Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Fotade några av kaninerna och fick en riktigt bra bild på min älsklingshane. Han har så goa kinder att jag bara känner för att nypa tag...
Svar
19
· Visningar
1 277
Senast: soffeloffan
·
Övr. Djur Bara en fundering jag fick när jag "studerade" mitt ena marsvin. Det är precis som om hon tuggar tuggummi ibland(rätt ofta faktiskt)...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: soffeloffan
·
H
Övr. Djur Hejsan jag undrar om det funkar att använda canitex på kaniner? För jag har hört att Dermocan ska funka men det har ju slutat säljas så...
Svar
2
· Visningar
1 483
Senast: vego96
·
Övr. Djur Min slöjis som jag skrev om för ett par dagar sen har nog blivit sämre :( Den har fått bo i yngelkaret och har då vilat mycket på...
Svar
15
· Visningar
1 509
Senast: Mabuse
·
Övr. Djur Hej kaninälskare. Min högt älskade kaninhona, 7 år och 2 månader, har fått en "klut" under magen. Den är inte särskilt stor, som att...
2
Svar
33
· Visningar
4 947
Senast: OhNoez
·
R
Övr. Djur Jag måste låna ut mina kaniner i ½ år pågrund av jobb utomlands. Hjälp mig att komma på ställen att annonsera på, lagt ut på blocket å...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: _satelit_93
·
H
Övr. Djur För ett halvår sen var ja inne på en zoo affär och då sa dom att man kan bada sin kanin i lite hundschampo. Men för 2 veckor sen ca så...
Svar
8
· Visningar
3 674
Senast: Hannis_
·
Övr. Djur Jag mitt nöt trodde inte att det gick att försäkra kaniner... Men nu vet jag, och vad dåligt jag mår över att jag inte försäkrade min...
2
Svar
30
· Visningar
3 573
Senast: carmarnic
·
Övr. Djur Har köpt mig en ny liten kanin för några dagar sen. En viltblåbrokad hona, kallas Alina men i härstamningsbeviset heter hon Rover's...
Svar
9
· Visningar
1 143
Senast: _satelit_93
·
O
Övr. Djur Har en liten omplaceringsgrabb här hemma som fortfarande sitter namnlös efter 10 dagar :o Någon som har några förslag på vad som kan...
Svar
2
· Visningar
1 542
Senast: FjantaZ
·
L
Övr. Djur i fredags kväll när jag kom hem ifrån stallet, låg mitt marsvin bosse ner i buren. :( det spratt lite i hans ben, och hans reaktionsnivå...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: lollipopocoaster
·
Övr. Djur Jag har en svart fisk, vet att det inte heter slöjstjärt men vet inte vad de heter egentligen. iallafall, det är en sån med enoooorma...
2
Svar
22
· Visningar
15 135
Senast: Gabbi
·
Lantbruksdjur Hörni som sysslar med kor, kött och mjölk... Jag funderar på att prova jobba med lite kor. Undrar lite hur era dagar ser ut, mkt...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 122
Senast: fragan
·
Lantbruksdjur Blev inspirerad av konditionstråden och vill dela med mig av en grishistoria. Jag jobbade på en lantgård med vandrarhem där djuren...
Svar
8
· Visningar
1 035
Övr. Djur En person här på buke har precis fått hem en fantastiskt vacker och väldigt ovanlig liten ny miniGRIS!!!!!! :D Inte jag..... fast...
2
Svar
35
· Visningar
12 405
Senast: KungTulle
·
F
Övr. Djur Hade en kanin när jag var yngre. Nu går jag i tankar att köpa en kanin till. Men det jag undrar efter som jag fortfarande bor hemma och...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: lilstar
·
J
Övr. Djur Jag vill ha hjälp av er som kan får. Vi behöver en bagge till våra fyra pälskorsningstackor nu till hösten och har pratat om att skaffa...
Svar
6
· Visningar
4 889
Senast: Prixelina
·
Övr. Djur Läste om dessa i någon lantbrukstidning och var tvungen att googla. Finns den i Sverige tro? Låter som den perfekta kossan för småbruk...
Svar
17
· Visningar
3 125
Senast: Prixelina
·
Övr. Djur http://www.gp.se/ På vänster sida i menyn, GP tv, handlar om folk som misshandlar kängrus...dom boxas med dom och sparkar dom tills...
Svar
2
· Visningar
740
Övr. Djur Hur gammalt ska höet vara för att det ska vara bra för marsvinen? Då mitt hobby nu utökats till 6 marsvin och 1 kanin så ser jag det...
Svar
6
· Visningar
1 798

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka