Mickel Räv

Sv: Mickel Räv

Åh, nu blev min dotters dag lite bättre. Hon bara älskar rävar av någon anledning. :) Så på hennes säng trängs rävgosedjuren med hästarna och på väggarna slåss rävarna med hästar och prinsessorna om utrymmet. Vilken vacker räv!! :love:

Det gör jag också, tyckte de var fantatiskt fina, har en bekant som fotar räv lite, han kan ligga och vänta på samma ställe hur länge som helst innan han får bild alls.
Han jagar dem säkert också.:mad:

Tack så mycket Ginnies!

Tack till alla som kommenterat mina bilder på en i mitt tyckte mycket söt räv!

jo, det gör vi. :) Dottern vill ju hemskans gärna ha en egen räv men det kan ju bli lite svårt det där...;) Men jag läste i tidningen att Skånes Djurpark ska försöka få några av rävungarna handtama så de kanske kan klappas sen. Vi håller tummarna för det. :)

Gullig! En gang sag jag en rav nar jag akte buss. Den var precis brevid vagen. Det var inte direkt ute pa landet. (Tyreso centrum) Brukar de vaga komma sa nara manniskor.?

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
552
· Visningar
12 879
Senast: Scandi
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ett missat skott mot en räv, som i stället träffade en häst blev en dyr historia för en jägare i södra Sverige. Nu döms han för...
Svar
3
· Visningar
614
Senast: Blyger
·
Övr. Katt Hur vanligt är det att rävar skadar katter? Har en räv i närheten. Nu såg jag den på tomten precis vid huset. Det känns ju inte helt...
Svar
7
· Visningar
960
Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
1 009
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV