Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Övr. Djur Jag har just varit och köpt ektozon för vi verkar ha svampangrepp, våra guppy'sar mår inte bra. Men jag är osäker på hur jag ska göra...
Svar
0
· Visningar
1 440
Senast: Skumbananen
·
Övr. Djur Under 1 år har vi medicinerat vår en undulat hona då hon har haft kramper. Hon svarade på medicinen jätte bra men de senaste månaderna...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: OhNoez
·
Övr. Djur Det har jag funderat på en del eftersom en vanlig anledning till att många har sina marsvin eller liknande ensamma är att dess partner...
Svar
7
· Visningar
14 700
Senast: Nidorina
·
Svar
2
· Visningar
870
Senast: _satelit_93
·
N
Övr. Djur Har funderat på att skaffa en kanin nu ett tag :d Men vill veta lite mer innan så det inte blir nå tokigt av det hela. Har haft inne...
Svar
1
· Visningar
761
·
N
Lantbruksdjur Hejsan, jag är lite intresserad av får. Alla får som jag känner till är jobbiga som f*n för att dom rymmer hela tiden. Det verkar som...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: flickancarra
·
Lantbruksdjur Jag är lite sugen på att skaffa får, dels har vi en vallhund som behöver få jobba lite, och sen har jag hört att dom äter ner buskar och...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: flickancarra
·
Övr. Djur Hej alla kaninälskare! Vi har kaninerna i en syrénberså för att de ska syddas mot regn och värme. Det är optimalt på alla punkter...
2
Svar
29
· Visningar
5 082
Senast: Zanuzzi
·
L
Övr. Djur Idag när jag tog in ninsen från sin rastbur, såg jag att han hade "mjäll" i nacken. När jag kollade lite närmre såg jag att det var...
Svar
6
· Visningar
1 448
Senast: Dahlgren
·
O
Övr. Djur Var inne till veterinärn med en ettårig gris som inte ville äta igår. Dom slipade ner kindtänderna som visst hade vassa kanter och...
Svar
15
· Visningar
4 304
Senast: OhNoez
·
E
Övr. Djur För 2 dagar sen kastrerades min kaninhane , han är ca ett halv år. Jag har en hona också och jag tänkte släppa ihop honom men han är...
Svar
9
· Visningar
1 537
Senast: Ferrari
·
Lantbruksdjur Har en get som jag skulle villja få upp i hull! En ganska gammal hona! Hon är kollad av vet, tänder å så! Äter nu då krosshavre o...
Svar
12
· Visningar
2 374
Övr. Djur Jag ska de närmsta veckorna flytta till hus :banana: Idag bor kaninen tillsammans med mig och min sambo i vår tvåa. Men jag är...
2
Svar
30
· Visningar
4 802
G
Övr. Djur Hur många här är det som håller vattenagamer??? Själv ska jag prova på dem nu och hämtar två stycken och ett enormt terrarium om någon...
Svar
2
· Visningar
723
Senast: Goat lover
·
Övr. Djur Jag har en bockkilling på 4 månader som har "börjat försvara" "sitt" liggbord och koja. Han har ännu inte stångast mig men gjort utfall...
Svar
14
· Visningar
1 845
Övr. Djur Jag ska vara kaninvakt hos en familj, sammanlagt blir det 3 veckor. Jag går dit, tar in de vid behov, byter mat och vatten. Vad...
Svar
9
· Visningar
2 684
Senast: NaTTa
·
Övr. Djur Sen ett par månader bor Ofelia och Alfred ute i trädgården och verkar trivas bra men att ha koll på vilka som kommer och går. Just för...
Svar
7
· Visningar
1 234
Senast: gadriel
·
Övr. Djur Har precis fått hem en liten kaninhane, ca 10 veckor gammal.... Buren jag har är gott och väl 1 m2 stor, om inte lite till, jag...
Svar
1
· Visningar
1 993
·
M
Övr. Djur Hej, jag vet inte så mycket om kaniner men skulle gärna vilja veta om man har utekanainer, kan man då ta in dem? Eller kan de bara...
Svar
1
· Visningar
960
Senast: fejko
·
Övr. Djur Träffade på en söting idag:love:
2
Svar
28
· Visningar
3 220