Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Förra veckan dog en av våra Gerbiler och nu har vi bara en kvar. Det var gråt och tandagnissel här hemma och vi hade en lite begravning...
Svar
6
· Visningar
3 611
Senast: Gerbillus
·
Övr. Djur Mina kaniner trampar runt sitt hö/gräs och blandar det med halmen. Jag kom på idén att sätta dit en höhäck och fixade en av en sk...
Svar
4
· Visningar
2 174
Senast: vego96
·
Övr. Djur Jag disskuterade minigrisar med några kompisar och insåg att jag vet egentligen ingenting om vad minigrisar klarar av rent fysiskt. Alla...
2
Svar
20
· Visningar
2 023
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Jag vet att det finns massor med trådar om det här ämnet men jag hittar inte vad jag söker där. Nån som har byggt om en byrå till en...
Svar
1
· Visningar
1 910
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur Som några av er vet så har jag i min ägo en fantastisk fårdam vid namn Bärith plus en annan nästan lika fantastisk fårdam som heter...
2
Svar
37
· Visningar
2 370
Senast: Jessling
·
Övr. Djur Jag och pojkvännen är på G att skaffa fågel, men har inte riktigt koll på... allt som inte är undulater, haha! Om vi vill ha en fågel...
2 3
Svar
55
· Visningar
12 389
Senast: gul_zebra
·
D
Övr. Djur Jag skulle vilja veta var man hittar avelsgalt till min minigris. Någon som vet var jag kan söka?
Svar
9
· Visningar
2 126
Senast: Russin8
·
Övr. Djur Misstänker att två av mina hönor håller på att få kalkben, men är faktiskt inte riktigt säker på hur det ska se ut. Har inte heller...
2
Svar
27
· Visningar
4 573
Senast: Pilot
·
Övr. Djur Har två hanar nu, den ena är 1½ år och den andra är 8 månader. Har tänkt skaffa en hane till och har nu ramlat över en grabb som ska...
2
Svar
39
· Visningar
5 497
Senast: OhNoez
·
Övr. Djur Är ute efter en lagerhylla där två marsvins burar får plats. Den största buren är 150*86 cm Vill få upp dem från golvet nu när...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: R8n
·
O
Övr. Djur Fy fan... jag vill bara gråta när jag läser sånt här; http://www.expressen.se/nyheter/1.1267875/har-plagas-bjornar-for-potensmedel
2
Svar
22
· Visningar
2 076
Senast: Con
·
Övr. Djur De blir 8 veckor den 23 sept. Så vackra! DE viltgrå är så snyggt mörka och alla har lååånga framben och starka bakben. De kommer bli...
Svar
4
· Visningar
737
Senast: paradiset
·
T
Övr. Djur Hjälp, våran ettåriga innekanin släpper päls så det yr om han. Ska det vara så ?? Temperaturen har varit ungefär densamma härinne ...
Svar
1
· Visningar
642
Övr. Djur Köpte en kaninunge för några veckor sen från djuraffär som inte är okej. Hon skuttar rätt bra men håller sig på mattor som vi har lagt...
Svar
11
· Visningar
1 665
Senast: carmarnic
·
Övr. Djur Idag kom mina nya gullefåglar.:p Honan är blå och hanen är brokig. De blev ett vackert tillskott till mina andra färger. Har grön...
Svar
5
· Visningar
963
Senast: Kicki_83
·
G
Övr. Djur Nu tycker jag vi startar en Marsvins tråd med Marsvins Bilder. Vet inte om detta har funnits inan men ja vill gjöra en. Lägg in en bild...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
15 938
Senast: MikaTela
·
S
Övr. Djur Jag undrar lite mer om det där med kanin utställningar och kaninhoppning, behövs vaccination eller vad behövs? Sedan undrar jag även...
Svar
5
· Visningar
1 242
Senast: paradiset
·
J
Övr. Djur Är det någon mer som tycker det verkar hemskt fel? Gå in på google & sök på liger & titta på bilder. Djuret är ju hemskt felbyggt! Benen...
Svar
18
· Visningar
2 041
Senast: Julia-hk
·
S
Övr. Djur Tycker det skulle vara kul om ni som har reptiler hemma kunde lägga upp lite fina bilder på era älsklingar! Kan vara kul och veta vad ni...
2
Svar
26
· Visningar
6 019
Senast: Goat lover
·
F
Övr. Djur Min marsvinshane blev själv i vintras och då köpte jag en kompis till honom. (Han mår dåligt av att inte ha sällskap). Kompisen var en...
Svar
7
· Visningar
3 502
Senast: FjantaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama