarra
·
Lantbruksdjur Jag är lite sugen på att skaffa får, dels har vi en vallhund som behöver få jobba lite, och sen har jag hört att dom äter ner buskar och...
Svar
4
· Visningar
1 052
Senast: flickancarra
·
Övr. Djur Hej alla kaninälskare! Vi har kaninerna i en syrénberså för att de ska syddas mot regn och värme. Det är optimalt på alla punkter...
2
Svar
29
· Visningar
5 086
Senast: Zanuzzi
·
L
Övr. Djur Idag när jag tog in ninsen från sin rastbur, såg jag att han hade "mjäll" i nacken. När jag kollade lite närmre såg jag att det var...
Svar
6
· Visningar
1 448
Senast: Dahlgren
·
O
Övr. Djur Var inne till veterinärn med en ettårig gris som inte ville äta igår. Dom slipade ner kindtänderna som visst hade vassa kanter och...
Svar
15
· Visningar
4 322
Senast: OhNoez
·
E
Övr. Djur För 2 dagar sen kastrerades min kaninhane , han är ca ett halv år. Jag har en hona också och jag tänkte släppa ihop honom men han är...
Svar
9
· Visningar
1 537
Senast: Ferrari
·
Lantbruksdjur Har en get som jag skulle villja få upp i hull! En ganska gammal hona! Hon är kollad av vet, tänder å så! Äter nu då krosshavre o...
Svar
12
· Visningar
2 388
Övr. Djur Jag ska de närmsta veckorna flytta till hus :banana: Idag bor kaninen tillsammans med mig och min sambo i vår tvåa. Men jag är...
2
Svar
30
· Visningar
4 815

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka