Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

A
Övr. Djur Har två honor varav en är mamma till tre st 4 veckor gamla ungar. Honorna är särade pga ungarna, men dom går brevid varandra med nät...
Svar
1
· Visningar
859
Senast: camelot
·
X
Övr. Djur Idag är dagen då jag ska säga farväl till min älskade lilla kanin. :( Jag har haft honom sedan jag var tio år och jag fyller 20 om tre...
Svar
3
· Visningar
726
Senast: sssara_
·
Övr. Djur Hur gör ni för att flaskorna ska bli riktigt rena. Det är ju så svårt att komma åt trots att jag använder flaskborste! Tips tack!!
Svar
10
· Visningar
3 680
Övr. Djur Ni akvarister.... Vilka prover gör ni på ert vatten samt hur ofta?? Jag menar alltså tex nitrat, nitritprovet osv.. Vilka anser ni...
Svar
11
· Visningar
1 459
Senast: Jenka
·
G
Övr. Djur Vad ska man ha för burspån för en kanin (inomhus) jag har hört att spån inte är bra för det fastnar mellan tårna men vad ska man ha ...
2
Svar
37
· Visningar
3 502
Senast: Jenka
·
T
Övr. Djur Nu behöver jag hjälp!! Är ingen erfaren akvarist men har haft akvarium till och från under en del år. Har nu en sjuk ancistrus, han är...
Svar
2
· Visningar
887
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Jag har ett litet akvarium med två slöjstjärtar, två scalarer, fem neontetra och en mal. Alla verkar trivas, de äter och växer bra. Det...
Svar
13
· Visningar
2 393
Senast: CeciliaW
·
Övr. Djur Dottern har fått kanin i sommar, en dvärgvädur - världens sötaste svartvita Charlie med vackra blå ögon. :love: Vi har byggt en jättefin...
Svar
16
· Visningar
5 766
Senast: fejko
·
Övr. Djur Söta små gynnare, men ack så svåra att fota, då de inte är stilla tillräckligt länge :rofl: Lyckades i alla fall fånga 2 av dem på bild...
Svar
2
· Visningar
2 401
Senast: Tassetass
·
Övr. Djur Vi går dagligen på en grusväg som är cirka 2 km lång. På senare tid har vi upptäckt "hundskit" (storlek labrador eller större) på...
Svar
4
· Visningar
1 021
Senast: R8n
·
S
Övr. Djur Tänkte införa Halm till mina kaniner nu när vi ändå bygger nya burar men har lite frågor * har hört att kaniner inte kan äta halm för...
Svar
8
· Visningar
1 023
Senast: _satelit_93
·
L
Övr. Djur Upptäckte för en stund sedan att min kanin hade en böldliknande knuta under hakan. Jag har aldrig sett det förut och har ingen aning om...
Svar
8
· Visningar
2 018
Senast: Ellaan
·
Övr. Djur Halloj! Jag har en kompis som haft problem med att skapa en Bukis så hon får låna min användare till ett inlägg :D Hon ska ev...
Svar
1
· Visningar
1 789
Senast: Septicemia
·
G
Övr. Djur Finns det någon här på Buke som har en ritning på ett litet hönshus (ca 6-8 kvm) och tips på fiffiga detaljlösningar vore jag...
Svar
0
· Visningar
7 947
Senast: Gingella
·
L
Övr. Djur Vi ska försöka oss på att bygga ett par nya fackburar att ha utomhus snart. Men så läste jag för ett tag sen att man skulle använda en...
Svar
17
· Visningar
7 467
Senast: Welsh
·
Övr. Djur Ja..själv svarar jag absolut JA på denna fråga då jag innan idag upptäckte att en floddrake flyttat in i mitt vardagsrum! Nej! Jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 986
Senast: Emma_lillan
·
L
Övr. Djur Vad ska man använda för VIT färg för att kunna måla på insidan i kaninburen som inte är giftig för kaninerna? Ifall att kaninerna...
Svar
2
· Visningar
5 081
Senast: Brisa
·
Övr. Djur Finns det några grönsaker/frukter/bär som är olämpliga att mata marsvin med? Själv ger jag våra lite av varje men inte sådana med...
Svar
17
· Visningar
3 974
Senast: himmelriket
·
Övr. Djur För exakt två veckor sedan fick jag kaninbebisar:D Lejonkanin:D De är toppen söta:P Nu väntas det bara på marsvinet med:P
Svar
1
· Visningar
689
Senast: Gerbillus
·
Lantbruksdjur Fattar mig kort - vad är det för knölar getter har på halsen?
Svar
8
· Visningar
5 894

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka