Mickel Räv

Sv: Mickel Räv

Åh, nu blev min dotters dag lite bättre. Hon bara älskar rävar av någon anledning. :) Så på hennes säng trängs rävgosedjuren med hästarna och på väggarna slåss rävarna med hästar och prinsessorna om utrymmet. Vilken vacker räv!! :love:

Det gör jag också, tyckte de var fantatiskt fina, har en bekant som fotar räv lite, han kan ligga och vänta på samma ställe hur länge som helst innan han får bild alls.
Han jagar dem säkert också.:mad:

Tack så mycket Ginnies!

Tack till alla som kommenterat mina bilder på en i mitt tyckte mycket söt räv!

jo, det gör vi. :) Dottern vill ju hemskans gärna ha en egen räv men det kan ju bli lite svårt det där...;) Men jag läste i tidningen att Skånes Djurpark ska försöka få några av rävungarna handtama så de kanske kan klappas sen. Vi håller tummarna för det. :)

Gullig! En gang sag jag en rav nar jag akte buss. Den var precis brevid vagen. Det var inte direkt ute pa landet. (Tyreso centrum) Brukar de vaga komma sa nara manniskor.?

Liknande trådar

Övr. Djur Vi har en flock duvor på vår gård, vi bor ute "i skogen" så det är inga stadsduvor. Ser att flera av duvorna har deformerade fötter...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: Valmet
·
Övr. Djur Posta här om bra djurvideos som finns på youtube. Trodde inte att jag skulle titta en timme på ugglor men fastnade totalt Älskar...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: MJLee
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
46 47 48
Svar
948
· Visningar
23 056
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ett missat skott mot en räv, som i stället träffade en häst blev en dyr historia för en jägare i södra Sverige. Nu döms han för...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025