Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Övr. Djur Hur vanligt är det att tackor får horn? Var med om det i år.
Svar
6
· Visningar
1 367
Senast: Gupello
·
M
Övr. Djur Hittade precis en skada skatunge utanför fönstret... De verkar som ngn katt vatir på den o den har ett öppet köttsår i huvudet o...
2
Svar
25
· Visningar
2 908
Senast: flickancarra
·
Övr. Djur Vem här har sett en Bjön eller Varg?? Eller båda delarna kanske :D Då menar jag alltså IRL ute i skogen... :p Jag har inte sett...
2
Svar
36
· Visningar
2 365
Senast: Kicki_83
·
S
Lantbruksdjur Hej Jag har just skaffat tre Linderödssvin. Dom är tama, låter sig klias och kommer och hälsar när man kommer till hagen. Men jag...
Svar
2
· Visningar
4 004
Senast: Gris-Eva
·
Övr. Djur Fyll på i listan med dina djur, saknas ditt djur lägger du till, finns det med så ändrar du bara antalet. Ha djurarterna i...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 388
Senast: MikaTela
·
Övr. Djur Nu har min blödiga sida slagit till igen, jag har gått och blivit marsvinsägare! Igår flyttade de här små killarna hem till mig...
2
Svar
35
· Visningar
2 317
Senast: Soranto
·
L
Lantbruksdjur Kan man låta en liten lätt höna ruva fram vaktlar eller går det helt åt skogen? :confused: Har hört att vaktelägg är väldigt sköra +...
Svar
6
· Visningar
3 575
Senast: Linkoso
·
Övr. Djur VARNIG! Känsliga läsare - skelettbilder... Har under året hitta några djurskallar i trädgården ochi skogen och undrar vad de kommer...
Svar
19
· Visningar
6 555
Senast: nepita
·
A
Övr. Djur Jag letar efter en kanin och har fastnat helt för Rex. Men jag kan väldigt lite om rasen. Kan någon berätta hur dom är i temperamentet...
Svar
11
· Visningar
999
Senast: Tappsveden
·
Övr. Djur tror vi har hittat anledningen till att unghästen hoppar ut ur hagen... ikväll när jag gick upp til huset var det ca 10-15 vildsvin i...
Svar
1
· Visningar
672
Senast: Pooh
·
S
Övr. Djur Jag tyckte att trots att hans bror tyvärr dog (annan tråd) ska Nico i alla fall få en värdig presentation. Nässelklocka Av Grenen...
Svar
3
· Visningar
669
Senast: Kicki_83
·
T
Övr. Djur Hej! Min kanin som är född 2005 tror jag, smet och tjuvparade sig med grannes unga hane för ett tag sedan. Igår kom en unge som vi tror...
Svar
4
· Visningar
2 522
Senast: Nelly_Muffin
·
T
Övr. Djur Någon annan än jag här som har haft dessa små, coola varelser: Vandrande pinnar? ;) Ser ut som pinnar - med ben och rör sig ganska...
Svar
6
· Visningar
2 080
Senast: Nelly_Muffin
·
Övr. Djur Jag har blivit nyfiken på dvärggetter, är det någon här som har getter? O kanske vill berätta lite hur det funkar? Positivt, negativt...
2
Svar
21
· Visningar
6 688
Senast: fisloppan
·
Övr. Djur Min kanin är 1 ½ år gammal nu och jag upptäckte idag att hans ena öra hade börjat hänga:eek:. Jag vet inte vad det kan bero på och blev...
Svar
8
· Visningar
6 594
Övr. Djur Var just ute och fotade den här pippin. Vad är det för fågel?:laugh:
Svar
4
· Visningar
995
Senast: Brisa
·
A
Övr. Djur Mina föräldrar har köpt sig 4 stycken vanliga grisar som så småningom kommer att slaktas hemma och ätas. (Diskussion angående detta...
Svar
8
· Visningar
8 346
Senast: Ayumi
·
Övr. Djur Hallå alla smådjursfantaster! :D Jag hänger inte så mkt här men har 4 små marsvinstanter hemma, 3 av dem är runt 5 år medans...
Svar
3
· Visningar
1 168
Senast: MikaTela
·
Q
Övr. Djur Kan man ge sin kanin samma hösilage som man ger sina hästar? Mvh, QP
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: Queens Proctor
·
G
Övr. Djur Någon som ska dit?:idea: Själv kommer jag vara där på söndagen för att stå i SMGS monter och prata minigris. ;) Kom gärna fram och...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Gris-Eva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama