Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

0
Övr. Djur Jag ska få en kanin,en dvärgvädurs hane, på ca åtta veckor och jag behöver verkligen hjälp med vad den ska heta, han är orange-vit eller...
Svar
6
· Visningar
1 008
Senast: sally_lipton
·
S
Övr. Djur Det är ju så att både jag å sambon saknar att ha katt fruktasnvärt mkt, men båda är allergiska... Har ni något förslag på annat djur vi...
2 3
Svar
42
· Visningar
11 593
Senast: sally_lipton
·
Övr. Djur Det är så att jag aldrig har varit vidare förtjust i kaniner, har aldrig haft nån och aldrig kännt något större behov att ha någon...
Svar
16
· Visningar
4 058
Z
Övr. Djur Hejsan! Har två frågor jag jättegärna skulle vilja ha svar på och hoppas därför att ni kan hjälpa mig. Hur mycket är normalt för...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: MikaTela
·
Lantbruksdjur Hej Vi har funderat på att skaffa grisar men vi vill ha så säga utegrisar som kan böka jord å så. Så nu undra ja om någon vet vad...
Svar
9
· Visningar
5 581
Senast: lilly08
·
Övr. Djur Hur fort växer de och när är de könsmogna? Vi köpte ett par i februari eller mars och då var de pyttesmå (4 cm kanske) och de har ju...
Svar
9
· Visningar
4 692
Senast: flickancarra
·
Övr. Djur Har rättså nyligen flyttat och inser nu att jag absolut inte vill att svinen ska äta upp tapeterna här med... Så jag tänkte att jag...
Svar
5
· Visningar
1 833
Senast: Nera
·
Övr. Djur Mina marsvin hatar att ha sele pa sig, jag har provat ett par ganger men de tycker att det ar pest och pina. De kaniner jag haft har...
Svar
7
· Visningar
2 759
Senast: lizan
·
Övr. Djur Jag har nu ganska länge gått och funderat på att skaffa mig två tamråttor. Men vill först lära mig så mycket som möjligt om dessa djur...
2
Svar
27
· Visningar
6 073
Övr. Djur Ska flytta nu i helgen och först nu slog det mig att jag bör ju ha någon slags transportbur för fåglarna, så dom inte får panik och...
Svar
2
· Visningar
2 073
Senast: BeastieBabe
·
Övr. Djur Fisken har fått fenröta och jag har haft i baktopur enligt beskrivningen. Hur länge tar det innan resultat syns?
Svar
3
· Visningar
1 179
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Vad brukar det finnas för nåt på expo sthlm? Tror ni det finns landsköldpaddor? Hur fungerar allting, som en stor mässa bara där man...
Svar
1
· Visningar
729
Senast: Hazel
·
  • Låst
Lantbruksdjur Jag är själv inte så van vid grisar men jag reagerade ändå på den här artikeln så ni mer grisvana bukefalister, är detta normalt...
Svar
7
· Visningar
1 048
Lantbruksdjur Så här kan det gå när folk skaffar djur som de inte har en aning om hur de ska hantera. Har själv tagit hand om en gris som ansågs...
Svar
6
· Visningar
1 217
Senast: LIA
·
A
Övr. Djur Hejsan! Jag är smådjurs allergiker men jag undrar om man då är mot alla smådjur, dvs kaniner, gerbiler, marsvin, hamstrar chinchillor...
Svar
3
· Visningar
912
F
Övr. Djur Hej! Jag har fått överta två kaniner, jag undrar varför bajset fastnar i rumpan och bildar stora klumpar som jag får klippa bort? Det...
Svar
13
· Visningar
1 160
Senast: Royal_724
·
Lantbruksdjur Nu vill jag se alla fina får! Börjar med mina: Julia, gosigaste fåret. Bärta, finaste fåret. Lilla Bä, blygaste fåret...
Svar
9
· Visningar
1 333
L
Övr. Djur Imorse när jag skulle släppa ut kaninpojken min (innekanin) så märkte jag att han kisade med ena ögat. Det är både rött och lite svullet...
Svar
2
· Visningar
1 703
Senast: Pejla
·
Övr. Djur I tisdags låg våran kanins brorsa död i buren ute . Våra pojkar är 5 år och okastrerade, väldigt tama. Kola som lever fick flytta in i...
Svar
5
· Visningar
2 525
Senast: alicen
·
Övr. Djur Köpte en hermelinkorsning ca 4 månader gammal för en vecka sedan. Och hon börjar bli lite småtam nu men jag har ett stort problem med...
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: OhNoez
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Kålpudding med potatis I

Hund, Katt, Andra Djur