Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Tycker att det behövs en tråd för oss med råttor, hamstrar and so on. Presentera era råttisar och visa gärna några bilder :D
Svar
7
· Visningar
801
Senast: Energi
·
Övr. Djur Kompisen har en leguan som inte är grön. Ska de inte vara det? Den är pigg och springer runt i lägenheten så den verkar må bra. Kan det...
2
Svar
30
· Visningar
3 234
Senast: skuggan_
·
Lantbruksdjur Är på gång att köpa några helsingefår. Men har hört att man behöver tillstånd från jordbruksverket? Är väl halvt imbecill men finner det...
Svar
13
· Visningar
2 043
Senast: flickancarra
·
F
Övr. Djur Vi ska sätta upp nya hagar och har väldigt svårt att enas om vilken typ av nät som är bäst: ringlock eller det "snurrade"(vet inte vad...
Svar
1
· Visningar
628
·
K
Övr. Djur Någon här som håller på med ciklider?
Svar
2
· Visningar
847
Senast: OonettanOo
·
C
Övr. Djur Är det någon som kan hjälpa mig och maken med denna fjärilen som bilden visar? Eller är det kanske en mal? :confused: Kroppen var ca 2...
2
Svar
22
· Visningar
6 197
·
Övr. Djur Håller på planerar för ett voljärbygge där jag ska ha finkar, 115*55*180 (längd*djup*höjd) blir det, möjligtvis nån cm mer eller mindre...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: gul_zebra
·
H
Övr. Djur Satt vid min dator och skrev ett brev och den står då i mitt sovrum, sen hör jag hur det prasslar och knaprar på en kartong som ligger...
Svar
6
· Visningar
949
Senast: himmelriket
·
Övr. Djur Jag har varit bortrest sen i söndags och kom hem tidigare ikväll. I måndags dog den äldsta av kaninerna, inte helt oväntat men väldigt...
Svar
4
· Visningar
788
Senast: Jenka
·
S
Övr. Djur ännu en tråd mitt i natten ( I Rule :rofl:!!) Ok drar hela historien, ska försöka dela upp texten och inte bara kladda ihop allt ;)...
Svar
3
· Visningar
861
Senast: R8n
·
Övr. Djur Går nu i tankarna att bygga om min fågelbur då jag upplever det att det är lite för trångt till fåglarna. (12 st zebrafinkar). såhär...
Svar
14
· Visningar
3 508
Senast: DarkInNight
·
Övr. Djur Hittade den här videon på YT, förstå vilket lagligt djurplågeri som tillåts i andra länder. Usch och fy...
2
Svar
29
· Visningar
2 193
Senast: dog_whisperer
·
S
Övr. Djur Nu kommer jag med mina onödiga trådar igen mitt i natten :angel::devil: är lite skeptisk ang mitt färgval på en av mina hoppkaniner...
2
Svar
20
· Visningar
2 030
Senast: dotzie
·
P
Övr. Djur Min kaninbebis på 11veckor (belgisk jätte ) har de senaste dagarna börjat vingla på bakdelen!!! Jättekonstigt ser det ut! När han är...
Svar
16
· Visningar
5 281
Senast: Prrrooosssiiittt
·
Övr. Djur Träffade på ett par intressanta älgar idag. Kanske skulle vara något för synkroniserad simning?
Svar
12
· Visningar
1 565
Senast: Lilahnee
·
Övr. Djur Någon här som äger en grön leguan? In med bilder! Jag kommer förhoppningsvis snart att skaffa mig en egen bebis. :love:
Svar
2
· Visningar
836
Senast: Jenka
·
T
Övr. Djur Jag var just och hämtade två underbart söta kaniner! En hermelinpojke (ca 5 år, kastrerad) som heter Joppe och en hermelin/lejonhuvad...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: 00D0012
·
B
Övr. Djur ja.. ni ser ju rubriken. lägg in en bild på er hamster och skriv lite... (själv tycker jag sverker är jätte söt) SO LETS...
Svar
12
· Visningar
1 601
Senast: Con
·
G
Övr. Djur Är den också borttagen. :eek: Varför det nu då? Jag som ville veta hur det går med hittegrisen. :(
2
Svar
20
· Visningar
2 162
Senast: KungTulle
·
T
Övr. Djur Min sexåriga marsvinshona har plötsligt blivit förlamad (?) i bakbenen. Igår och imorse var hon som vanligt, men nui vid halv tre kan...
Svar
14
· Visningar
10 960
Senast: TheVoice
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama