Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Ä
Lantbruksdjur Vi vill skaffa ett par får till våren, men vilken typ av hö vill de äta? Vi har fint hösilage, funkar det? Har annars hört ryktas om...
Svar
3
· Visningar
4 767
Senast: Luff
·
F
Övr. Djur Hej Häromdagen gjorde mitt ena marsvin något ganska märkligt, vet inte hur jag ska beskriva det men han liksom krampade och det såg...
Svar
6
· Visningar
4 230
Senast: OhNoez
·
Övr. Djur Hjaaaaaalp!! Kom precis hem fran jobbet och upptackte att ett av mina marsvin slagit av sin ena framtand. Den har gatt av precis vid...
Svar
6
· Visningar
4 694
Senast: pimy
·
A
Övr. Djur Det är såhär, jag hade precis kastrerat min han kanin och de gick skilda åt. Detta va en vecka efter operrationen. När jag en morgon kom...
Svar
8
· Visningar
2 898
Senast: always_TsT
·
S
Övr. Djur http://www.blocket.se/vi/17412750.htm?ca=23_15_s vad är det för människa som har kaniner i den där :eek::cry:
Svar
9
· Visningar
1 291
Senast: MikaTela
·
Lantbruksdjur Ååå, i morgon flyttar våra höns hem till oss. Och vi står i så gott vi kan för att hinna få hönshuset klart i tid. Hur ser era reden...
Svar
3
· Visningar
6 650
Senast: taccotad
·
Övr. Djur Vi ska utöka djurbeståndet igen,den här gången ska vi utöka familjen med en hamster. Vi vill ha en så kelig och tam som möjligt. Vilken...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: ainasoja
·
0
Övr. Djur Jag ska få en kanin,en dvärgvädurs hane, på ca åtta veckor och jag behöver verkligen hjälp med vad den ska heta, han är orange-vit eller...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: sally_lipton
·
S
Övr. Djur Det är ju så att både jag å sambon saknar att ha katt fruktasnvärt mkt, men båda är allergiska... Har ni något förslag på annat djur vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
11 606
Senast: sally_lipton
·
Övr. Djur Det är så att jag aldrig har varit vidare förtjust i kaniner, har aldrig haft nån och aldrig kännt något större behov att ha någon...
Svar
16
· Visningar
4 064
Z
Övr. Djur Hejsan! Har två frågor jag jättegärna skulle vilja ha svar på och hoppas därför att ni kan hjälpa mig. Hur mycket är normalt för...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: MikaTela
·
Lantbruksdjur Hej Vi har funderat på att skaffa grisar men vi vill ha så säga utegrisar som kan böka jord å så. Så nu undra ja om någon vet vad...
Svar
9
· Visningar
5 610
Senast: lilly08
·
Övr. Djur Hur fort växer de och när är de könsmogna? Vi köpte ett par i februari eller mars och då var de pyttesmå (4 cm kanske) och de har ju...
Svar
9
· Visningar
4 705
Senast: flickancarra
·
Övr. Djur Har rättså nyligen flyttat och inser nu att jag absolut inte vill att svinen ska äta upp tapeterna här med... Så jag tänkte att jag...
Svar
5
· Visningar
1 837
Senast: Nera
·
Övr. Djur Mina marsvin hatar att ha sele pa sig, jag har provat ett par ganger men de tycker att det ar pest och pina. De kaniner jag haft har...
Svar
7
· Visningar
2 760
Senast: lizan
·
Övr. Djur Jag har nu ganska länge gått och funderat på att skaffa mig två tamråttor. Men vill först lära mig så mycket som möjligt om dessa djur...
2
Svar
27
· Visningar
6 073
Övr. Djur Ska flytta nu i helgen och först nu slog det mig att jag bör ju ha någon slags transportbur för fåglarna, så dom inte får panik och...
Svar
2
· Visningar
2 074
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Djur Fisken har fått fenröta och jag har haft i baktopur enligt beskrivningen. Hur länge tar det innan resultat syns?
Svar
3
· Visningar
1 184
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Vad brukar det finnas för nåt på expo sthlm? Tror ni det finns landsköldpaddor? Hur fungerar allting, som en stor mässa bara där man...
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Hazel
·
  • Låst
Lantbruksdjur Jag är själv inte så van vid grisar men jag reagerade ändå på den här artikeln så ni mer grisvana bukefalister, är detta normalt...
Svar
7
· Visningar
1 049

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Vi som letar häst II
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka