Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Lantbruksdjur Blev inspirerad av konditionstråden och vill dela med mig av en grishistoria. Jag jobbade på en lantgård med vandrarhem där djuren...
Svar
8
· Visningar
1 045
Övr. Djur En person här på buke har precis fått hem en fantastiskt vacker och väldigt ovanlig liten ny miniGRIS!!!!!! :D Inte jag..... fast...
2
Svar
35
· Visningar
12 406
Senast: KungTulle
·
F
Övr. Djur Hade en kanin när jag var yngre. Nu går jag i tankar att köpa en kanin till. Men det jag undrar efter som jag fortfarande bor hemma och...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: lilstar
·
J
Övr. Djur Jag vill ha hjälp av er som kan får. Vi behöver en bagge till våra fyra pälskorsningstackor nu till hösten och har pratat om att skaffa...
Svar
6
· Visningar
4 892
Senast: Prixelina
·
Övr. Djur Läste om dessa i någon lantbrukstidning och var tvungen att googla. Finns den i Sverige tro? Låter som den perfekta kossan för småbruk...
Svar
17
· Visningar
3 129
Senast: Prixelina
·
Övr. Djur http://www.gp.se/ På vänster sida i menyn, GP tv, handlar om folk som misshandlar kängrus...dom boxas med dom och sparkar dom tills...
Svar
2
· Visningar
741
Övr. Djur Hur gammalt ska höet vara för att det ska vara bra för marsvinen? Då mitt hobby nu utökats till 6 marsvin och 1 kanin så ser jag det...
Svar
6
· Visningar
1 801
Övr. Djur Förra veckan dog en av våra Gerbiler och nu har vi bara en kvar. Det var gråt och tandagnissel här hemma och vi hade en lite begravning...
Svar
6
· Visningar
3 636
Senast: Gerbillus
·
Övr. Djur Mina kaniner trampar runt sitt hö/gräs och blandar det med halmen. Jag kom på idén att sätta dit en höhäck och fixade en av en sk...
Svar
4
· Visningar
2 182
Senast: vego96
·
Övr. Djur Jag disskuterade minigrisar med några kompisar och insåg att jag vet egentligen ingenting om vad minigrisar klarar av rent fysiskt. Alla...
2
Svar
20
· Visningar
2 027
Senast: KungTulle
·
Övr. Djur Jag vet att det finns massor med trådar om det här ämnet men jag hittar inte vad jag söker där. Nån som har byggt om en byrå till en...
Svar
1
· Visningar
1 912
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur Som några av er vet så har jag i min ägo en fantastisk fårdam vid namn Bärith plus en annan nästan lika fantastisk fårdam som heter...
2
Svar
37
· Visningar
2 370
Senast: Jessling
·
Övr. Djur Jag och pojkvännen är på G att skaffa fågel, men har inte riktigt koll på... allt som inte är undulater, haha! Om vi vill ha en fågel...
2 3
Svar
55
· Visningar
12 396
Senast: gul_zebra
·
D
Övr. Djur Jag skulle vilja veta var man hittar avelsgalt till min minigris. Någon som vet var jag kan söka?
Svar
9
· Visningar
2 143
Senast: Russin8
·
Övr. Djur Misstänker att två av mina hönor håller på att få kalkben, men är faktiskt inte riktigt säker på hur det ska se ut. Har inte heller...
2
Svar
27
· Visningar
4 573
Senast: Pilot
·
Övr. Djur Har två hanar nu, den ena är 1½ år och den andra är 8 månader. Har tänkt skaffa en hane till och har nu ramlat över en grabb som ska...
2
Svar
39
· Visningar
5 497
Senast: OhNoez
·
Övr. Djur Är ute efter en lagerhylla där två marsvins burar får plats. Den största buren är 150*86 cm Vill få upp dem från golvet nu när...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: R8n
·
O
Övr. Djur Fy fan... jag vill bara gråta när jag läser sånt här; http://www.expressen.se/nyheter/1.1267875/har-plagas-bjornar-for-potensmedel
2
Svar
22
· Visningar
2 078
Senast: Con
·
Övr. Djur De blir 8 veckor den 23 sept. Så vackra! DE viltgrå är så snyggt mörka och alla har lååånga framben och starka bakben. De kommer bli...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: paradiset
·
T
Övr. Djur Hjälp, våran ettåriga innekanin släpper päls så det yr om han. Ska det vara så ?? Temperaturen har varit ungefär densamma härinne ...
Svar
1
· Visningar
646

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka