Hoppande bönor!!

Sv: Hoppande bönor!!

Jag har haft förut, lite kul faktiskt.

ani-beans.gif

Jag har oxå haft när jag var liten, hur många som helst... Hade dem oftast i någon liten burk eller inlåsta i skåpet i skolan...
Ett par klasskompisar hade flera stycken i en burk. När det varit tyst i burken ett tag öppnade de den och upp fladdrade flertalet fjärilar/malar.. De lyckades få in dem i burken igen och begravde burken ute i snön... :angel:

När jag var liten tjatade jag mig till en böna. Den stutsade och hade sig tills det en morgon fanns en liten mal i burken. Hade den i en plastburk med lock. Där bodde den ett tag har jag för mig. La in blommor och sånt.. Släppte ut den sen där ute. :angel:
Den var inte så rolig igentligen.. Då var det lite mer givande med vandrade pinnar.. tyckte jag då.

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 205
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 557
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 648
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar