Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Övr. Djur Ja, jag har lite hönsfunderingar... tycker det är enormt trevliga djur, lättskötta dessutom och skulle passa bra på våran gård. Det jag...
2
Svar
24
· Visningar
8 366
Senast: ginnies
·
J
Övr. Djur min sån vill ha en orm ,han är 10år och har tjatat nu i 3månader om orm ,antingen majs orm eller boa orm HJÄLP saken är att grannen har...
2
Svar
23
· Visningar
2 624
N
Övr. Djur Har under många år fött upp myskankor, och har haft alla färger eller kombinationer. Men har alltid undrat över en sak, varför föds...
2
Svar
24
· Visningar
2 975
Senast: nepita
·
Övr. Djur Och jag kan inte göra någonting alls. Då känner man sig otillräcklig som människa. Mitt ansvar är det ju egentligen inte. Men jag...
Svar
14
· Visningar
1 411
Senast: Heulwen
·
Övr. Djur Höll på att köra på en duva idag när jag var på väg ner till hästarna. H*n bara satt där och brydde sig inte om att jag susade förbi...
2
Svar
35
· Visningar
5 848
Senast: vindvissla
·
Övr. Djur min hamster är ca: 1,5-2 år. han har blivit jättekonstig den senaste veckan, han verkar inte ha någon balans alls, bara går runt och...
2
Svar
21
· Visningar
14 513
Senast: Prick
·
P
Övr. Djur Vet inte hur jag ska göra ...jag har bra box, bra hagar - men stängsel? Idag är en hage inhängnad med två el-trådar (tänkt för häst), 5...
Svar
18
· Visningar
2 235
Senast: Mynta2
·
O
Övr. Djur Hejsan. Just nu bor mina tamråttor i en stor fågelbur men jag vill ha en ännu större bur till dom så att jag kan utöka leksaker m.m...
Svar
17
· Visningar
3 626
Senast: OonettanOo
·
S
Övr. Djur Hej finns det fler här som har nåra hoppande bönor. Jag har fyra st. Dom heter: Tom, Udda, Green Apple och biffen! Skicka gärna ut...
2
Svar
22
· Visningar
9 388
Senast: flickancarra
·
Övr. Djur Vilka ska dit? Vad ska inhandlas?
Svar
14
· Visningar
1 433
Senast: PIRU
·
H
Övr. Djur Om en hamster är dräktig... När syns det på henne? Hur långt gånget måste det vara för att det ska synas?
Svar
9
· Visningar
1 068
Senast: hasselby
·
Övr. Djur Idag fick vi en mini,mini kalv............en kviga som kanske max väger ca.15-17 kilo. Den är verkligen pytte,,,som ett litet...
Svar
14
· Visningar
1 620
Senast: roadkilled
·
Övr. Djur Nu undrar jag, eller snarare vill veta allt om fladdermöss! Var lever de, hur lever de och är de farliga? I går kväll nämligen när...
Svar
16
· Visningar
1 510
Senast: lilstar
·
Övr. Djur Är hamstrarna urin starkt, alltså lite åt det frätande hållet? Så pass starkt att det kan fräta under magen på en liten plutt? Vad...
Svar
13
· Visningar
1 122
Övr. Djur som rubriken lyder, hur länge ruvar de? mitt par fick ägg tidigare i veckan, först ett och sen ett till, honan ligger och ruvar, hur...
Svar
1
· Visningar
3 057
Senast: katie
·
Lantbruksdjur tänkte vi skaffa.. Vi är ute efter tåliga och sociala höns som värper mycket ägg. De ska helst inte kunna flyga så bra.. :angel: Kan ni...
Svar
11
· Visningar
6 753
Senast: katie
·
Övr. Djur jag är arg ledsen förbannad och upprörd :devil: jag har en jättefin avelshona, lite ovanlig i färgen och med blå ögon. för ca 7 v sen...
Svar
12
· Visningar
1 235
Senast: mylisen
·
Övr. Djur såg just tråden med söta kaninbebisar :love: så det dök upp lite frågor :) *hur varmt/kallt klarar en utekanin av? *kan man ha den...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: Gauti
·
N
Övr. Djur OK kort historia, har två lådor med myskankällingar. En med nykläckta, och en med ett par dagar gamla. Tyckte att vissa av de ett par...
Svar
13
· Visningar
1 320
Senast: nepita
·
Övr. Djur Kom att tänka på en sak när jag läste ormtråden. Det var väl något på gång i Norge om att försöka göra det lagligt att ha reptiler...
2
Svar
34
· Visningar
3 475
Senast: Jezzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar