Djur

Om och kring andra djur. Hästar, hundar och katter har egna forum. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

P
Övr. Djur Dottern har snöat in på hamstrar och utställningar. Nu har vi ställt ut flera gånger och fler ska det visst bli. Här är bild på två...
Svar
3
· Visningar
3 847
Senast: _FiA_
·
Övr. Djur Nu behöver jag veta lite om dvärghamstrar, för jag är djurvakt åt Alvina och Birgit. - Är dvärghamstrar flockdjur eller ensamvargar...
2
Svar
28
· Visningar
2 683
Senast: svea
·
Övr. Djur Om man letar efter fjädrar, vilka fåglar har då lite "intressanta" fjädrar? Då menar jag färger, rolig teckning o.s.v. Jag vet att en...
Svar
15
· Visningar
1 399
Senast: Zarro
·
Övr. Djur Hur tidigt kan man kastrera en kaninhane?
Svar
6
· Visningar
1 166
Senast: Zarro
·
Övr. Djur Hej! sitter här med min hermelin i famnen och en tanke slog mig: kan man massera kaniner? katter ska man ju inte massera, förutom...
Svar
7
· Visningar
2 745
Senast: Wippos
·
Övr. Djur Finns det nåt smart tips för att det inte ska frysa nu när det börjar bli kallt ute på nätterna? Kaninerna bor i en lekstuga, den är...
Svar
10
· Visningar
1 372
Senast: zassoo
·
S
Övr. Djur Hej. Råkade ut för en mysko grej häromdan. Jag skulle låna ut min hankanin till grannens hona för att dom ville ha ungar. När vi släppte...
Svar
7
· Visningar
8 580
Senast: cewe
·
Övr. Djur 1. Vad äter skatorna helst på vintern? Jag har läst att man kan ge uppblött hundtorrfoder, dock har jag bara kattfoder. Går det lika...
Svar
3
· Visningar
1 368
Senast: Riley
·
E
Övr. Djur I våras upptäckte jag ett gammlalt ruttet kadaver från en ren/älg som låg i en grop i skogen där jag brukar rida. Jag tänkte inte så...
Svar
9
· Visningar
1 674
Senast: ginnies
·
T
Övr. Djur Vår kanin blir bara mer och mer bittsk. Hon biter oss i kläderna, tårna, fingrarna, ja där hon kommer åt. Hon har varit hos oss i...
Svar
11
· Visningar
11 089
Senast: _satelit_93
·
F
Övr. Djur Hej Har en marsvinshanne på snart 1 år som vid 7 mån skapade slagsmål med sin kompis som åkte på stryk x 2 då jag lät de gå kvar ihop...
Svar
17
· Visningar
3 520
N
Övr. Djur har ett akvarium på 112 L och använder Clearol (för kristallklart vatten) och AquaSafe (för stress och sånt) och ett växtnäring. Och...
Svar
2
· Visningar
1 101
Senast: Gabbi
·
Övr. Djur Mitt ena marsvin, Percy, nu knappt ett ar, ar sa full av hormoner. Fran borjan bodde de tre hanarna ihop, men sedan fros P ut en av dem...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: FjantaZ
·
Övr. Djur Dvs Sköldpaddor IN!. Idag tömde jag sköldpaddsdammen och bar in mina 4 st vattensköldpaddor in i huset till vintervistet i akvarium...
Svar
5
· Visningar
915
·
D
Lantbruksdjur Jag har en minigris som tydligen hatar andra grisar och jag undrar om detta är vanlig förekommande. Hon kom till mig just av den...
Svar
1
· Visningar
889
Senast: KungTulle
·
S
Övr. Djur hej..jag skulle vara glad om ni bildade bukefalister:bow: kunde berätta vad mina niner är för färger... det var då lilla Liptons...
Svar
9
· Visningar
977
Senast: sally_lipton
·
S
Övr. Djur Hejsan, Jag undrar vad min kompis kaniner är för färger.. :confused::p http://www.pixbox.se/pic_show_id24394711.html hoppas man...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: sally_lipton
·
Övr. Djur Var hemma hos en bekant och kollade då på deras kanin. Det är dottern (11 år) som sköter kaninen själv. Jag ifrågasatte lite försynt...
Svar
6
· Visningar
4 365
Senast: Zanuzzi
·
Övr. Djur Idag har ngt fruktansvärt hänt, jag hittade mina två gojor döda :( Troligtvis dödade av en råtta eller illerunge eller ngt annat...
Svar
9
· Visningar
1 401
·
Övr. Djur Jag hämtade hem dom i fredags. Dom fick åka ca 25 mil men det klarade dom riktigt bra. Dom vart helt till sig i den nya stora buren...
Svar
14
· Visningar
1 030

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka